تبلیغات گوگل بدون داشتن سایت

بسیاری از افراد هستند که به دنبال تبلیغات در گوگل هستند اما سایتی برای کسب و کار خود ندارند ، با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که چطور میتوان بدون داشتن وب سایت نیز در گوگل تبلیغات و جذب مشتری داشت ، تبلیغات در گوگل را میتوان یکی از پر بازده ترین انواع تبلیغات رایگان معرفی کرد و برای تمامی مشاغل توصیه میشود که حتما برای یکبار هم که شده این تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام بدهند تا شاهد بازدهی مناسب آن باشند البته که زمانی میتوانید انتظار بازدهی خوبی را از آگهی های خود در گوگل داشته باشید که کمپین تبلیغاتی خود را درست و اصولی پیاده سازی کرده باشید وگرنه به سرعت بودجه تبلیغات شما تمام خواهد شد .
حال با خواندن این مقاله علاوه بر اینکه متوجه خواهید شد چطور بدون سایت میتوانید در گوگل تبلیغ نمایید همچنین با برخی از نکاتی که در تبلیغات گوگل باید بدانید بیشتر آشنا خواهید شد تا تجربه بهتری را از تبلیغات در گوگل کسب نمایید .

تبلیغات گوگل به چه صورتی است ؟

تبلیغات در گوگل به این ترتیب است که شما یک بودجه تبلیغات مثلا بیست دلار یا ۲۰۰ لیر را برای آن در نظر خواهید گرفت و بعد از آن آگهی خود را در پنل گوگل ادز خواهید ساخت . شما بایستی بهترین کلید واژه ها را برای تبلیغ خود بیابید به طوری که هم هزینه ی مناسبی داشته باشند و هم برای شما مشتری های هدفمند و خوبی بیاورد . زمانی که آکهی شما انتشار یافت بنا به بودجه ای که بر روی هر کلمه تعیین کرده اید سایت شما ممکن است که در جایگاه های مختلفی نمایش داشته باشد . به ازای هر کلیکی که بر روی آگهی شما میشود و بازدید کننده به سایتتان وارد شود از بودجه ی کلی که در ابتدا در نظر گرفته اید مبلغی کم خواهد شد و تا زمانی که به صفر برسد نمایش آکهی شما ادامه خواهد داشت ، و برای نمایش مجدد و اینکه دوباره در کلمات مد نظر خود در رتبه های نخست باشید می بایست مجددا اکانت گوگل ادز خود را شارژ نمایید .

برای تبلیغات گوگل به چه چیزهایی نیاز داریم

برای اینکه در گوگل تبلیغات خوبی داشته باشید و بهترین نتیجه را کسب نمایید به موارد زیر نیاز دارید .

سایت یا یک لینک منحصربفرد : اولین نیازمندی شما داشتن یک سایت یا یک لینک منحصربفرد برای تبلیغات است که در ادامه به شما خواهیم گفت که به جز سایت چه مواردی را میتوانید تبلیغ کنید .

لیست بهترین کلمات کلیدی : شما بایستی بهترین کلمات کلیدی را در حوزه کاریتان شناسایی نمایید و به درستی بر مبنای آنها تبلیغات خود را پیاده سازی کنید ، توصیه میشود که برای اینکه از یک فرد متخصص و با تجربه مشورت بگیرید یا اینکه انجام اینکار را به وی محول نمایید . چونکه تمرکز بر روی کلمات کلیدی اشتباه میتواند بدون هیچ بازخوردی تمامی بودجه تبلیغاتی شما را به سرعت هدر بدهد .

تجربه و دانش کافی : برای اینکه تبلیغات موثری داشته باشید بایستی هم دانش ساخت تبلیغاتی حرفه ای را داشته باشید و از آن مهمتر هم بایستی تجربه اینکار را داشته باشید که چه با چه روش هایی میتوان تبلیغات بهینه تری داشت .

تبلیغات در گوگل بدون سایت

تبلیغات گوگل برای چه شغل هایی مناسب است

به یقین میتوان گفت که تبلیغات گوگل اگر درست واصولی پیاده سازی شود برای تمامی مشاغل و کسب و کار ها و و سایت های میتواند بسیار اثربخش باشد ، این تبلیغات به دلیل اینکه مستقیما مخاطبان بالقوه شما را هدف قرار میدهد بازدهی بسیار مناسبی میتواند داشته باشد . برای مشاغل خدماتی که کسب رتبه های نخست با سئو کار بسیار مشکلی شده است تبلیغات گوگل ادز میتواند بسیار راه گشا و پر درآمد باشد . توصیه میشود که این مقاله را نیز حتما مطالعه نمایید ” تبلیغات گوگل بهتر است یا سئو ” تا به طور کامل با مقایسع بین تبلیغات گوگل و سئو و موارد هر دو آشنایی بیشتری داشته باشید .

همچنین در سایت های فروشگاهی نیز میتوانید با انجام تبلیغات بر روی کلمات کلیدی اصلی و پر رقابت بازدید کننده های خوبی را بدست آورید هر چند که برای سایت های فروشگاهی خدمات سئو نیز میتواند بسیار موثر باشد .

چطور بدون سایت در گوگل تبلیغ کنیم ؟

حال به سوال اصلی این مقاله خواهیم رسید اینکه چطور بدون داشتن وب سایت و صرف هزینه برای خرید دامنه و هاست و طراحی سایت میتوان در گوگل تبلیغات انجام داد ، گزینه هایی که مشاهده می نمایید توسط خوده مجموعه ما تست شده اند و قابل اجرا هستند و شما نیز میتوانید از طریق آنها تبلیغات خود را انجام بدهید . همچنین اگر شما نیز مواردی را میشناسید برای کمک به سایرین افراد و همچنین تکمیل این مقاله آن را در انتهای صفحه و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید .

هر چند که توصیه میشود از برای تبلیغات گوگل ادز از سایت استفاده کنید تا برای شما بازدهی خوبی داشته باشد .

استفاده از آدرس شبکه های اجتماعی

یکی از روش های مناسب و بدون هزینه استفاده از لینک شبکه های اجتماعی شما همچون اینستاگرام می باشد ولی دقت داشته باشید که زمانی شبکه های اجتماعی خود را برای تبلیغات به گوگل معرفی کنید که صفحه شما کامل و بدون نقص باشد و طوری باشد که زمانی که فردی به آن وارد شد مجاب شود از شما خرید کند یا خدمات شما سفارش دهد چون برای هر کلیک بازدید کننده شما هزینه ی زیادی را پرداخت خواهید نمود و اگر صفحه ی خوبی نداشته باشید بودجه تبلیغاتی شما بدون کسب نتیجه مناسب هدر خواهد رفت .

استفاده از سایت های لینک ساز

برخی از وب سایت ها هستند که برای شما میتوانند یک لینک یکتا بسازند مثلا ما توسط سایت یک لینک این لینک را برای وب سایت خود ساخته ایم ” yek.link/majazimarket ” در این صفحه تنها چند دکمه و یکسری اطلاعات تماس وجود دارد که شما میتوانید مشاهده نمایید . ساخته صفحه به این شکل اغلب رایگان می باشد و شما میتوانید بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه های دامنه و طراحی سایت داشته باشید از این طریق تبلیغات داشته باشید . هر چند بهتر است که بعد از مدتی نسبت به راه انداز سایت و تبلیغات بر روی آن اقدام نمایید .

استفاده از صفحه آگهی در سایت های آگهی

برخی از افردای که وب سایتی ندارند در یکی از سایت های آگهی همچون سایت برترین ها کسب و کار خود را با اطلاعات کامل و اطلاعات تماس ثبت نموده اند و لینک آن صفحه را به گوگل برای تبلیغات معرفی می نمایند اینکار زیاد توصیه نمیشود زیرا که منعفت اصلی آن ممکن است به شما نرسد و بیشتر به سایت مبدا و یا سایرینی که در آن سایت آگهی داده اند برسد اما به هر حال این هم روشی است که شما بتوانید در گوگل تبلیغات داشته باشید و آگهی شما در رتبه های اول گوگل باشد

تبلیغات صفحه وبلاگ شما

اگر شما در یکی از بلاگ های حرفه ای صفحه ای حرفه ای و قابل قبول داشته باشید از این طریق نیز میتوانید تبلیغات خود را در کلمات دلخواهتان در نتایج گوگل نمایش دهید . حتما صفحه ی شما باید به گونه ای باشد که برای بازدید کنندگان جذاب باشد و آنها را مجاب نماید که با شما تماس بگیرند .

هزینه تبلیغات گوگل چقدر است

تبلیغات در گوگل به این شکال است که شما به ازای هر کلیک هزینه ای را خواهید پرداخت در ابتدا لازم است که شما اکانتتان را با مبلغی شارژ نمایید و بعد از آن کمپین آگهی خود را بسازید ، حال این هزینه ای که از شما کم میشود به موارد زیادی از قبیل میزان رقابت ، کیفیت سایت شما ، آگهی شما ، کلید واژه هایتان و …. دارد . شما باید بتوانید که آگهی خود را طوری مدیریت نمایید و بسازید که با توجه به بودجه ای که دارید بالاترین بازخورد و کلیک را داشته باشید . شارژ اکانت گوگل با سه ارز رایج دلار ، لیر و درهم طرفداران بیشتری دارد که در عمل هیچ فرقی نمی کند که شما کدام را انتخاب می نمایید زیرا که سرویس گوگل ادز تمامی آنها را طوری در نظر میگیرد که هر کلیک برای شما در نهایت به یه قیمت محاسبه خواهد گردید .

تبلیغات گوگل با دامنه دات ای آر

بسیاری از عزیزان با دامنه دات ای آر وب سایت دارند ، متاسفانه سرویس گوگل ادز دیگر از دامنه های مربوط به ایران پشتیبانی نمی کند و شما با سایتی که با دامنه های ایرانی باشد نمیتوانید در حال حاضر در گوگل تبلیغات داشته باشید و شما یا باید یک دامنه با پسوند دیگر خریداری نمایید یا اینکه یکی از روش های بالا را برگزینید . اگر هم هنوز سایت خود را راه اندازی نکرده اید و قصد دارید به صورت همیشگی در گوگل تبلیغات کنید دامنه با پسوند دات کام تهیه کنید تا بدون مشکل بتوانید تبلیغات خود را انجام بدهید .

خدمات تبلیغات گوگل مجموعه مجازی مارکت

یکی از خدمات اصلی مجموعه مجازی مارکت خدمات تبلیغات در گوگل برای کلیه کسب و کار ها می باشد . سعی ما بر این است که با توجه به بودجه ای که شما هزینه می کنید آگهی شما را به نحوی مدیریت نماییم که بازخورد مناسبی از آن بگیرید و مجددا این تبلیغات را انجام بدهید برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات تبلیغات گوگل اینجا را کلیک نمایید . با سپردن آگهی خود به ما میتوانید در هر زمان که بخواهید درخواست نمایید که تبلیغ شما را استوپ بززنیم و یا اینکه در ساعت های خاصی از روز به نمایش بیاوریم تا شما پاسخگویی بهتری به مشتریان خود داشته باشید .

خدمات طراحی سایت مجموعه مجازی مارکت

حال اگر سایت ندارید و تبلیغات گوگل خوبی میخواهید داشته باشید میتوانید با مراجعه به صفحه ” خدمات طراحی سایت ” از تعرفه های و شرایط مناسب ما دیدن کنید و سایتتان را توسط مجموعه مجازی مارکت راه اندازی نمایید ، ما برای شما وب سایتی را راه اندازی می کنیم که در تبلیغ گوگل بهینه باشد و به ازای هر کلیک بازدید کننده ها تعرفه کمتری را از بودجه تبلیغاتی شما کسر نماید . قیمت های طراحی سایت این مجموعه کاملا رقابتی و نازل می باشد و در کنار آن کیفیت سایت های ما نیز بسیار بالا است .

الویت اصلی ما جلب رضایتمندی صد در صدی شماست و برای رسیدن به آن خدمات خود را با بهترین قیمت ، بالاترین کیفیت و پشتیبانی و پاسخگویی عالی به تمامی مشتریان خود ارائه می دهیم ، در خصوص تبلیغات در گوگل هر سوالی داشتید میتوانید در قسمت کامنت ها مطرح سازید تا پاسخگوی شما باشیم .

همانطور که در متن مقاله توضیح داده شد هیچ تفاوتی در ارزی که برای شارژ اکانت خود انتخاب می کنید وجود دارد تنها تفاوتی که هست شما با ارز لیر یا درهم میتوانید با رقم های پایین تری اکانت خود را شارژ کنید و برای شما که هزینه تر خواهد بود تبلیغات اما طبیعتا تعداد کلیک کمتری هم خواهید داشت

در انتخاب نام دامنه و پسوند دامنه هم هیچ تفاوتی برای تبلیغ در گوگل وجود ندارد تنها شما نمتیوانید با دامنه های ir و ایرانی تبلیغ داشته باشید در غیر اینصورت فرقی نخواهد داشت که شما با چه دامنه ای و با چه پسوندی تبلیغات را انجام میدهید .

مطالب آموزشی مرتبط :