بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

در این مقاله به طور کامل به بهترین سایت های فریلنسری خارجی پرداخته ایم که بهترین بستر برای فریلنسر ها و افرادی هست که تمایل به کار شخصی دارند .

اشتراک گذاری

کل بازدیدها : ۱,۰۲۸بازدید های امروز : ۲

کار از راه دور اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. به خصوص با آغاز همه گیری کرونا بسیاری از افراد کسب و کار خود را با نیروها یا افرادی انجام میدهند که در محیط کاری آنها حضور ندارند . اگر شما نیز قصد دارید که به عنوان یک فریلنسر فعالیت نمایید و از راه دور به خصوص از کشورهای خارجی سفارش کار بگیرید و درآمد خوبی را داشته باشید ما در این مقاله به بهترین سایت های فریلنسری خارجی پرداخته ایم پس با ما همراه باشید و این محتوا که برای تهیه آن زحمت فراوانی کشیده شده است را از دست ندهید .

فریلنسر

بهترین سایت های فریلنسری

«به لطف» همه‌گیری COVID-19، بسیاری از مردم متوجه شده‌اند که می‌توان از خانه کار کرد و امرار معاش داشت . کسب درآمد ثابت بدون ترک خانه کاملا امکان پذیر است. برای کسب و کارها، آنها دریافته اند که استخدام فریلنسرها به جای کارمند تمام وقت آسان تر و مقرون به صرفه تر است.کسب درآمد ثابت بدون ترک خانه کاملا امکان پذیر است. برای بسیاری از کسب و کارها، آنها دریافته اند که استخدام فریلنسرها به جای کارمند تمام وقت آسان تر و مقرون به صرفه تر است.
بسیاری از افراد نیز هستند که با مهارت هایی که دارند از طریق سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی درآمد قابل قبولی را به دست آورده اند اگر شما نیز میخواهید این مسیر را طی کنید بایستی ابزارهای لازم و سایت برتر این حوزه رابشناسید که در این مقاله کامل به این موضع پرداخته شده است

حال در ادامه بهترین وب سایت های فریلنسری خارجی را با هم بررسی می نماییم

۱: WriterAccess

writeraccess 10027 logo 1648729204 ktgcf بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

این وب سایت یک بستر عالی برای نویسندگان با تجربه وتازه کار تر است و برای نویسندگی در موضوعات مختلف برای سایت خود یا سایر موارد میتوانید از نویسنده های این سایت استفاده نمایید .
نویسندگان به شدت مورد بررسی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند استانداردهای انتظار بالای پلتفرم را رعایت کنند. فریلنسرهایی که علاقه مند به کار بر روی پلتفرم WriterAccess هستند، یک نمایه ایجاد کرده و در آزمون نوشتن شرکت خواهند کرد. پس از اتمام و بررسی این آزمون، تیم WriterAccess به شما امتیازی بین دو تا شش ستاره می دهد و رتبه بندی ستاره شما چیزی است که پروژه هایی را که واجد شرایط آنها هستید و میزان درآمدی که می توانید در حین کار بر روی پلتفرم به دست آورید را تعیین می کند. این امکان وجود دارد که در طول زمان با انجام کارهای درجه یک و تکمیل پروژه ها به موقع، رتبه ستاره خود را بهبود بخشید.
این پلتفرم از فناوری تطبیق به سبک هوش مصنوعی، تماس‌های ارسالی و جستجوی کلمات کلیدی برای مشتریان برای یافتن نویسندگان استفاده می‌کند.

صدها دسته بندی در این سایت قابل جستجو است و برای اینکه شما نیز در نتایج جستجو مشاهده شوید بایستی پروفایل خود را با تگ ها و کلید واژه های حوزه خود مشخص کنید

#۲: Contently

اغلب گفته می شود که Contently یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن مشاغلی است که درآمد خوبی دارند. مشتریان زیادی در Contently وجود دارند که در صنایع مختلف مانند مالی، مراقبت های بهداشتی و فناوری شغل ارائه می دهند. مشتریان زیادی در Contently وجود دارند که در صنایع مختلف مانند مالی، مراقبت های بهداشتی و فناوری خدمات ارائه می دهند. برای تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل در Contently، باید نمایه رایگان خود را ایجاد کنید و یک نمونه کار قوی بسازید و سپس منتظر بمانید تا مشتریان برای شما درخواست ارسال نمایند .
به خاطر داشته باشید که جمع کردن نمونه کارها در Contently ممکن است کمی طول بکشد، زیرا باید نمونه‌های نوشتاری، نوع نوشتار، مهارت‌ها و موارد دیگر را اضافه کنید با این حال، در نهایت، ارزش کار را دارد.
به یاد داشته باشید، هر چه جزئیات بیشتری را بتوانید در نمونه کار خود ارائه دهید، شانس بیشتری برای یافتن توسط مشتریان بالقوه و به دست آوردن فرصت شغلی مورد نظر خود خواهید داشت. شما نمی توانید مانند برخی از پلتفرم ها به دنبال شغل بگردید، اما مشتریان می توانند شما را جستجو کنند. با این اوصاف، Contently به عنوان مکمل خوبی برای سایر کارهای نوشتاری عمل می کند

#۳: Freelancer.com

freelancer بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

سومین سایت از لیست بهترین سایت های فریلنسری خارجی سایت فریلنسر دات کام است . Freelancer.com یکی دیگر از وب سایت های فریلنسری با کیفیت است که در آن فریلنسرها می توانند به انواع کارها در چندین صنعت از جمله بازاریابی رسانه های اجتماعی، توسعه وب و پروژه های مرتبط با محتوا دسترسی پیدا کنند.

بسیاری از شرکت های بزرگ از همچون IBM، Google و Amazon استفاده می کنند ، ثبت نام به عنوان فریلنسر در این وب سایت به برخی اطلاعات پیش زمینه نیاز دارد که شامل تجربه کاری، تحصیلات و مهارت ها می شود.
این به شما امکان دسترسی به فرصت های بالقوه فریلنسری و همچنین مسابقاتی را می دهد که می توانید برای کسب درآمد و بررسی در آنها شرکت کنید.
این سایت ده درصد کارمزد کمیسیون از کل قیمت پیشنهادی دریافت می کند. این هم برای پروژه های ثابت و هم برای مسابقات صادق است. یکی از چیزهایی که بسیاری از فریلنسرها در مورد Freelancer.com دوست دارند این است که یک برنامه تلفن همراه دارد. همچنین رایگان است، اگرچه یک گزینه پولی وجود دارد که دسترسی اولویت به لیست ها و همچنین کاهش هزینه کمیسیون را فراهم می کند. گفته می شود فریلنسرهایی که تحت برنامه Freelancer Preferred ثبت نام می کنند به طور متوسط در طول شش ماه ۱۰۰۰ دلار اضافی دریافت می کنند.

#۴: Fiverr

langfr 560px Fiverr Logo 09.2020.svg بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

Fiverr یک سایت مستقل بزرگ است که در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. طبق گزارش ها، شرکت های بزرگی مانند فیس بوک و نتفلیکس از Fiverr استفاده می کنند. این پلت فرم رایگان است و طیف گسترده ای از دسته بندی های فریلنسری و همچنین دوره های آنلاین را ارائه می دهد. قبل تر از این یک پلتفرم خدماتی ۵ دلاری بود، اما از آن زمان تاکنون رشد چشمگیری داشته است. بنابراین، روشی که Fiverr کار می‌کند این است که فریلنسرها (معروف به فروشندگان) ثبت‌نام می‌کنند و خدمات (گیگ‌ها) خود را با قیمت تعیین‌شده فهرست می‌کنند کسب‌وکارها (خریداران) می‌توانند همه دسته‌های موجود را برای یافتن آنچه نیاز دارند مرور کنند.

#۵: Toptal

toptal logo بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری

Toptal یک پلتفرم خدمات فریلنسری است که در تلاش است تا ۳٪ از کل استعدادها را پیدا کند. آنها یک فرآیند غربالگری بسیار دقیق دارند، فقط چند مورد از هزاران درخواست ارسالی را که هر ماه دریافت می کنند، می پذیرند این یکی از بسیاری از مواردی است که این پلتفرم را از سایر سایت های شغلی آزاد متمایز می کند به عنوان مثال، اگر بتوانید فرآیند ترسناک ورود به سیستم و مراحل دشوار آن را پشت سر بگذارید، به احتمال زیاد این فرصت را خواهید داشت که با نام‌های بزرگی مانند Shopify و Airbnb کار کنید.
به خاطر داشته باشید که اگر شما علاقه مند به استفاده از آن هستید، Toptal بر روی طراحان، توسعه دهندگان، مدیران محصول، مدیران پروژه و کارشناسان مالی تمرکز دارد. اگر در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرید و می خواهید به پروژه های درجه یک دسترسی داشته باشید، این مکان برای شروع عالی است .

#۶: Jooble

یکی از مزایای اصلی Jooble این است که شما به تمام فرصت های شغلی بالقوه در یک مکان دسترسی دارید و برای یافتن فرصت های شغلی نیازی به بازدید از چندین سایت کاریابی یا انجمن های شغلی نیست. دیدن این سایت خالی از لطف نیست و شما با کمی بررسی و پیماش آن میتوانید کسب درآمد خوبی را داشته باشید .

#۷: Behance

2560px Behance logo.svg بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد دلاری
Behance که متعلق به Adobe است، یک وب‌سایت کاریابی است که دسته بندی های خود را در زمینه‌های متعدد، از جمله تولید محتوا و خدمات طراحی، نمایان می‌کند ، جستجوی فرصت های شغلی بالقوه رایگان است و می توانید بر اساس مکان، صنعت یا نوع شغل خاص جستجو کنید.
Behance همچنین به عنوان یک راه عالی برای ساختن نمونه کارها و به اشتراک گذاری پتانسیل خلاقیت شما با کسانی که به طراحی گرافیکی، تولید محتوا و ... نیاز دارند، عمل می کند.
به خاطر داشته باشید که این شبیه به یک سایت شبکه اجتماعی است، بنابراین باید مطمئن شوید که پروفایل هایی را دنبال می کنید که نیازهای شما را برآورده می کند تا فرصت های بیشتری در فید خبری شما ظاهر شود و به شما فرصتی برای کشف کردن بدهد. وقتی پروفایل خود را کامل می کنید نمونه کارهای شما در معرض دید دیگران قرار می گیرد اگر کار شما به عنوان یک پروژه برجسته و ممتاز شناخته شود، در معرض دید بسیار بیشتری قرار خواهید گرفت و این شانس شما را برای دریافت پروژه های بیشتر افزایش خواهد داد
همچنین یک قسمت لیست مشاغل وجود دارد که در آن می توانید مشاغل در زمینه ها و صنایع مختلف را جستجو کنید و در آن فرصت های شغلی فریلنسری بیشتری به دست آورید ،می توانید ببینید که آیا کار تمام وقت است یا از راه دور، کل شرح شغل، حقوق و غیره. Behance به جای مشاغل فنی بیشتر تمایل دارد به افراد خلاق توجه کند. اغلب، فریلنسرها از Behance به عنوان مکملی برای سایر سایت های فهرست شده در اینجا استفاده می کنند.

#۸: Guru

سایت گورو یکی از بزرگترین سایتهای حوزه فریلنسری محسوب می گردد ، بیش از ۸۰۰۰۰۰ کارفرما و دو میلیون فریلنسر فهرست شده است به این معنی که پتانسیل بالایی برای گرفتن پروژه در حوزه های مختلف وجود دارد .
Guru بر دسته بندی هایی مانند بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، فروش، مدیریت، تولید محتوا، طراحی، برنامه نویسی توسعه وب ، آموزش، مهندسی و خدمات حقوقی تمرکز دارد. بنابراین، چندین زمینه وجود دارد که یک فریلنسر حرفه ای می تواند در آنها شغل پیدا کند.
این سایت دارای یک فرآیند تأیید برای اطمینان از قانونی بودن فریلنسرها است.Guru برای عضویت رایگان است و کارمزدهای پایین و پرداخت های ایمن را ارائه می دهد، که به ایجاد یک فرآیند قابل اعتماد برای فریلنسرها و کارفرمایان کمک می کند ، یک نسخه پولی موجود است که به فریلنسرها امکان دسترسی به هزینه های کمتر، پیشنهادات بیشتر، افزایش رتبه و امکان ارسال پیشنهادهای برجسته را می دهد.
این سایت مکانی عالی برای کسانی است که به فریلنسری علاقه دارند

#۹:Upwork

Upwork (www.upwork.com) یکی از بزرگترین و معروف‌ترین سایت‌های فریلنسری در جهان است. این سایت به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک فریلنسر در زمینه‌های مختلف مانند برنامه‌نویسی، طراحی وب، ترجمه، بازاریابی و سایر حوزه‌های فعالیت، پروژه‌های خود را جستجو کنید و با کارفرمایان از سراسر جهان در ارتباط باشید.

Upwork با توجه به حجم بزرگی از پروژه‌های موجود، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی پروژه‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید و بر اساس مهارت‌های خود آنها را انجام دهید. شما می‌توانید در صفحه‌ی پروفایل خود، تجربه‌ها، مهارت‌ها، پروژه‌های قبلی و نمونه کارهایتان را به نمایش بگذارید تا به کارفرمایان اطلاعات دقیق‌تری ارائه کنید.

با استفاده از ابزارهای متنوع ارتباطی در Upwork، شما می‌توانید با کارفرمایان درباره جزئیات پروژه صحبت کنید، قیمت و شرایط را مذاکره کنید و در نهایت قرارداد را امضا کنید. پس از اتمام پروژه، می‌توانید از طریق سیستم پرداخت امن Upwork پول خود را دریافت کنید.

از ویژگی‌های دیگر Upwork می‌توان به سیستم بازخورد و امتیازدهی، امکان ایجاد تیم‌ها و همکاری با دیگر فریلنسرها، و امکان استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه اشاره کرد. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین تجربه را در ارتباط با کارفرمایان و انجام پروژه‌های فریلنسری داشته باشید

#۱۰: PeoplePerHour

PeoplePerHour (www.peopleperhour.com) یک سایت فریلنسری معروف است که فرصت‌های شغلی و ارتباط بین فریلنسرها و کارفرمایان را فراهم می‌کند. این سایت برای افرادی که به دنبال پروژه‌های کوچک و تسلط بر مهارت‌های خاص هستند، بسیار مناسب است.

با استفاده از PeoplePerHour، فریلنسرها می‌توانند خدمات خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله برنامه‌نویسی، طراحی، بازاریابی، ترجمه و غیره به کارفرمایان ارائه دهند. سایت امکانات مختلفی را برای یافتن پروژه‌ها و برقراری ارتباط با کارفرمایان فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد PeoplePerHour، قابلیت ایجاد "Hourlies" است. Hourlies نوعی پیشنهاد است که فریلنسرها می‌توانند خدمات خود را با قیمت و زمان مشخص در اختیار کارفرمایان قرار دهند. این امکان به کارفرمایان کمک می‌کند تا با سرعت و سهولت مورد نیاز خود را پیدا کنند.

همچنین، PeoplePerHour سیستم امتیازدهی و بازخورد کاربران را داراست که به شما کمک می‌کند بازخورد‌ها و نظرات دیگران در مورد کارهایتان را مشاهده کنید و اعتبار خود را افزایش دهید.

با استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه و پرداخت امن این سایت، می‌توانید به طور موثر پروژه‌هایتان را مدیریت کنید و پول خود را دریافت کنید.

وب سایت های دیگر

برخی از موارد قابل توجه دیگر از وب سایت های فریلنسری عبارتند از:

  • Skyword
  • Constant Content
  • The Writer Finder
  • Online Writing Jobs
  • ProBlogger
  • BloggingPro
  • Flexjobs
  • LinkedIn
  • ۹۹designs
  • Dribble
  • ServiceScape
  • DesignHill
  • TaskRabbit
سایت فریلنسریمزایا
Upwork- پروژه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف
- پرداخت امن و تضمین شده
Freelancer- قابلیت مذاکره در مورد قیمت و شرایط پروژه
- امکان استفاده از سیستم اعتبارات برای پرداخت
Fiverr- محیط کاربری ساده و کارآمد
- ارائه خدمات در قیمت‌های گوناگون
Toptal- انتخاب با دقت توسط تیم Toptal
- پروژه‌های بزرگ و پیشرفته در زمینه توسعه نرم‌افزار
Guru- امکان ارسال پیشنهادهای تکنیکی برای جذب پروژه
- ارتباط مستقیم با کلاینت‌ها و مذاکره برای شرایط بهتر

نتیجه کلی

کار به صورت فریلنسری این فرصت را دارد که زندگی شما را متحول سازد . شاید برخی تصور کنند که گرفتن پروژه برای دورکار یا کار آزاد فریلنسری کار بسیار دشوار و سختی است اما در بسیاری موارد اینطور نیست ، کافیست شما نمونه کارهای خوبی را برای خود تهیه کنید و در سایت های داخلی و یا خارجی فریلنسری اکانت خود را ایجاد نمایید و شروع به کسب درآمد کنید .

در این نوشته بهترین سایت های فریلنسری خارجی بررسی شد که میتواند کمکی باشد برای کسب درآمد ارزی برای شما عزیزانی که دارای مهارت های خوب و تخصصی هستید . در میان این سایت ها ممکن است سایتی برای شما بهتر جواب بدهد و برای فردی دیگه یک وب سایت دیگر پس تمامی آنها را بررسی نمایید تا به نتایج مطلوب خود دست یابید .
در پایان اگر شما نیز وب سایت های خوبی را در این حوزه می شناسید حتما در قسمت نظرات آنها را معرفی نمایید

  • پاسخ به چند سوال متداول :

شغل فریلنسری چیست ؟
فریلنسر نوعی خوداشتغالی است. فریلنسرها به جای استخدام در یک شرکت، تمایل دارند به صورت خوداشتغالی کار کنند و خدمات خود را بر اساس قرارداد یا پروژه ارائه دهند.

بهترین مشاغل برای فریلنسری کدام ها هستند ؟
طراحی گرافیک. ...
عکاسی و فیلمبرداری. ...
سئو. ...
مدیر رسانه های اجتماعی ...
دستیار مجازی. ...
طراحی سایت. ...
توسعه وب سایت (کدنویس، توسعه دهندگان و برنامه نویسان، مهندسین نرم افزار) ...
تولید محتوا (کپی رایتینگ، بازاریابی محتوا، گزارش نویسی)
و موارد مشابه ....