طراحی سایت صنعتی و تولیدی

طراحی سایت صنعتی و تولیدی

در این مقاله به طور کامل خدمات طراحی سایت صنعتی و نکاتی که یک سایت صنعتی حرفه ای بایستی داشته باشد مطرح گردید هست پس حتما توصیه میشود که این نوشته را مطالعه نمایید

اشتراک گذاری

کل بازدیدها : ۷۹۰بازدید های امروز : ۲

راه اندازی وب سایت صنعتی

اگر که شما به دنبال راه اندازی سایت صنعتی یا تولید برای کارخانه یا خدمات تولیدی صنعتی یا موارد مشابه دارید این نوشته کمکی است برایتان که بتوانید با اطلاعات کاملتری نسبت به راه اندازی و طراحی سایت صنعتی اقدام نمایید ، مجموعه مجازی مارکت بدون شک یکی از بهترین گزینه های برای انتخاب شماست که سایتی زیبا و شیک و در عین حال حرفه ای و کارآمد برای برند خود داشته باشید تا بتوانید به نتایج مطلوب از آن دست بیابید .

تا انتهاب این مقاله همراه ما باشید تا با صفر تا صد مواردی که برای داشتن وب سایتی حرفه ای نیاز دارد آشنا شوید همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید تا با صبر و حوصله پاسخگوی شما عزیزان باشند

لزوم داشتن وب سایت صنعتی

اهمیت داشتن سایت در عصر حاضر بر هیچ فردی پوشیده نیست ، یک سایت علاوه بر اعتبار میتواند مزیت های بسیار زیادی دیگری را نیز برای شما داشته باشد . همچون حضور در دنیای بی انتهای آنلاین که از طریق آن میتوان برند و کسب و کار خود را به میلیون ها نفر در سراسر جهان و به خصوص در کشور عزیزمان معرفی نمود .
همچنین با داشتن سایت شما میتوانید خدمات یا محوصلات خود را بهشکلی کاملا شیک و حرفه ای به صورت کاتالوگ به دیده مخاطبانتان قرار دهید تا آنها به راحتی تبدیل به مشتری شما شوند و از شما خرید داشته باشند یا خدمات شما را سفارش دهند .
یک سایت میتواند برای شما بسیار اثربخش باشد و حتی کسب و کار شما را متحول سازد اما به شرطی ه سایتی حرفه ای بوده و توسط افراد یا شرکت های متخصص پیاده سازی شده باشد در غیر اینصورت نتیجه گرفتن از آن کمی مشکل خواهد بود یا حتی داشتن یک سایت بی کیفیت میتواند منجر به افت و اعبار برند شما نزد مشتریانتان شود .

مراحل راه اندازی سایت

برای داشتن سایت صنعتی تولید نیاز است که ابتدا شرکتی مناسب هچون مجموعه مجازی مارکت که دارای نمونه های عالی در این حوزه هست را بیابید و بعد از مشاوره کلیه خواسته های خود از قبیل طرح مورد نظرتان ، محتوای سایت ، تصاویر ، قابلیت هایی که میخواهید در سایتتان باشد ، صفحات مورد نیاز و .... را به طراحان سایت منتقل نمایید .
بعد از توافقات اولیه نسبت به قیمت پروژه و مراحل پرداخت ، تاریخ آماده شدن سایت ، مدت زمان پشتیبانی و ... قراردادی بین طرفین منعقد خواهد شد و بعد از آن سایت طیق آنچه که توافق شده در تاریخ مورد نظر تحویل مشتریان داده خواهد شد و بعد از آن نیز که از سوی آنها بررسی گردید ایرادات و تغییرات نهایی خواسته شده از سوی مدیر سایت نیز اعمال خواهد شد و سایت نهایی خواهد شد

قرارداد طراحی سایت صنعتی

در مجموعه مجازی مارکت جهت جلوگیری از بروز مشکلات مختلف و همچنین اطلاع کامل طرفین نسبت به تعهدات خود قراردادی معتبر بین دو طرف چه به صورت حضوری در دفتر ما یا به صورت مجازی ( ارسال از طریق پیام رسان ها ) منعقد خواهد گردید که شامل اطلاعات پروژه ، مدت زمان پشتیبانی و گارانتی بودن سایت ، تعهدات کامل دو طرف ، قیمت کل پروژه بعلاوه مراحل پرداخت ، تاریخ تحوبل و آماده شدن سایت و سایر موارد ذکر خواهد شد و به امضاب دو طرف خواهد رسید .

پیش نیازهای طراحی سایت صنعتی تولیدی

برای اینکه شما یک وب سایت صنعتی یا تولید برای کسب و کار خود داشته باشید نیاز دارید که اقداماتی را انجام دهید که در ادامه مختصرا راجبه آنها صحبت خواهیم کرد اما اگر علاقمندیدی که بیشتر راجبه این موضوع بدانید به صفحه " پیش نیازهای راه اندازی سایت " مراجعه نمایید .
برای داشتن سایت نیاز است که شما ابتدا یک دامنه خریداری نمایید که میتواند شامل پسوند های مختلفی از قبیل .com .ir .net و ... باشد . انتخاب نام بر خلاف آنچه که تصور میشود کار بسیار دشواری ممن است باشد زیرا که از آنحایی که میلیون سایت در سراسر دنیا وجود دارد احتمالا نام مد نظر شما را قبلتر ممکن است کسی خریداری کرده باشد به همین دلیل بایستی در ابتدای مسیر راه اندازی کسب و کار آنلاین خود نیاز است که دامنه خود را انتخاب و خریداری نمایید .

سایت صنعتی تولیدی طراحی سایت صنعتی و تولیدی

بعد از خرید دامنه نیاز هست که نسبت به خرید هاست اقدام نمایید ، خرید هاست را بهتر است به یک فرد با تجربه و با دانش واگذار نمایید زیرا که اگر هاستی ضعیف برای وب سایت خود خریداری نمایید ممکن است که شما را با مشکلات فراوانی روبرو نماید .

بعد از خرید هاست و دامنه نوبت به اجرای سایت شما میرسد که نیازمند محتوای اولیه و تصاویر برای وب سایت شماست که به دست طراحان سایت برسد .

طراحی متناسب با معیارهای گوگل

یکی از اصلی ترین معیارهایی که سایت ما باید داشته باشد این است که طراحی آن بر اساس مولفه های مهم گوگل باشد یعنی سایت شما بایستی گوگل پسند باشد تا بتواند راحتر و در زمان کمتر به نتایج مناسب در رتبه های گوگل برسد یا در زمان تبلیغات گوگلی تعرفه های کمتری را برای شما در پی داشته باشد .
یکی از تضمین های ما به شما این است که سایتی را که برای طراحی خواهیم نمود بر اساس آخرین معیارها و استانداردهای گوگل خواهد بود ...

سئوی سایتهای صنعتی

بعد از اینکه وب سایت شما طراحی شد نیاز است که برای کسب رتبه های مناسب در کلمات کلیدی مورد نظرتان در موتور جستجوی گوگل سایت شما سئو بشود ، سئو به فعالیت هایی اطلاق میشود که سبب می گردد وب سایت شما به صورت اصولی و طبیعی و بدون تبلیغات گوگل در نتایج نخست گوگل ظاهر گردد .
یکی از خدمات مجموعه مجازی مارکت " سئو تخصصی "می باشد که با حضور تیمی متخصص و با تجربه سایتها به بهترین شکل و با کمترین هزینه ممکن سئو می گردند جهت کسب اطلاعات نسبت به خدمات سئو و تعرفه های به روز آن میتوانید وارد صفحه " خدمات سئو " شوید و در آنجا کلیه اطلاعات لازم در این خصوص را مطالعه نمایید .

فروش محصول در سایتهای صنعتی

یکی از قابلیت هایی که میتوان به سایت های صنعتی اضافه نمود فروش محصولات یا تولیدات شماست ، چه از ابتدای طراحی و چه در آینده میتوانید قابلیت های فروش و پرداخت آنلاین را به سایت خود اضافه نمایید تا مشتریان شما بتوانند به صورت آنلاین نیز از شما محصولاتتان را خریداری نمایند . پس دغدغه ای بابت این موضوع نداشته باشید و بدانید که میتوان وب سایتی داشته باشید که هم معرفی کاملی از برند شما داشته باشد و هم قسمتی برای فروش محصول و حتی اینکه میتوانید در ابتدا با هزینه های کمتر سایت خود را پیاده سازی نمایید و بعد ها و در فرصت مناسب فروشگاه اینترنتی نیز به آن بیافزایید .

طراحی سایت2 طراحی سایت صنعتی و تولیدی

تعرفه های طراحی سایت مجموعه مجازی مارکت

در این مجموعه سعی شده که قیمت هایی را ارائه بدیم که به مراتب بسیار پایین تر از ارزش سایت نهایی شماست به طوری که اگر استعلام قیمت سایت طراحی شده را از شرکتهای معتبر دیگر بگیرید هزینه های بسیار بالاتری را به شما اعلام خواهند نمود .

طراحی سایت صنعتی و تولیدی تا حدودی میتواند توافقی باشد اما برای اطلاع بیشتر نسبت به حدود قیمت ها میتوانید به صفحه " خدمات طراحی سایت " مراجعه کنید و تعرفه های انواع مختلف سایت های ما را مشاهده نمایید

طراحی مطابق با خواسته شما

یکی از ویژگی های خوبی که در تیم ما وجود دارد تامل بالا با مشتریا قبل از اجرا و راه اندازی سایت ها می باشد زیرا که ما قصد داریم وبسایت هایی را طراحی نماییم که کاملا مطابق با خواسته های مشتریان عزیز و گرامی باشد و حتی پرداخت مرحله آخر هم زمانی صورت می گیرد که سایت کاملا رضایتمندی شما را جلب کرده باشد . از همین رو با خیال راحت میتوانید تمامی مواردی را که میخواهید یا طرح یا گرفایک خاصی را اگر مد نظر دارید به کارشناسان ما اعلام نمایید تا سایت شما دقیقا مشابه خواسته و سلیقه شما پیش برود ، البته جهت اینکه از سایت خود نتیجه بهتری هم در موضوع درآمد و هم در کسب رتبه های گوگل داشته باشید مشاوره هایی خدمت شما ارائه خواهد شد تا سایت شما هم به خواسته شما نزدیک باشد هم معیارهای یک سایت حرفه ای برای نتیجه گیری در موتورهای جستجو را داشته باشد .

پشتیبانی قوی و دائمی

یکی از مسایل مهم در راه اندازی سایت های صنعتی یا سایر سایت ها مساله پشتیبانی های بعد از تحویل سایت می باشد ، شما حتی اگر بهترین سایت را داشته باشید و هزینه های بسیار زیادی را نیز بابت آن انجام داده باشید اما اگر پشتیبانی خوبی از آن صورت نگیرد به احتمال فراوان به مشکلات متعددی بر خواهید خورد و در پی آن سایت شما کم کم برای شما کاملا بی استفاده خواهد شد و نمیتواند برای شما نتیجه بخش باشد .
تیم مجازی مارکت طبق قرار داد تا یکسال موظف است که به نحو احسنت پشتیبان وب سایت شما باشد و تمام نواقص و مشکلات آن را بر طرف نماید و تغییرات و خواسته های شما را نیز در سایت اعمال کند البته این پشتیبانی نه تنها یکسال بلکه برای سال های طولانی و تا زمانی که شما قصد داشته باشید ادامه دار خواهد بود همچون مشتریان فراوانی که سال هاست با این مجموعه در حال همکاری هستند .

آموزش استفاده از قالب

بعد از اینکه سایت شما نهایی و تحویلتان داده شد طبق یکی از تعهدات موجود در قرار داد این شرکت موظف است که آموزش های لازم را نسبت به قرار دادن محتوا یا محصول در سایت ، مدیریت سایت ، مدیریت دیدگاه ها و سایر موارد را برای شما به صورت ویدیو ارسال نماییم یا در صورت نیاز به یکی از نمایندگان مجموعه شما به صورت حضوری در دفترمان آموزش دهیم تا خوده شما نیز بتوانید سایتتان را مدیریت کنید و در آن محتوا و مطالب قرار دهید یا بخش هایی از آن را ویرایش کنید .

خدمات تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن شما و کسب درآمد زود بازده می باشد . مجموعه مجازی مارکت با تجربه فراوان خود در این زمینه و راهکار هایی که دارد میتواند تجربه بسیار خوبی را از تبلیغات در گوگل برای شما رقم بزند . شما با سپردن تبلیغات خود به این مجموعه با کمترین هزینه بیشترین ورودی به سایت را خواهید داشت و درآمد چشمگیری را کسب خواهید نمود به نحوی که به دلیل بازخورد عالی این مدل از تبلیغات را همیشه در دستور کار خود قرار خواهید داد

تضمین های ما به شما

این مجموعه افتخار دارد اعلام نماید که تا کنون تواسته اعتماد افراد و برند های مختلف و بزرگ و کوچکی را جلب نماید و همکاری چندین ساله را با آنها داشته باشد شما نیز میتوانید یکی از افرادی باشید که سال ها در کنار تیم ما کسب و کار آنلاین خود را گسترش دهید .
این مجموعه طراحی حرفه ای و به روز ، پشتیبانی قوی و پاسخگویی دقیق ، قیمت های بسیار مناسب و تحویل کا به موقع را به شما تضمین میدهد و از مهمترین الویت های ما عمل به خواسته ها و درخواست های شما می باشد .
بنابراین با خیال آسوده میتوانید طراحی سایت برای کسب ئ کار خود را به این مجموعه واگذار نمایید و انتظار یک سایت حرفه ای و زیبا را داشته باشید .

امینت در سایتهای صنعتی

یکی از مهمترین موارد در خصوص راه اندازی سایت موضوع امنیت وب سایت ها می باشد . از ویژگی های بارز طراحی سایت صنعتی ما این است که سایتهای شما با توجه به نکات امنیتی طراحی می گردند تا از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری شود ، مساله امنیت در سایتها بسیار جدی است که متاسفانه بسیاری از طراحان آن را در نظر نمیگیرند یا تخصص کافی در آن را ندارند . سایتی که امنیت مناسبی نداشته باشد در معرض آسیب بسیار زیادی قرار خواهد گرفت و ممکن است مورد حمله بد افزارها یا افراد مختلفی جهت سو استفاده های مختلف قرار گیرد .
در طراحی سایت تولیدی یا صنعتی در مجموعه مجازی مارکت کلیه اقدامات لازم جهت بهبود امنیت سایت شما توسط متخصصین ما انجام خواهد شد .

سخن انتهایی

در پایان بایستی اشاره نماییم که با سپردن طراحی سایت صنعتی خود به این مجمعه صاحبت یک وب سایت برازنده و درتمند برای کسب و کار آنلاین خود خواهید شد و با یک پشتیبانی دقیق با خیال آسوده و بدون دغدغه میتوانید سایت خود را روز به روز گسترده تر نمایید .
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا با صبر و حوصله تمامی سوالات شما را پاسخ دهیم .

  • پاسخ به چند سوال متداول :

مدت زمان آماده شدن سایت چقدر است ؟
بستگی به اینکه سایت شما با چه پلنی طراحی شود و اینکه چه امکاناتی داشته باشد زمان تحویل سایت نیز متغیر خواهد بود ولی در کل شما زمانی بین دو تا سه هفته و در برخی موارد تا یک ماه را بایستی پیش بینی نمایید 

آیا سایت های وردپرسی مناسب هستند ؟
وردپرس روز به روز خود را ارتقا داده است و اکنون رسیده است به جایگاهی که درصد بالایی از سایتهای دنیا را به خود اختصاص داده است ، پاسخ به این سوال قطعا مثبت است و شما میتوانید با سایتهای وردپرسی با قویترین رقبای خود نیز رقابت کنید . لازم به ذکر است که اشاره نماییم بسیاری از برندهای بزرگ از این پلتفرم برای راه اندازی سایت خود استفاده نموده اند که به عنوان مثال نمونه های ایرانی آن را میتوانید با کلیک بر روی صفحه " بهترین سایت های وردپرسی ایرانی " مشاهده نمایید .