طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی

طراحی سایت برای فروش دوره

همانطور که خود شما نیز مطلع هستید امروزه فروش دوره های آموزشی در حوزه های مختلف بسیار در میان مردم کشور عزیزمان جا افتاده است و افراد برای دیدن آموزش های مختلف تخصصی تمایل شدید پیدا کرده اند که از دوره ها و پکیج های آموزشی استفاده نمایند و همین موضوع فرصتی مناسب شده است برای تمام عزیزانی که در رشته و حوزه ای خاص دارای تخصص هستند تا بتوانند با ایجاد پکیج های آموزشی درآمد قابل توجهی را کسب نماید .

حال اگر به دنبال طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی هستید توصیه می کنیم که این برگه را تا انتها دنبال نمایید تا به طور کامل مطلع گردید که برای راه اندازی یک وب سایت فروش دوره به چه موارد نیاز دارید و خدمات مجموعه ما به چه ترتیبی می باشد .
اگر در خصوص راه اندازی سایت فروش دوره نیاز به مشاوره تخصصی داشتید حتما با کارشناسان ما در تماس باشید .

Webinar bro 1 طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی
طراحی سایت شرکتی

فروش راحت دوره ها با داشتن وب سایت

برخی از افراد دوره های خود را از روش هایی به غیر از سایت یعنی بر بستر اینستاگرام یا تلگرام به فروش میرسانند که اینکار علاوه به اینکه وجه مناسبی ندارد بسیار پر دردسر می باشد و وقت زیادی را از شما خواهد گرفت شما به راحتی با قراردادن دوره هایتان در سایت میتوانید در هر ساعت از شبانه روز فروش داشته باشید بدون اینکه نیاز باشد برای تک تک مشتریان خود در دایرکت یا چت مکالمه طولانی داشته باشید .
از طریق سایت شما قادر خواهید بود که مدیریت کاملی بر روی خرید های انجام شده ، میزان فروش و درخواست های متقاضیان خود و موارد اینچنینی باشد و همینطور نیز میتوانید در قالب متن ، تصویر یا ویدیو محصول خود را به طور کامل معرفی نمایید تا بازدید کنندگان شما بیش از پیش مجاب به خرید پکیج آموزشی شما بشوند . همچنین با داشتن سایت شما میتوانید از طریققرار گرفتن در نتایج نخست گوگل و ورودی گرفتن از موتوری جستجوی گوگل فروش خوبی را تجربه نمایید .

برای داشتن سایت فروش دوره به چه مواردی نیاز داریم ؟

برای اینکه شما بتوانید یک سایت حرفه ای برای فروش دوره داشته باشید در ابتدا بایستی یک نام خووب برای سایت خود انتخاب نمایید و دامنه آن را با پسوند مد نظر خود خریداری نمایید و حتما نیز دقت داشته باشید که اگر خرید آن را به شخص دیگری محول می نمایید دامنه با نام شما خریداری شود و دسترسی کامل هم به مدیریت و اکانت آن داشته باشید .
بعد از خرید دامنه شما بایستی یک هاست خریداری نمایید هاستی با کیفیت از یک شرکت هاستینگ معتبر و برند که بتواند هم از لحاظ سرعت و هم امنیت و فضا برای سایت شما مناسب باشد و شرکت مربوطه نیز پشتیبانی مناسبی داشته باشد زیرا که به دلایل زیادی ممکن است نیاز به پشتیبانی از سمت شرکت هاستینگ داشته باشید .
بعد از تهیه موارد فوق حال نوبت به آن میرسد که طرح ابتدایی خود و خواسته هایی که از سایتتان را دارید مشخص نمایید و آنها را در اختیار یک طراحی یا یک شرکت حرفه ای همچون مجموعه مجازی مارکت قرار دهید تا راه اندازی وبسایت شما را آغاز نمایند .

موارد مهم در سایتهای فروش دوره

سایت های فروش دوره بایستی دارای گرافیک جذاب و زیبا و در عین حال کاربری آسان برای استفاده راحت کاربران سایت شما باشد و افراد با هر سطح سواد و دانشی بتوانند به راحتی از سایت شما دوره خریداری نمایند و به آنها دسترسی مناسبی داشته باشند . طراحی سایت های فروش دوره حرفه ای بایستی بر اساس جدیدترین استانداردهای گوگل باشد تا بتواند در کلمات کلیدی مربوط به حوزه شما در گوگل رتبه کسب نماید که این استانداردها شامل موارد متعددی میشود که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد .
یکی از مهمترین مواردی که به ویژه در سایت های فروش دوره بایستی مد نظر قرار گرفته شود امنیت سایت و امنیت فایل های شما می باشد برای حفظ امنیت سایت موارد زیادی هست که باید رعایت شود و به همین دلیل توضیه میشود که طراحی سایت خود را به دست افراد تازه کار به هیچ عنوان نسپارید ؛ در خصوص امنیت فایل ها و دوره های شما نیز در ادامه روش های مختلف قابل اجرا به طور مفصل بررسی خواهد شد تا شما بتوایند انتخاب نمایید که کدام یک را در سایت خود داشته باشید .

خدمات طراحی سایت مجموعه مجازی مارکت

مجموعه مجازی مارکت متشکل شده است از افراد متخصص در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ نظیر سئو و طراحی سایت های مختلف . طراحی سایتهای فوق العاده با کیفیت و حرفه ای ، با پشتیبانی قوی و همه روزه و ارائه قیمت های نازل نسبت به دیگر رقبا تنها بخشی از بارزترین ویژگی های ما برای شما عزیزانی است که خواهان داشتن یک وب سایت قدرتمند و حرفه ای و با قیمت مناسب هستید . برای آشنایی بیشتر با خدمات ما میتوانید از منوی سایت سایر بخش ها را مطالعه نمایید تا متوجه خدمات گسترده ما شوید .
کلیه سایتهایی که در این مجموعه طراحی میگردند با رعیایت معیارهای یک سایت حرفه ای از تمامی جهت اجرایی خواهند شد به نحوی که اگر شما استعلام آن را از افراد خبره و یا شرکت های معتبر بگیرید به آن تایید خواهند داد و حتی اگر استعلام قیمت بگیرید قیمت های بسیار بالاتری را به شما پیشنهاد خواهند داد.

چقدر زمان میبرد تا سایت آماده شود ؟

طراحی یک سایت حرفه ای و یونیک بسته به اینکه شما چه قابلیت هایی بخواهید که به سایت افزوده گردد متفاوت است و بایستی بازه زمانی بین ۱۴ روز کاری تا یکماه را در نظر بگیرید البته این زمان حدودی است و ممکن است سایتی در سه روز و یا سایتی در دو ماه پیاده سازی شود  . شما میتوانید با طرحی ساده تر و امکاناتی محدود تر سایتتان را آنلاین کنید و بعد ها مرحله به مرحله آن را گسترده تر نمایید تا پروسه راه اندازی سایت شما به درازا کشیده نشود . در ادامه با توجه به پلن های طراحی سایت که مشاهده خواهید نمود زمان تقریب تحویل سایت نیز ذکر شده است .

طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی

طراحی با سئوی بالا

طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی

طراحی ایمن و مطمئن

طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی

پشتیبانی قوی

نحوه قیمت گذاری در طراحی سایت فروش دوره

احتمالا شما هم با شرکت ها و افراد مختلفی تماس داشته اید و قیمت های طراحی سایت برای فروش دوره را استعلام گرفته اید و قیمت های کاملا مختلفی را شنیده اید ، این تفاوت قیمت ها کاملا طبیعی می باشد و هر فرد یا شرکتی بنا به کیفیت و خدماتی که ارائه می دهد و به خصوص تجربه ای که دارد قیمتی را به شما اعلام می نماید نه قیمت های بسیار پایین انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و نه قیمت های بسیار بالا تضمین کننده کیفیت و حرفه ای بودن سایت .
ما خدمات طراحی سایت خود را در پند پلن ارائه داده ایم و برای هر کدام قیمتی کاملا رقابتی بر اساس کیفیتی که انجام خواهد شد در نظر گرفته ایم به طوریکه اگر بعد از آماده شدن سایت استعلام قیمت همان طراحی را از شرکت های معتبر بگیرید قیمت های بسیار بیشتری را به شما اعلام خواهند نمود

حال با توجه به نیازها و خواسته هایی که شما از سایت دارید قیمت طراحی متفاوت خواهد شد ونیاز است که تمامی خواسته های خود را منتقل نمایید تا قیمت دقیق خدمت شما اعلام گردد پیشنهاد میشود که در ابتدای کار سایتی کوچکتر و محدودتر را راه اندازی نمایید و کم کم آن را گسترده تر نمایید تا هم وب سایت شما زودتر فعال گردد و هم اینکه هزینه ابتدایی آن برای شما به صرف تر باشد .

امکانات قابل انجام در سایتهای فروش پکیج آموزشی

در سایتهای فروش دوره حرفه ای امانات خوبی را میتوان قرار داد که هم به فروش بیشتر شما کمک خواهد نمود هم به مدیریت اسان سایت و هم کاربری بهتر برای کاربران سایتتان که در ادامه برخی از آنها را که در این نوع از سایتها برای شما توسط مجموعه ما پیاده سازی خواهد شد را به طور خلاصه خواهیم گفت

  • طراحی صفحه معرفی دوره پیشرفته و با امکانات مناسب جهت معرفی کامل دوره به صورت متنی ، تصویری ، ویدیویی
  • طراحی کلیه صفحات مورد نیاز سایت
  • پنل کاربری مناسب برای کاربران سایت
  • محیط مدیریتی فارسی و راحت
  • سبد خرید پیشرفته
  • تعریف انواع کد تخفیف و دلخواه و شرایطی برای تشویق کاربران به خریدهای بیشتر
  • تعریف فرم های حرفه ای مختلف جهت تماس ، همکاری ، درخواست خدمات و …
  • طراحی صفحه فروش دوره ها
  • طراحی قسمت فروشگاه محصولات فیزیکی یا دانلودی در سایت
  • اتصال سایت به پنل پیامکی
  • تعریف انواع دسته بندی و ویژگی برای محصولات
  • اجرای تیکت پیشرفته در سایت
  • چت آنلاین
  • اتصال کلیه شبکه های اجتماعی و تماس مستقیم در سایت
  • ثبت امتیاز به دوره ها و یا اساتید
  • درج نظرات و دیدگاه های کاربراین در صفحات سایت و صفحات دوره و محصولات
  • ایجاد خبرنامه برای کاربران
  • تعریف مدیر سایت با دسترسی ها گوناگون و کاربری های متفاوت

پشتیبانی بعد از تحویل سایت

یکی از مواردی که جدا از طراحی و کیفیت سایت بایستی به آن توجه زیادی شود بحث پشتیبانی های بعد از تحویل سایت برای مشکلات و ابهامات و یا درخواسته های شما می باشد . حتی اگر مبالغ بسیار زیادی را هزینه کنید و سایتی گران قیمت و خوب هم داشته باشید همچنان نیاز دارید که طراح سایت پشتیبانی خوبی به شما بدهد زیرا که ممکن است برای سایت مشکلاتی پیش بیاید یا نیاز به تغییراتی داشت هباشید که در سایت اعمال گردد و یا اینکه سالی برای شما به وجود بیاید که اگر پاسخگویی مناسبی از تیم طراحی خود نگیرید قطعا به مشکل بر خواهید خورد و سایت برای شما بی استفاده خواهد شد .
یکی از بارز ترین ویژگی های مجموعه مجازی مارکت پشتیبانی قوی و همیشگی بر روی تمامی طراحی سایت های خود می باشد به نحوی که مشتریان مه از بابت پشتیبانی دقیق و کامل هیچ دغدغه ای ندارند .

عقد قرارداد جهت طراحی و سئو سایت

برای انجام راه اندازی سایت برای فروش پکیج های آموزشی یا دوره های آنلاین و شروع کار قراردادی در دو نسخه به امضای متقاضی و مجموعه مجازی مارکت منعقدخواهد گردید و در آن کلیه موارد لازم و ضروری برای آسودگی خاطر طرفین ذکر خواهد گردید همچنین در قرار داد مربوطه کلیه تعهدات دو طرف ذکر خواهد گردید . قرار داد به دو صورت فیزیکی یا مجازی قابل امضا می باشد و بر اساس مفاد آن طرفین بایستی پیش بروند .
همچنین اگر به غیر از خدمات طراحی خدماتی دیگری را نیز از این مجموعه بخواهید که انجام شود مانند پشتیبانی حرفه ای سایت ، خدمات سئو و …. نیز به قرار داد راه اندازی سایت اضافه خواهد گردید

آموزش استفاده از قالب

بعد از آماده شدن سایت و تحویل آن به شما طبق قرار داد این مجموعه موظف است که آموزش های لازم را جهت مدیریت وب سایت ، بارگذاری محتوا ، محصولات و دوره ها ، مدیریت سفارشات ، تعریف انواع کد تخفیف ، مدیریت نظرات کاربران و سایر موارد لازم را به شما به صورت ارسال ویدیو منتقل نماید تا بتوانید خود یا توسط نیروهای خود سایتتان را مدیریت نمایید البته هر زمان که نیاز داشته باشید میتوانید جهت رفع مشکلات یا پاسخ سوالات خود با ما در ارتباط باشید و در صورت نیاز درخواست ویدیوهای آموزشی حرفه ای تری را بنمایید تا بتوانید به مدیریت حرفه ای تر وبسایت خود مسلط گردید .

قیمت طراحی سایت فروش دوره

هزینه های طراحی سایت های فروش اینترنتی دوره تا حد زیادی می تواند توافقی باشد و بنا به خواسته و بودجه شما قیمت نهایی تعیین گردد . ما در مجموعه مجازی مارکت همواره سعی داریم که کمترین قیمت را نسبت به رقبا و شرکت های مطرح به متقاضیان ارائه دهیم و در عین حال کیفیت بالاتری را نیز برای آنها به انجام برسانیم

پلن پایه

سایت هایی که در این گروه قرار می گیرند مناسب افرادی هستند که می خواهند با کمترین هزینه وب سایتی شیک و کاملا حرفه ای مطابق با آخرین استانداردهای گوگل داشته باشند . در این وب سایت کلیه امکانات پایه سایتهای فروش دوره وجود دارد . شما با انتخاب این پلن میتوانید سایتی با امکانات پایه و کافی داشته باشید و به مرور زمان سایت خود را گسترده تر نمایید و امکانات دیگری را به آن بیافزایید.

  • پنل مدیریت آسان و پیشرفته

  • طراحی با رعایت اصول سئو
  • طراحی ریسپانسیو
  • اتصال به شبکه های اجتماعی

  • آموزش استفاده از قالب
  • دارای کلیه امکانات پایه  فروشگاهی
  • دارای کلیه امکانات برای فروش دوره
  • درج دیدگاه و امتیاز برای محصولات و مطالب
  • اجرا با : وردپرس
  • مدت زمان تحویل : ۲۰ روز کاری

  • تعداد صفحات قابل ساخت : ۵ عدد
  • پشتیبانی رایگان : ۶ ماه

  • بارگذاری محصول رایگان : ۱۰ عدد

جهت کسب اطلاع از مراحل پرداخت و قیمت های دقیق تر با ما در تماس باشید

پلن حرفه ای

اگر قصد دارید که یک سایت فروش پکیج آموزشی حرفه ای با ظاهری جذاب و با قدرت و امکانات بهتر داشته باشید تا بیشتر مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید این پلن مناسب شماست ، وب سایت های این گروه دارای کاربری آسان تر ، ظاهری جذاب تر ، امنیت بهتر ، امکانات حرفه ای تر و … می باشد . قطعا با داشتن وب سایتی با این کیفیت می توانید نتایج خوبی را کسب نمایید و به یکی از بهترین ها تبدیل شوید

  • پنل مدیریت آسان و پیشرفته

  • طراحی با رعایت اصول سئو حرفه ای
  • طراحی ریسپانسیو
  • اتصال به شبکه های اجتماعی

  • آموزش استفاده از قالب
  • استفاده از طرح های گرافیکی جذاب
  • طراحی طبق سلیقه مشتریان
  • راه اندازی با امنیت بالا

  • بهینه سازی تصاویر سایت

  • راه اندازی با سرعت مناسب

  • ساخت انواع فرم
  • دارای امکانات پایه فروشگاهی
  • تعریف کوپن های تخفیف شرطی
  • تعریف هزینه های ارسال هوشمند و پیشرفته
  • ساخت مگا منوی حرفه ای
  • قابلیت مقایسه محصولات
  • افزودن محصولات به علاقمندی ها
  • صورتحساب پیشرفته
  • قابلیت مقایسه محصولات

  • و کلی امکانات جذاب دیگر
  • اجرا با : وردپرس
  • مدت زمان تحویل : ۳ هفته
  • تعداد صفحات قابل ساخت : ۹ عدد
  • پشتیبانی رایگان : ۱۲ ماه
  • بارگذاری محصول رایگان : ۲۰ عدد

جهت کسب اطلاع از مراحل پرداخت و قیمت های دقیق تر با ما در تماس باشید

پلن پیشرفته

حرفه ای ترین و قدرتمندترین سایت ها را می توانید با انتخاب این پلن داشته باشید . این وب سایت ها علاوه بر اینکه با امکانات حرفه ای و پیشرفته فروشگاهی و فروش دوره راه اندازی می گردند می توانند دارای قسمت های دیگری همچون نمونه کارها یا پروژه ها ، وبلاگ حرفه ای ، صفحات خدمات ، پیگیری سفارشات ، سفارش محصول خاص ، زمانبندی ارسال محصول و کلی ویژگی دیگر باشد . با داشتن وب سایتی در این سطح از تمام رقبای خود جلو بزنید و فروش خوبی را تجربه کنید .

  • پنل مدیریت آسان و پیشرفته

  • طراحی با رعایت اصول سئو حرفه ای
  • طراحی ریسپانسیو
  • اتصال به شبکه های اجتماعی

  • آموزش استفاده از قالب
  • انجام سئو داخل سایت
  • سرعت لود بسیار عالی
  • امنیت بسیار قوی
  • گرافیک اختصاصی و جذاب
  • طراحی طبق سلیقه مشتری
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • نصب افزون های حرفه ای
  • اتصال سایت به گوگل وبمستر
  • طراحی فرم های پیشرفته
  • سیستم تیکت یا چت آنلاین
  • دارای کلیه امکانات پلن حرفه ای
  • زمانبندی ارسال حرفه ای
  • امکان اضافه نمودن چند استاد
  • پنل کاربری پیشرفته
  • اتصال سامانه پیامکی به سایت
  • اجرا با : وردپرس
  • مدت زمان تحویل : یک ماه
  • تعداد صفحات قابل ساخت : ۱۲ عدد
  • پشتیبانی رایگان : ۱۲ ماه
  • بارگذاری محصول رایگان : ۳۵ عدد

جهت کسب اطلاع از مراحل پرداخت و قیمت های دقیق تر با ما در تماس باشید

کد نویسی از پایه

اگر خواهان طراحی سایت با استفاده از کد نویسی از صفر هستید بایستی از طریق یکی از راه های ارتباطی در انتهای صفحه با ما تماس داشته باشید تا قیمت حدودی با توجه به خواسته و نیاز شما اعلام گردد . سایت های کد نویسی مناسب برای سایت هایی می باشد که دارای موارد محاسباتی و عملیاتی پیچیده  و زیادی باشند و تعرفه های آن نیز به مراتب بالاتر از تعرفه های قبلی خواهد بود

جهت کسب اطلاع از مراحل پرداخت و قیمت های دقیق تر با ما در تماس باشید

طراحی سایت فروشگاهی

سوالات متداول در خصوص خدمات طراحی سایت فروش دوره :

در ادامه برخی از سوالات متداول شما عزیزان آورده شده است که با مطالعه آن ها ممکن است شما نیز به پاسخ برخی از خواسته های خود برسید . اگر همچنان موضوعی برای شما نا مفهوم باقی ماند می توانید آن را به راحتی از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما  در میان گذارید تا به طور کامل جوابگوی شما باشیم …

تهیه دامنه۱۳۹۸/۹/۹ ۷:۵۷:۱۰

برای دامنه ir ابتدا باید در سایت ایر نیک ثبت نام نمایید و سپس اقدام به خرید دامنه مد نظر خود نمایید . برای خرید دامنه com تنها کافیست دامنه خود را برگزینید و نسب به خرید آن از طریق شرکت های ارائه دهنده دامنه و یا سایت کیپر اقدام نمایید …

هاست۱۳۹۸/۹/۹ ۸:۳۳:۱۵

هاست فضایی است که اطلاعات سایت شما از قبیل تصویر ، ویدیو ، صفحات و … در آن ذخیره می گردد و بعد از خرید دامنه دومین مرحله برای داشتن وب سایت می باشد . برای سایت های فروشگاهی در شروع کار حداقل به یک گیگابایت ( هزار مگابایت ) فضا نیاز است که آن را هم خود میتوانید تهیه نمایید و دسترسی های آن را به ما بدهید برای بارگذاری سایت و یا اینکه کلا تهیه و کلیه امور و پشتیبانی آن را به خوده مجموعه سایت کیپر بسپارید . که در اینصورت شما از تمام پیچیدگی ها و دردسر های مدیریت هاست اسوده خواهید گردید .

امکانات سایت های فروشگاهی۱۳۹۸/۹/۹ ۸:۱۵:۱۲

از جمله امکانات میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

تعریف کامل کالا با مشخصات ، قیمت ، گالری تصاویر و محصولات مرتبط و قسمت نظرات کاربران
تعریف دسته بندی و ویژگی های نا محدود از قبیل رنگ ، جنس ، سایز…
مدیریت گزارشات فروش ، سفارشات و انبار
قابلیت مقایسه محصولات
قابلیت انتقال محصول به علاقمندیها
اطلاع از موجودی کالا
مدیریت روش های ارسال کالا
تعریف پنل کاربری برای خریداران
ارسال و دریافت ایمیل سفارشات
قابلیت درج محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات
اعمال تخفیف به صورت های متفاوت
آمار
سیستم جستجوی پیشرفته کالا
ایجاد مگا منو
و ….

دریافت اینماد۱۳۹۸/۹/۹ ۸:۲۰:۵۵

پس از اتمام طراحی و قرار دادن محصولات در سایت با ایجاد پنل کاربری و ارسال مدارک شما اینماد شما در صورت تایید شدن دریافت خواهد گردید .اینماد برای سایت هایی که در آن ها پرداخت آنلاین وجود دارد ارائه خواهد شد …

درگاه پرداخت۱۳۹۸/۹/۹ ۸:۲۶:۳۶

برای دریافت قابلیت درگاه پرداخت آنلاین پس از اتمام سایت باید مدارک شما برای شرکت های مربوطه ارسال گردد . برای دریافت درگاه از بانک های معتبر همچون ملت ، ملی و … باید حتما نماد اینماد دریافت گردد . در غیر اینصورت باید از درگاه های دیگر همچون زرین پاب استفاده نمود

درگاه پرداخت

یکی از ضروریات سایت های فروش دوره های آموزشی و آموزش آنلاین وجود درگاه پرداخت برای دریافت وجه از کاربران می باشد . برای اخذ درگاه شما می بایستی مراحلی را طی نمایید و یک سری مدارک را نیز آماده کنید تا بعد از تکمیل سایت با همکاری مشاوران ما مرحله به مرحله پیش بروید و درگاه سایت خود را دریافت نمایید . برای کلیه سایتهایی که در آن ها فروش مستقیم صورت میگیرد دریافت اینماد نیز تبلی به یک ضرورت شده است که از سایت اینماد و با ایجاد پنل کاربری و پیمودن مراحل آن نیز میتوان این نماد را کسب نمود و اعتبار سایت خود را تثبیت کنید ، در تمامی مراحل دریافت اینماد در کنار شما هستم تا بدون هیچ مشکلی بتوانید برای سایت خود اینماد و درگاه پرداخت معتبر داشته باشید

طراحی با سئوی حرفه ای

سایت شما برای اینکه بتواند در کلمات کلیدی مد نظرتان در گوگل رتبه بگیرد و برای شما ورودی خوبی داشته باشد بایستی دارای سئوی مناسبی باشد سئو در حالت کلی شامل موارد مختلفی می باشد که یکی از مهمترین آنها ساختار خوده سایت شماست ، اگر سایت شما با سئوی خوبی راه اندازی نشود به سختی میتوانید در گوگل نتیجه بگیرید و در سئوی سایت خود به مشکلات جدی خواهید خورد . در این مجموعه کلیه سایت های طراحی شده مطابق با آخرین استانداردهای گوگل بوده و تمامی موارد لازم برای نتیجه گیری در موتور جستجوی گوگل اجرایی خواهد شد تا شما از سایتتان بازدهی خوبی داشته باشید .

همچنین یکی از خدمات این مجموعه در کنار طراحی انواع سایت انجام سئو حرفه ای می باشد که در صفحه “ خدمات تخصصی سئو ” میتوانید تعرفه های به روز و شرایط کار را مطالعه نمایید .

طراحی با امنیت قوی

امینت مولفه ای بسیار مهم در مبحث طراحی سایت می باشد وتاثیر مستقیم دارد در سئوی سایت شما . سایت هایی که توسط این مجموعه راه اندازی می گردند دارای امنیت مناسب و قابل قبولی هستند اما با پرداخت هزینه های بیشتر نیز میتوان درصد امنیت وبسایت خود را بالا ببرید تا با خیال آسوده تری کسب و کار اینترنتی خود را ادامه بدهید . بی توجهی به موضوع امنیت سایت میتواند خسارت های جبران ناپذیری را به سایت شما وارد نماید بنابراین حتی اگر طراحی وبسایت خود را با مجموعه دیگری پیش میبرید روی این موضوع تاکید زیادی داشته باشید تا سایتتان دچار مشکلات نگردد .

شیوه های محافظت از کپی کردن دوره ها

پس از اینکه مخاطبان شما اقدام به خرید دوره ها و پکیج های آموزشی شما نموده اند چند روش کلی برای در اختیار قرار دادن دوره ها به آنها وجود دارد که بایستی قبل از شروع طراحی سایتتان مشخص نمایید که بر اساس کدام شیوه میخواهید که دوره هایتان در معرض دید خریداران قرار بگیرد . در ادامه مختصرا به این شیوه ها اشاره خواهیم نمود .

مشاهده دوره ها در پنل کاربری : در این روش خریدار پس از خرید پکیج های آموزشی میتواند وارد پنل کاربری خود شود و در آن قسمت تمامی دوره هایی را که خریداری نموده است مشاهده نماید و آنها را هر زمانی که خواست بدون مشکل چه در موبایل و چه در سیستم بتواند مشاهد نماید . در این شیوه در حالت عادی قابلیت دانلود فایلها وجود ندارد اما در نظر داشته باشید که همواره روش هایی وجود دارد که بتوان فایلها و ویدوهای آنلاین را دانلود نمود .

مشاهده لینک دانلود فایل بعد از خرید : در این شیوه بعد از اینکه خرید انجام شد لینک دانلود یا تماشای آنلاین ویدیو در صفحه خرید برای بازدید کننده باز میشود و وی میتواند از آنجا فایل ها را دانلود یا تماشا نماید لازم به ذکر است که این شیوه راحترین روش برای بازدید کنندگان شما می باشد اما امنیت دورهه های شما پایین خواهد آمد و به راحتی میتوان آنها را در اختیار افراد دیگر قرار داد

مشاهده فایلها با پلیر اختصاصی و قفل دار : در این شیوه امنیت دوره های شما بسیار بالا خواهد بود و اشتراک آنها نیز بسیار مشکل می گردد ولی از جهت دیگر دسترسی به آنها برای مخاطبان نیز مقداری سختر می گردد . به وسیله پلیرهایی که توسط برخی از شرکت ها طراحی شده اند شما میتوانید کد لایسنسی برای تنها یک کاربر تعریف نماید که با درج آن کد در آن پلیر ویدیو ها برای کاربر مورد نظر باز خواهد شد و به هیچ عنوان این ویدیو ها قابلیت دانلود و اشتراک گذاری نخواهند داشت ، شرکتهایی که این پخش کننده های ویدیو را ارائه میدهند فضایی را نیز در اختیار شما می گذارند تا فایل های ویدیویی خود را در آنجا ذخیر نمایید که بایستی همچون هاست برای این فضا نیز بایستی هزینه های دوره ای پرداخت نمایید .

طراحی ریسپانسیو و گرافیک جذاب

ریسپانسیو پذیری سایت یعنی اینکه نمایش وبگاه شما در تمامی دستگاه ها با سایز های متفاوت نمایشگرشان کاملا صحیح و بدون نقص به دیده کاربران برسد . اگر وبسایت شما بر روی یکی از دستگاه ها همچون موبایل یا لپ تاپ نمایش خوبی نداشته باشد هم بازدیدکنندگان مجذوب وبسایت شما نخواهند شد و هم اینکه گوگل به سایت شما اعتباری نخواهد بخشید و نمیتوانید در کلمات کلیدی پر رقابت رتبه کسب نمایید . تمامی سایتهایی که ما طراحی می نماییم در هر زمینه و موضوعی که باشد و با هر سیستمی که پیاده سازی گردد دارای ریسپانسیو پذیری عالی خواهد بود تا از این نظر دچار مشکل نگردید .

آیا برای فروش دوره به هاست دانلود نیاز داریم ؟

برخی از افراد از ما سوال میپرسند که آیا برای بارگذاری دوره هایشان نیاز به خریداری هاست دانلود مجزا از هاست اصلی خود هستند یا خیر . پاسخ به این سوال کاملا بستگی به میزان حجم کلیه دوره های شما و همچنین هاست اصلی وبسایت شما دارد برخی از شرکت ها ظرفیت بالایی را در پلن های پایه خود ارائه میدهند و مثلا ده گیگ یا بیست گیگ که این مقدار برای سایت هایی که یک یا دو دوره دارند نهایتا میتواند کافی باشد ولی خوب شما باید به اندازه همان میزانی که اطلاعات و دوره ها در هاست شما فضا اشغال نموده است ظرفیت خالی داشته باشید تا بتوانید از سایت خود بکاپ تهیه نمایید .

خدمات تبلیغات در گوگل

بعد از اینکه سایت به مرحله نهایی شدن رسید نوبت به تبلیغات و معرفی آن به مشتریان بالقوه شما می باشد که در این راستا دو روش بسیار عالی وجود دارد که میتوانید برای دیده شدن سایت خود انتخاب نمایید که یکی از این موارد سئو و دیگری تبلیغات در گوگل می باشد هر دوی این شیوه برای کسب نتیجه بسیار عالی هستند و توسط مجموعه مجازی مارکت به نحو احسنت برای شما انجام خواهد شد برای آشنایی بیشتر با خدمات تبلیغات گوگل ما اینجا را کلیک نمایید . با استفاده از خدمات تبلیغات گوگل مجموعه مجازی مارکت با هزینه هایی که می کنید انتظار بالاترین بازخورد و نتیجه گیری را داشته باشید . و به صورت کامل در جریان تعداد کلیک ها ، میزان بودجه مصرفی و سایر گزارشات از تبلیغات گوگلی خود باشید

دیگر خدمات مجموعه مجازی مارکت

این شرکت یکی از بزرگترین مجموعه های حوزه طراحی ، سئو و دیجیتال مارکتینگ در داخل ایران می باشد که در تمامی زمینه های این حوزه نیروهای متخصص خوبی را به همکاری خود درآورده است . تقریبا میتوان گفت خدمات ما شامل تمامی مواردی میشود که شما برای درخشیدن در دنیای آنلاین به آن نیاز دارید همچون راه اندازی سایت ، سئو ، تبلیغات گوگل ، خدمات پشتیبانی و امنیت و ارتقای سایت ، طراحی کلیه امور گرافیکی ، مدیریت شبکه های اجتماعی و وبسایت ها ، تولید محتوا ، مشاوره های تخصصی ، دامنه و هاست ، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین ، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و …
جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به هر کدام از خدمات ما میتوانید در قسمت منوی سایت وارد صفحات ویژه هر کدام شده و از شرایط کار و قیمت های به روز مطلع گردید .

سخن انتهایی

در این مقاله سعی شد که به مهمترین موارد در خصوص راه اندازی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی اشاره گردد تا راهنمایی باشد برای شما عزیزانی که به دنبال راه اندازی اینگونه وبسایت ها هستید اگر همچنان برای شما سوالی باقی مانده است میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح سازید تا با شکیبایی پاسخگوی شما باشیم . تضمین ما به شما راه اندازی سایتی است که برازنده نام و کسب و کار شما باشد و بتواند نتایج بسیار خوبی را برای شما رقم بزند و در کنار آن نیز با یک پشتیبانی قوی و همیشگی با شما خواهیم بود تا بدون هیچ دغدغه ای تنها به فکر رشد برند خود و افزایش سود آوری کسب و کار خود باشید .

اطلاعات تماس

تهران ، خیابان انقلاب بین خیابان دانشگاه و ابوریحان ساختمان فروردین واحد اول
( با کلیک دکمه های زیر به راحتی با ما در تماس باشید )

مدیریت شبکه های مجازی طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی
سئو و پشتیبانی طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی
تبلیغات گوگل طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی
مدیریت و نگهداری سایت طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی
امنیت وب سایت طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی
تولید محتوا2 طراحی سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی
۱۴۰۲/۲/۱۱ ۷:۳۹:۲۴

ثبت ديدگاه