هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت سمپاشی

قیمت و تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

سایت های فروشگاهی امروزه روز به روز طرفداران بیشتری جذب می کنند و افراد تمایل بیشتری دارند که خرید ها و نیاز های خود را از سایت های اینترنتی بنا به دلیل های زیادی تهیه نمایند . به همین دلیل با توجه به نیاز بسیاری از افراد به داشتن وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات و تولیدات خود ما تصمیم گرفتیم که محتوایی کامل راجبه هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را برای شما اماده نماییم تا اینکه با اطلاع کامل و آگاه اقدام به انتخاب و تصمیم گیری نمایید . پس تا انتهای این مقاله را دنبال نمایید تا به بسیاری از سوالات احتمالی خود دست یابید

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

معرفی وردپرس

وردپرس به اصطلاح یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که امروز حدود سی درصد از سایت های جهانی و بسیاری از سایت های ایرانی توسط این سی ام اس طراحی گشته اند که میتوان از نمونه آنها به سایت های مرسدس بنز ، بخش های خبری فیس بوک ، کاخ سفید ، سونی و … و در ایران نیز وب سایت ایرانسل ، دانلودها و…. اشاره نمود .

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می تواند برای شما کاملا مقرون به صرفه باشد

توسط وردپرس می توانید سایت های فوق العاده قدرتمندی را طراحی نمایید . وب سایت مجموعه سایت کیپر نیز توسط وردپرس طراحی گشته است . این سی ام اس با زبان پی اچ پی نوشته شده است و قدرت بسیار بالایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد از مزایای استفاده از وردپرس می توان به صورت خلاصه به موارد زیر اشاره نمود

هزینه راه اندازی  بسیار کمتر – آزادی عمل بسیار بالا در حوزه گرافیک و طراحی – مدیریت آسان صفحات و محتواها – سئ و نتیجه گیری بسیار عالی در گوگل – به روز رسانی های رایگان – امنیت قابل قبول – قابلیت افزودن ماژول های فراوان در هر زمینه ای که بخواهید ….

سایت های وردپرسی که درست و اصولی راه اندازی شود بسیار قدرتمند با سرعت فوق العاده و امنیت بسیار بالا برای شما انجام کار خواهند کرد . افرادی که این سیستم را تایید نمی کنند و آن را پیشنهاد نمی کنند یا تبحر کافی در استفاده از آن را ندارند و یا اینکه قصد دارند مشتریان را به سمتی هدایت کنند که هزینه های بسیار بیشتری را دریافت نمایند . پس از شما تقاضا داریم قبل از پرداخت هزینه های بسیار هنگفت ابتدا در سطح اینترنت تحقیق نمایید راجبه قدرت این سیستم مدیریت محتوای بی نقص و عالی

سیستم فروشگاهی وردپرس

وردپرس در حالت عادی برای سایت های شرکتی و معرفی پیاده سازی شده است اما با افزودن ماژول ووکامرس به وردپرس این سیستم را تبدیل به یک فروشگاه قدرتمند برای فروش محصولات و تولیدات شما خواهد کرد . لازم به ذکر است که اشاره نماییم اکثر سایت های فروشگاهی ایرانی با این سیستم طراحی شده اند و بسیار خوب هم نتیجه گرفته اند . با نصب ووکامرس امکانات پایه ای که برای سایت های فروشگاهی نیاز هست در دسترس قرار خواهند گرفت و برای تکیمل سایر موارد و نیازهای سایت های فروشگاهی نیز می توان به راحتی هر موردی را که میخواهید اضافه نمایید . تیم متخصص ما در این زمنیه برای شما می توانند بهترین خدمات را ارائه بدهند . به روز رسانی های ووکامرس هم کاملا رایگان می باشد و همواره شاهد پیشرفت آن خواهیم بود .

معرفی دیگر سایت سازها

علاوه بر وردپرس و ووکامرس سایت سازهای دیگری نیز وجود دارند که از لحاظ هزینه ، زمان پیاده سازی ، مدیریت ، سرعت ، امنیت و کیفیت کاملا متفاوت هستند و برخی مزایا و معایبی نسبت به وردپرس دارند . اما با این وجود پیشنهاد ما استفاده از سیستم ووکامرس برای طراحی سایت فروشگاهی می باشد .

یکی از فروشگاه سازهای مطرح مجنتو می باشد که مهمترین ویژگی آن داشتن امکانات بسیاری است که معمولا در سایر پلتفرم های متن باز موجود نیست. برای مثال شما می توانید چندین فروشگاه را به زبان های مختلف، با واحد های پولی متفاوت مدیریت کنید.

جوملا و ویوچارمت نیز سیستم دیگری می باشد که می توانید در بستر آن فروش محصول انجام دهید .

پرستاشاپ همچون وردپرس دارای امکانات و محبوبیت زیادی می باشد و سایت های زیادی نیز با آن طراحی گشته اند اما قیمت های بالاتر ، انعطاف پذیری بسیار کمتر در ساخت صفحات ، افزونه های کمتر را می توان از معایب آن نسبت به وردپرس نام برد . شما در وردپرس با افزونه های صفحه ساز می توانید به راحتی برگه اضافه نمایید و برای آن طراحی های بی نظیری انجام دهید .

برخی از سوالات پر تکرار

برای داشتن یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۷:۴۵

برای داشتن یک سایت قدرتمند شما نیاز به یک دامنه ، هاست و یک قالب سایت خواهید داشت

دامنه و هاست را از کجا تهیه کنم ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۴:۳۷

شما می توانید از شرکت های بسیاری که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید.

ولی پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت کیپر می باشد زیرا که ما تمام کارهای مورد نیاز هاست و دامنه شما را انجام خواهیم داد و هاست های ارائه شده از بهترین هاست داخل ایران می باشند .
سرعت و امنیت بالا از برترین ویژگی های هاست تحویلی به شما می باشد

پشتیبانی سایت چیست ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۷:۳۷

در زمان پشتیبانی ما موظف هستیم تا در بروز هر گونه خطا و یا ایراد در سایت آن را سریعا برای شما رفع گردانیم و به شما پاسخگو باشیم

چطور می توانیم به شما اعتماد نماییم ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۷:۵۶

تیم مجازی سال هاست که به کار پشتیبانی و طراحی سایت مشغول است ، با ثبت قرار داد و ارسال تعهد نامه رسمی برای شما متعهد به اجرای تمام توافقات انجام شده خواهد بود . همچنین ما را همواره در آدرس : تهران – خ انقلاب بعد از خ دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می توانید ملاقات نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

معرفی و سبک کاری سایت کیپر

سایت کیپر متشکل از نیروهای جوان و متخصص در حوزه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و ووکامرس با بالاترین کیفیت می تواند سایت هایی بسیار با کیفیت و با سئوی بسیار مناسب را برای شما طراحی نماید و نمونه کارهای بسیار خوبی را نیز در رزومه خود توانسته ثبت نماید . ما برای هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس پلن ها و تعرفه هایی را در نظر گرفته ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ” طراحی سایت فروشگاهی ” مراجعه نمایید .

تمامی سایت هایی که ما طراحی می کنیم دارای یک سال پشتیبانی رایگن می باشند و کاملا طبق استانداردهای گوگل با سئوی بسیار بالا طراحی خواهند گشت تا سایت ها در زمان کمتری بتوانند در گوگل نتیجه بگیرند .

هدف اصلی ما جلب رضایت صد در صدی شما و شکل گیری همکاری بلند مدت بین ما و شماست .

عوامل موثر بر قیمت گذاری

همانطور که قبل تر نیز اشاره شد در صفحه طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را مطالعه نمایید . اما باید خدمت شما عزیزان اعلام نماییم که تا حدی قیمت ها و زمان تحویل آماده شدن سایت ممکن است توافقی  صورت پذیرد ، زیرا  هر سایت ممکن است قابلیت های متفاوتی نسبت به سایر سایت های دیگر داشته باشد  و طبیعتا این موضوع بر روی قیمت و زمان کامل شدن سایت تاثیر مستقیم خواهد گذاشت . مولفه هایی همچون گرافیک ، امنیت بهتر ، بهینه سازی سرعت ، افزایش سئوی داخلی سایت ، استفاده از طرح های اختصاصی و سفارشی تر و… ممکن هست هزینه های شما را کاملا تغییر بدهد .

پلن های طراحی سایت فروشگاهی مجموعه سایت کیپر

برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و ووکامرس ۳ پلن تنظیم گشته است که مفصلا راجبه آنها در صفحه طراحی سایت فروشگاهی توضیح داده شده است . قیمت گذاری این پلن ها کاملا ارزان در نظر گرفته شده و می توان تضمین نمود که سایتی که برای شما طراحی می گردد اگر توسط شرکت های حرفه ای دیگری طراحی گردد به مراتب برای شما هزینه های بیشتری را در بر خواهد داشت . در هر ۳ پنل ما خدمات پشتیبانی بی نظیری را برای شما ارائه خواهیم داد تا بدون هیچ دغدغه و نگرانی محصولات خود را بدون هیچ مشکل سایتی و نرم افزاری بتوانید به فروش برسانید .

در زیر توضیحات پلن ها ثبت شده است :

سایت های فروشگاهی اقتصادی :

در این دسته بندی سایت های ساده و با امکانات پایه سایت فروشگاهی و با محصولات و طبقه بندی های اندک و قرار می گیرند . این سایت ها دارای امکانات خوبی از قبیل امنیت ، سئوی مناسب ، نمایش مناسب در موبایل و پشتیبانی مناسب می باشد .

سایت های فروشگاهی با کیفیت  :

طراحی سایت های فروشگاهی با امکانات کامل یک وب سایت فروش محصول به همره گرافیک زیبا و اختصاصی ، امنیت مناسب ، سئوی عالی ، کیفیت بالا ، کاربری آسان ، ریسپانسیو پذیری مناسب ( نمایشش در موبایل و تب لت ) با پشتیبانی عالی در این دسته بندی قرار می گیرد.

سایت های فروشگاهی حرفه ای و درجه یک  :

اگر به دنبال یک سایت برازنده و با کیفیت بالا هستید و می خواهید که کسب و کار خود را تبدیل به یک برند نمایید این پلن دقیقا خواسته های شما را محقق خواهد نمود . سرعت مناسب ، امنیت بسیار بالا ، گرافیک چشم نواز ، کاربری آسان ، ریسپانسیو پذیری عالی ، پشتیبانی عالی ، سئوی داخل قوی و کلی ویژگی های دیگری که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد را برای شما با انتخاب این مدل سایت ها انجام خواهیم داد

سئو سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی می توانند بیشتر از آنچه که شما انتظار دارید برای شما درآمد زایی کنند و از سراسر ایران حتی دور افتاده ترین شهرستان ها نیز برای شما مشتری داشته باشند . کافیست که سئوی سایت خود را به یک تیم حرفه ای تاکید می کنیم که حرفه ای همچون سایت کیپر بسپارید تا رفته رفته و به صورت کاملا اصولی و حرفه ای به رتبه های نخست گوگل در کلید واژه های بسیاری دست یابید .

تیم متخصص سئو و پشتیبانی سایت کیپر با تجربه بسیار بالا و دانش کافی می تواند سایت شما را در هر کلیدواژه ای که میخواهید به رتبه های اول گوگل تبدیل نماید . سئو سایت امری است تخصصی و و باید با یک استراتژی مناسب به صورت منظم انجام پذیرد . سپردن سایت به افراد آماتور نه تنها هیچ سودی برای شما نخواهد داشت بلکه تمام هزینه ها و زمان شما را هدر خواهد داد و حتی ممکن است که سایت شما نیز از این موضوع ضربه بخورد پس با دقت فراوان در انتخاب تیم سئو کار برای سایت خود تصمیمی مناسب اتخاذ نمایید .

آموزش استفاده از سایت

پس از آماده شدن سایت ، طبق قرارداد آموزش کامل محتوا گذاری ، محصول گذاری ، ایجاد دسته بندی و مدیریت محصولات و فروشگاه به صورت یک جلسه حضوری در دفتر ما و یا ارسال ویدیو اختصاصی برای شما صورت خواهد گرفت تا خوده شما نیز بتوانید به راحتی محصولات خود را در سایت درج نمایید .

مدیریت سایت های وردپرسی با یک آموزش برای شما بسیار آسان خواهد بود ، در صورتی که پس از آموزش ها نیز سوالاتی و یا مشکلاتی را داشتید همچنان ما در کنار شماییم تا بتوانید کالاهای خود را در سایت قرار دهید .

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل راهی سریع و پر بازده برای تبلیغات سایت فروشگاهی شماست ، تبلیغات در گوگل در ازای پرداخت هزینه ای به گوگل سایت شما را در کلید واژه هایی که مد نظر دارید به رتبه های اول گوگل خواهد آورد . و به ازای هر کلیک که بازدید کنندگان انجام می دهند مبلغی از هزینه ی ابتدایی که انجام داده بودید کسر می گردد و آگهی شما تا زمانی که آن مبلغ به صفر برسد ادامه خواهد داشت .

به دلیل اینکه نتیجه گیری سایت به وسیله سئو و به طور طبیعی ممکن است زمان بر باشد و در برخی از کلمات پر رقابت تر حتی یکسال به طول بیانجامد تبلیغات گوگل ادز بسیار می تواند مفید باشد . برای انجام خدمات تبلیغات گوگل کافیست با ما تماس بگیرید تا بتوانیم بهترین خدمات را برای شما انجام دهیم .

طراحی ریسپانسیو یعنی چی ؟

شاید اصطلاح ریسپانسیو تا بحال به گوشتان خورده باشد و طراحان زیادی نیز قول یک طراحی ریسپانسیو را به شما داده باشند . طراحی ریسپانسیو به این معنی است که وب سایت شما بدون هیچ خللی و در بهترین حالت در نمایشگرهای مختلف مثل رایانه ، لب تاب ، موبایل و تبلت نمایش داده شود و کاربر و بازدید کننده به راحتی بتواند در سایت بگردد و به مقاصد خود در سایت برسد . حتما باید دقت داشته باشید که طراحی ریسپانسیو باید باشد وگرنه گوگل به سایت اصلا اعتبار نمی دهد .

مراحل انجام کار

ابتدای امر نیاز هست که بر سر طرح قالب و امکانات و قیمت و زمان طراحی توافقاتی صورت پذیرد و پس از آن قرار داد به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی به امضای دو طرف منعقد خواهد گردید . طبق تاریخی که در قرار داد درج گردیده است طرح ابتدایی حاضر و به استحضار شما خواهد رسید و پس از بررسی های شما تغییرات و اصلاحات نهایی نیز انجام می پذیرد و پس از ن نیز آموزش های لازم برای شما ارسال خواهد گردید . مراحل پرداخت نیز در سه مرحله پیش پرداخت ، زمان ارائه طرح ابتدایی و تکمیل شدن نهایی سایت خواهد بود .

قرار داد طراحی سایت

قرار داد ما جهت اطمینان خاطر شما از بابت تعهد کاری منعقد خواهد گردید ، که در آن به مدت زمان انجام پروژه ، موضوع تعهدات ما ، تعهدات مشتریان ، مبالغ پرداختی ، موضوع پشتیبانی و … اشاره گردید است . این قرارداد در دونسخه تهیه می شود . اگر شما بتوانید در دفتر ما حضور داشته باشید حضورا قرار داد به امضای طرفین خواهد رسید در غیر اینصورت ما قرارداد را برای شما به وسیله ایمیل و یا واتس اپ یا تلگرام ارسال خواهیم نمود و پس تایید آن را امضا می کنیم و اسکن شده آن را برای شما ارسال خواهیم نمود و شما نیز به همین ترتیب از آن پرینت و اسکن می گیرید و برای ما ارسال می کنید .

ساخت انواع تیزر تبلیغاتی

مجموعه سایت کیپر علاوه بر طراحی انواع سایت ، سئو ، تبلیغات گوگل ، پشتیبانی و نگهداری سایت انواع تیزر تبلیغاتی ویژه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، آپارات و ویدیو را نیز به صورت کاملا حرفه ای می سازد که برای اطلاع کاملتر و مشاهده نمونه تیزرهای ساخته شده می توانید به وب سایت ” تیزر میگر ” مراجعه نمایید و با قیمت های فوق العاده مناسب تیزری جذاب برای کسب و کار خود سفارش دهید و به کسب و کار خود اعتبار دهید و در این شبکه های اجتماعی بدرخشید و مشتریانتان را مجذوب خود نمایید .

آخرین نمونه کارها

[instagram-feed]

اگر راجبهقیمت و تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس سوال و یا درخواست سفارش کار داشتین میتونید یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰ تماس بگیرید یا فرم زیر رو پر کنید و یا در انتهای صفحه شماره تماس و مشخصاتتون رو با سوالتون برامون کامنت کنید 

طراحی سایت در کرمانشاه

برای تماس با ما در واتس اپ روی لینک روبرو کلیک نمایید

[contact-form-7 id="537" title="فرم تماس ۱"]
۱۳۹۹/۶/۴ ۱۸:۲۷:۴۱

ثبت ديدگاه