طراحی سایت برای کلینیک کاشت مو

طراحی سایت برای کلینیک کاشت مو

در این نوشته هرآنچه که برای راه اندازی یک سایت حرفه ای کلینیک کاشت مو نیاز است را خواهید آموخت

اشتراک گذاری

کل بازدیدها : ۶۱۴بازدید های امروز : ۲

تاریخ انتشار : ۰۵-۰۲-۱۴۰۳

طراحی سایت کلینیک کاشت مو یکی از روش های نوین بازاریابی در عصر حاضر است که از این طریق شما میتوانید تبلیغاتی بسیار اثر بخش تر و به روز تر از تبلیغات سنتی را تجربه نمایید ، با داشتن یک سایت حرفه ای شما قادر خواهید بود که از شیوه های مختلف برند خود را به مشتریان بالقوه خود بشناسانید و آنها را جذب خود نمایید و همچنین به اعتبار کسب و کار خود نیز بیافزایید و به راحتی اطلاعات و کارهای انجام داده خود را به صورت ۲۴ ساعته به دیده مخاطبانتان قرار دهید .
در این مقاله سعی شده تا به طور کامل در خصوص طراحی سایت کاشت مو و موارد مهم آن به همراه چگونگی طراحی آن توسط این مجموعه اطلاعات خوبی را به شما منتقل نماییم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا در مورد راه اندازی سایت کلینیک کاشت مو اطلاعات بسیار ارزشمندی را کسب نمایید .

طراحی سایت کاشت مو با مجموعه مجازی مارکت

همانطور که گفته شد داشتن وب سایت کاشت مو میتواند بسیار برای مشتری یابی ، ارتقای کسب و کار شما و افزایش درآمدتان راهی مناسب و عالی باشد البته به شرطی که بیزینس آنلاین خود را به دست افراد یا فردی متخصص و دلسوز واگذار نمایید تا در دنیای آنلاین نام کلینیک زیبایی شما را بر سر زبان ها بیندازد . ما با همین رویکرد از همان ابتدا سایتی را برای شما راه اندازی خواهیم نمود که کلیه ویژگی های یک سایت حرفه ای را دارا باشد تا شما بتوانید نسبت به نتیجه گیری آن و کنار زدن سایر رقبایتان امیدوار باشید .

ویژگی های برتر مجازی مارکت

مهمترین و اولین اولویت ما در مجموعه مجازی مارکت انجام پروژه ها به نحوی است که بتوانیم رضایتمندی صد در صدی مشتریان خود را جلب نماییم و یک همکاری چندین ساله دو طرف و رضایت بخش برای هر دو طرف را شکل بدهیم که در همین راستا ارائه خدمات با کیفیت بالا و دلسوزانه ، ارائه قیمت های منصفانه ، پاسخگویی سریع و پشتیبانی قوی ، استفاده از تیم متخصص و آموزش دیده ، تعهد کاری بالا و ارائه خدمات به روز و حرفه ای در دستور کار ما برای کلیه قرارداد ها و پروژه ها و تک تک مشتریان قرار گرفته شده است .

طراحی سایت کاشت مو چقدر زمان میبرد؟

طبق تجربیات ما و آنچه که تا کنون انجام داده ایم شما بایستی برای طراحی سایت کلینیک کاشت مو بازه زمانی بین دو هفته تا بعضا سه هفته را در نظر داشته باشید و این برای یک سایت کاشت مو با امکانات پایه می باشد . بدیهی است که اگر سایت شما دارای پیچیدگی های بیشتری باشد این زمان طولانی تر خواهد گشت البته در مجموعه مجازی مارکت ما قادر هستیم در زمان های بسیار کمتر نیز سایت شما را تحویل بدهیم اما برای یک سایت حرفه ای که جزییات نیز در آن به خوبی پیاده سازی شده باشد زمان گفته شده معقولانه به نظر می رسد .
مدت زمان انجام طراحی و تحویل طرح ابتدایی و نهایی سایت جز موضوعاتی است که جهت آسودگی شما عزیزان در قرارداد طراحی سایت ذکر گردیده تا از بابت تحویل به موقع سایت خیالتان کاملا آسوده باشد .

مسیر درامد سایت

ویژگی هایی که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد

برا اینکه انتظار داشته باشید تا از سایت خود نتایج خوبی بگیرید و از پس رقبایی که چندین سال هست که فعالیت آلاین دارند بر بیایید بایستی یک سایت حرفه ای راه اندازی نمایید اگر نمیدانید که یک سایت بایستی چه مولفه هایی داشته باشد موارد زیر بخشی از آنها را به شما معرفی خواهد نمود . حتما دقت داشته باشید که این موارد در سایت شما پیاده سازی شده باشند تا انتظار این را داشته باشید که بتوانید از سایتتان درآمد داشته باشید و گرنه مسیر رشد سایت شما بسیار مشکل و هزینه بر و حتی نشدنی خواهد بود . لازم به ذکر است که ما در خدمات طراحی سایت خود برای کلیه پروژه هایمان موارد زیر را به شیوه درست و اصولی در تمامی سایت ها اجرا خواهیم نمود پس با سپردن طراحی سایت کاشت مو خود مطمئن باشید که موارد زیر در سایت شما پیاده خواهد شد و یک سایت حرفه ای خواهید داشت .

ریسپانسیو پذیری

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هر سایتی باید داشته باشد ریسپانسیو بودن سایت است ریسپانسیوپذیری به طور خلاصه یعنی نمایش درست سایت شما در نمایشگرهای مختلف اعم از موبایل و انواع سیستم ها و تبلت ها ...
اینکه سایت شما درنمایشگرهای مختلف نمایش درستی داشته باشد و بدون نقض به بازدید برسد یکی از مهمترین مولفه های سئو نیز می باشد که در مقاله "تاثیر ریسپانسیو پذیری سایت بر سئو " میتوانید در خصوص آن بیشتر بخوانید همچنین کاملا بدیهی است که اگر سایتی نمایش درستی در یکی از دستگاه ها نداشته باشد همچون موبایل یا لپ تاپ طبیعتاً سایت نباید انتظار داشتن نتایج و بازخورد مناسبی داشته باشد .

امنیت بالا

بدون شک امنیت سایت نیز یکی از مهمترین مولفه هایی است که در راه اندازی سایت به آن توجه ویژه ای شود . متاسفانه بسیاری از طراحان سایت به دلیل عدم توجه به این موضوع سایت هایی با امنیت پایین را به مشتریان خود تحویل میدهند و این سایت ها بعد از مدتی به راحتی دچار مشکلات مختلفی از قبیل ویروسی شدن ، هک و یا سایر عملیات های مخرب قرار می گیرند .
کلیه سایت هایی که توسط این مجموعه طراحی می گردند تا یکسال گارانتی و پشتیبانی امنیتی خواهند گردید تا خیال شما کاملا از بابت امنیت سایتتان آسوده باشد .

کاربری آسان و ساختار مناسب

کاربری مناسب و اسان یعنی اینکه مخاطب با کمترین کلیک به خواسته خود درسایت شما برسد و تمامی موارد مهم در دسترس وی باشد . به طوری که هم آنچه برای شما مهمتر است در نگاه های نخست در معرض دید بازدیدکنندگان باشد تا به آن موارد هم توجه داشته باشند و هم کاربر بتواند به سادگی در سایت گشت و گذارداشته باشد و در استفاده از سایت دچار سردرگمی نگردد . کاربری سایت همچنین یکی از مواردی است که میتواند به کسب رتبه در گوگل به شما کمک کند زیرا سایتی که نتواند برای کاربرمناسب و ساده و قابل فهم باشد قطعا نزد مخاطبان شما محبوب نخواهد بود و همچنین گوگل نیز کمتر به سراغ معرفی آن خواهد رفت .

طراحی سایت2 طراحی سایت برای کلینیک کاشت مو

گرافیک مناسب و طراحی بصری حرفه ای

جدا از مواردی که در بالا ذکر شد گرافیک و طراحی بصری سایت نیز بسیار حائز اهمیت است ، سایت نباید دارای یک طرح تکراری بوده باشد و بهتر است که یک طرج کرافیکی اختصاصی و بنا به نیازمندی های کلینیک خود را داشته باشد همچنین هارمونی رنگ و استفاده از المنت های سایت بایستی درست و اصولی پیاده سازی شود تا کاربران جذب وب سایت شما شوند و بدانند که وارد یک سایتی شده اند که متعلق به بک مجموعه حرفه ای و معتبر می باشد طبیعی است که داشتن سایتی بهم ریخته و نا زیبا اثرات منفی برروی برند شما خواهد گذاشت .

طراحی مطابق با استانداردهای گوگل

شما هر چقدرم که بابت طراحی سایت کلینیک کاشت مو هزینه کنید اما اگر آن سایت با توجه به استانداردهای گوگل انجام نشده باشد باز نمیتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید فراموش نکنید که اولین قدم برای کسب رتبه در گوگل این است که شما از ابتدا سایتی طراحی نمایید که معیارهای مورد توجه گوگل در آن اجرا شده باشد  .
سایتی که بر مبنای سئو طراحی شده باشد میتواند با انجام فعالیت های سئو بعد از طراحی در زمان کمتر و با راحتی بیشتری به نتایج خوب در گوگل دست پیدا کند

سرعت مناسب بارگذاری سایت

سرعت بارگذاری سایت و صفحات شما نیز بسیار حائز اهمیت است ، مدت زمانی که طول می کشد تا سایت شما به طور کامل به نمایش برسد بسیار در رتبه شما در گوگل و بازدید سایت شما موثر است .
حتما شما نیز تجربه ی این را داشته اید که وارد سایتی شوید اما به دلیل اینکه بارگذاری آن زمان زیادی برده است آن سایت را ترک نموده اید همین ترک نمودن سایت به دلیل کندی میتواند برای سایت شما بسیار مضر باشد بنابراین بایستی به سرعت بارگذاری سایت توجه ویژه ای شوید به خصوص برای کسب رتبه های مناسب در گوگل. سرعت بارگذاری سایت هم در ورژن موبایل و هم دسکتاپ بایستی در بالاترین حد خود باشد تا سایت شما بتواند بازدید کننده های خوبی را به دست آورد.

پیش نیارهای لازم برای داشتن سایت

قبل از اینکه پروژه طراحی سایت شما آغاز شود نیاز است که مواردی را تهیه نمایید ( البته مجموعه مجازی مارکت نیز میتواند این موارد را در اختیار شما قرار دهد ) تا سایتتان بعد از آن مراحل طراحی خود را طی نماید . که این موارد را به طور کامل میتوانید در صفحه " پیش نیازهای راه اندازی سایت " مشاهده نمایید .
اما به طور خلاصه شما نیاز به دامنه ( نام سایت ) یک هاست قوی ( فضایی که سایت شما در آن ذخیره می گردد ) طرح ابتدایی و... نیاز دارید که همانطور که اشاره شد با مشاوره تخصصی ما میتوانید بهترین این موارد را با توجه به نیازمندی های خود داشته باشید .

هزینه طراحی سایت کلینیک کاشت مو

یکی از سوالات پر تکرار شما عزیزان در خصوص هزینه های راه اندازی طراحی وبسایت کاشت مو می باشد . باید در اینجا ذکر کنیم که تعرفه راه اندازی سایت بنا بر هر پروژه و نیازمندی های آن طبیعتا متفاوت است و رقم نهایی تا حدودی توافقی خواهد بود اما شما میتوانید برای مشاهده قیمت های به روز و حدودی طراحی سایت به لینک " هزینه طراحی سایت " مراجعه نمایید و اطلاعات خوبی را در این خصوص کسب نمایید .
سایت های با بالاترین کیفیت نسبت به هزینه پرداخت شده انجام خواهند شد و ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که ارزش سایت شما در نهایت به مراتب بیشتر از مبلغ دریافت شده خواهد بود

کسب رتبه های نخست در گوگل

سایت شما برای اینکه به نتایج خوب و درآمد عالی برسد بایستی بتواند در گوگل رتبه کسب نماید که گرفتن رتبه در گوگل به خصوص در جایگاه های اول تا پنجم و در کلمات پر رقابت به خودی خود به دست نخواهد آمد بلکه با یک برنامه منظم و انجام سئو حرفه ای بر روی سایت شما شکل خواهد گرفت . ما در مجموعه بزرگ مجازی مارکت یکی از خدماتی که به صورت تخصصی انجام میدهیم انجام خدمات سئو می باشد به نحوی که شما با پرداخت کمترین هزینه های در کمترین زمن و در کلیدواژه های زیادی بتوانید رتبه بگیرید و به دنبال آن درآمد خوبی را داشته باشید .

خدمات تبلیغات در گوگل

از آنجایی که پروسه سئو کمی زمانبر است و برخی از افراد به دنبال این هستند تا در زمان حال به نتیجه و درآمد برسند میتوان تبلیغات کلیکی گوگل را انجام داد که این مورد نیز به صورت حرفه ای و با پشتیبانی بسیار قوی و کم نظیر از سوی تیم ما صورت می پذیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع از تبلیغات و فرآیند آن میتوانید به صفحه خدمات تبلیغات گوگل مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما در تماس باشید .

چرا مجموعه مجازی مارکت؟

خوب حال که تا حدودی با یک سایت حرفه ای و مواردی که باید داشته باشد آشنا دید می رویم به سراغ اینکه چرا مجموعه مجازی مارکت میتواند انتخاب مناسبی برای راه اندازی وب سایت کلینیک زیبایی شما باشد . لازم به ذکر است که شرکت یا فردی که سایت شما را انجام میدهد مهم است که توانمندی و تخصص و تجربه کافی را داشته باشد و گرنه شما با یک سایت بی کیفیت ی با یک پشتیبانی ضعیف نسبت به سایت و مشکلاتی که ممکن استبرا آن به وجود بیاید به هیچ عنوان نمیتوانید از پس رقبای خود بر بیایید .

پشتیبانی و پاسخگویی بسیار مناسب

سایت شما هر چقدر هم عالی طراحی شده باشد و هر چقدر هم بابت آن هزینه کرده باشید اما اگر بعد از تخیل سایت پشتیبانی خوبی از آن نشود و پاسخگویی مناسبی از سمت طراح نداشته باشد قطعا به مشکلاتی خواهد خورد که رفته رفته آن را برای شما بی استفاده خواهد نمود .

یکی از تضمین های ما به شما پشتیبانی دقیق و رفع مشکلات شما در کمترین زمان می باشد تا شما بدون هیچ دغدغه ای از بروز مشکلات سایت خود تنها به فکر رشد و پیشرفت آن باشید .

طراحی به روز و با بالاترین کیفیت

طراحی سایت در این مجموعه کاملا بر اساس ترند های روز و با کیفیت بالا انجام خواهد شد به نحوی که بعد از اجرای کار هر متخصصی وب سایت شما را ببیند متوجه شود که یک تیم متخصص آن را اجرا نموده است . بدون شک ارزشی که ما بر روی سایت شما انجام خواهیم داد به مراتب بیشتر از مبلغی است که پرداخت می کنید و این را با استعلام گرفتن طرح نهایی سایت خود از شرکت های معتبر میتوانید متوجه شوید . تیم مجازی مارکت با پشتوانه تجربه و نیروهای خود میتواند بهترین سایت با بهترین قیمت را برای شما اجرایی نماید .

قیمت های بسیار منصفانه

طراحی سایت کاشت مو با بهترین قیمت را از ما بخواهید ما در مجموعه خود با ارائه راهکارهایی هزینه های طراحی سایت را تا حد چشمگیری کاهش داده ایم و تعرفه هایی که داریم کاملا منصفانه هستند شما میتوانید این موضوع را با مقایسه قیمت های ما با سایر شرکت های مطرح متوجه شوید . لازم به ذکر است که قیمت ها در کنار کیفیت بالا تعیین شده اند که با مشاهده نمونه کارهایی که ما انجام داده ایم متوجه خواهید شد که تا چه اندازه بابت سایتهای با کیفیت و زیبایی که تحویل می گیرید قیمت قابل قبولی را پرداخت می کنید .

طراحی مطابق با خواسته های شما

در این شرکت طراحی به دو شیوه اجرایی خواهد شد مورد اول واگذاری کامل طراحی سایت به خصوص از لحاظ گرافیک و چیدمان به این مجموعه می باشد که طبیعتا بدین شکل هزینه های کمتری شامل شما خواهد شد و در روش دوم این است که شما طرح مد نظر خود را برای ما ارسال نمایید تا دقیقا طبق همان طراحی انجام شود . یعنی طرح نهایی دقیقا همانی شود که شما در ذهن دارید و خواسته اید .

استفاده از نیروهای مجرب و متخصص

خدمات مجموعه مجازی مارکت شامل موارد زیادی میشود که ما برای هر کدام نیروهای ویژه ی خود را به تیم خود افزوده ایم به خصوص در حوزه خدمات طراحی سایت افرادی بسیار خلاق و متبحر در این مجموعه قرار دارند که میتوانند سایتی بی نظیر را برای شما طراحی کنند به گونه ای که بتواند تبدیل به یکی از برند های حوزه خود گردد . از جمله دستور العمل هایی که ما در مجموعه خود داریم آپدیت دائم و به ورز رسانی دانش در زمینه های مختلف و آموزش نیروها می باشد تا همواره بتوانیم خدمات به روزی را ارائه دهیم .

عقد قرارداد

جهت آسودگی خاطر شما نسبت به اجرای با کیفیت طراحی و تحویل به موقع سایت قرار دادی دو طرفه منعقد خواهد گردید که به صورت حضوری یا آنلاین به امضای دو طرف خواهد رسید و طرفین با امضای آن ملزم به اجرای تعهدات خواهند گردید .

در قرارداد مواردی همچون تاریخ طرح ابتدایی سایت ، مراحل پرداخت ، مدت پشتیبانی رایگان ، تعهدات مجری ، قابلیت های سایت و ... درج می گردد .

مشاوره رایگان و تخصصی

قبل از طراحی سایت این امکان را خواهید داشت که از مشاوره تخصصی ما بهره ببرید و نسبت به مسیری که قصد دارید به آن ورود کنید با آگاهی بیشتری اقدام نمایید و موفق تر عمل نمایید . کارشناسان ما و همچنین مدیریت این مجموعه با صبر و حوصله و با دقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و با در اختیار گذاشتن تجربه های خود باعث میشوند که شما کاملا نسبت به شرایط مطلع و آگاه گردید .

آموزش استفاده از سایت و محتوا گذاری

بعد از اینکه سایت شما اجرایی گردید ویدیوهای استفاده از قالب نیز برای شما از طریق شبکه های ارتباطی مجازی یا طرق دیگر ارسال خواهد شد تا خود نیز بتوانید در سایتتان تولید محتوا انجام دهید و یا بخش های مختلف آن را مدیریت نمایید . همچنین بعد از نهایی شدن سایت و در مدت پشتیبانی هر سوال و یا مشکلی داشته باشید مشاوران ما پاسخگوی دقیق شما خواهند بود .

امکانات لازم در سایت های کاشت مو

یک سایت کاشت موی حرفه ای معمولا بایستی دارای یکسری امکانات و قابلیت ها باشند که در ادامه برخی از آنها را باهم مرور خواهیم نمود

  • دارا بودن قسمتی برای نمایش نمونه کارها و کارهای انجام شده شما
  • قابلیت رزرو آنلاین یا درخواست مشاوره آنلاین
  • درج توضیحات کامل کلینیک شما و خماتی که انجام می دهید
  • قسمت بلاگ برای نمایش مقالات و خبرنامه های سایت
  • دسترسی مستقیم با راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی شما
  • قرارگیری تعرفه های خدمات ما در صورت نیاز
  • معرفی دکتر های مجموعه به همراه رزومه ی آنها
  • نقشه و لوکیشن مرکز زیبایی شما
  • و ...

سخن انتهایی

در این نوشته سعی شد که اطلاعاتی که در خصوص راه اندازی سایت کاشت مو نیاز بود را به استحضار شما برسانیم . اگر شما نیز قصد راه اندازی سایت را دارید مجموعه مجازی مارکت میتواند همان شرکتی باشد که شما را به قله های موفقیت برساند و در عرصه رقابتی که دارید شما را به یکی از پیشروان تبدیل نماید

  • پاسخ به چند سوال متداول :

آیا سایت برای کلینک های زیبایی میتواند موثر باشد ؟
قطعا پاسخ مثبت است بنا بر دو دلیل اول اینکه سایت اعتبار و نماینگر بزرگ بودن مجموعه شماست و دوم اینکه بسیاری از افراد در گوگل به دنبال خدمات کاشت مو می گردند و قطعا کسانی که سایت دارند و در نتایج نخست قرار گرفته اند میتواند انتظار مشتریان زیادی را داشته باشند .

بعد از طراحی سایت چه تبلیغاتی میتوان انجام داد ؟
برای نتایج سریع میتوان تبلیغات گوگل را در پیش گرفت و برای تبلیغات پر بازده و بلند مدت سئو .
شما در مقاله معرفی تمامی راه های تبلیغات رایگان آنلاین میتوانید شیوه های تبلیغاتی که به صورت آنلاین و رایگان هستند را شناسایی نمایید.

مشاهده اطلاعات و قیمت های به روز خدمات ما :

طراحی سایت برای کلینیک کاشت مو

طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

طراحی انواع سایت های حرفه ای و زیبا مناسب نتیجه گیری و تبلیغات در گوگل

برای اطلاع از تعرفه ها ، مدت زمان تحویل ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات طراحی سایت

طراحی سایت برای کلینیک کاشت مو

خدمات سئو

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اطلاعات کامل در خصوص خدمات سئو و قیمت های به روز را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید

برای اطلاع از تعرفه ها ، مراحل انجام کار ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات سئو

طراحی سایت برای کلینیک کاشت مو

تبلیغات گوگل

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اگر قصد تبلیغات اثربخش در گوگل را دارید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ورود به صفحه تبلیغات گوگل