بیش از ۴۰ برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

بیش از ۴۰ برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

در این مقاله بیش از چهل برند معروف را بررسی نموده ایم که از وردپرس برای راه اندازی وب سایت خود استفاده نموده اند

اشتراک گذاری

کل بازدیدها : ۱,۶۷۷بازدید های امروز : ۲

آیا می خواهید بدانید کدام برندهای معروف از وردپرس استفاده می کنند؟

وردپرس توسط برخی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت ها، افراد مشهور و برندها در جهان در حال استفاده است و محبوبیت آن روز به روز نیز در حال افزایش می باشد . در این مقاله، ما فهرستی از برجسته‌ترین برندها و اشخاص معروفی که از وردپرس برای راه اندازی وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند را ذکر کرده ایم که توصیه میکنیم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا متوجه قدرت و محبوبیت وردپرس در سطح دنیا باشید

چرا بسیاری از برندهای بزرگ از وردپرس استفاده می کنند؟

به جرات میتوان گفت که وردپرس محبوب ترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا در جهان است و در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از کل سایهای اینترنتی دنیا ، از جمله برخی از بزرگترین برندها را تامین می کند البته این درصد در کشورمان ایران بسیار قابل توجه تر است . با سیستم قدرتمند وردپرس تقریبا هر نوع سایتی را میتوان راه اندازی نمود و هر ایده و طرحی که در ذهن داشته باشید را میتوانید به یک وب سایت تبدیل نمایید . سایتهایی همچون سایتهای خبری ، شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، صنعتی ، دانلودی ، آگهی ، املاک ، تخفیف گروهی ، موسیقی ، فیلم ، رزومه و .... را میتوان با وردپرس به نحو احسنت اجرایی نمود و یکی از ویژگی های بارز آن همچنین این است که وردپرس دارای هزاران افزونه رایگان و پولی حرفه ای است که می توان از آنها برای گسترش عملکرد وب سایت و افزودن بیشمار قابلیت از آنها به سادگی استفاده نمود .
اکثر افراد از وردپرس به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا ، پنل مدیریت ساده و قابل یادگیری برای هر شخصی و کتابخانه گسترده تم و افزونه این سیستم را برمیگزینند .

با این اوصاف، بیایید نگاهی به برجسته ترین برندهای خارجی معروفی که از وردپرس استفاده می کنند بیاندازیم.

همچنین در مقاله زیر به بهترین وب سایت های ایرانی که از وردپرس استفاده می کنند پرداخته ایم

محبوب ترین سایت های وردپرس ایرانی

۱ - Sony Music

sony music بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

سونی موزیک یک برند موسیقی جهانی و معتبر است که از وردپرس برای نمایش وب سایت خود استفاده می کند. این سایت بخش هنرمندان، آخرین اخبار، فید نوار کناری توییتر و موارد دیگر را در سایت خود به نمایش می گذارد. و دارای یک ی=سایت قدرتمند وردپرسی می باشد

۲ - Playstation Blog

playstation blog 1 بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

پلی استیشن یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی در جهان است که همه ما آن را میشناسیم . آنها از وردپرس براینمایش وب سایت بازی خود استفاده می کنند که نکات در خصوص محصولات این برند، نسخه های بازی ها ، اخبار داخلی و موارد دیگر را در این سایت میتوانید مشاهده نمایید .

۳ - TechCrunch

techcrunch بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

TechCrunch یک وب سایت فناوری بسیار محبوب است که آخرین اخبار در مورد استارتاپ ها، گجت ها، رویدادها و سایر موضوعات مرتبط را پوشش می دهد. این سایت معروف هم با سیستم محبوب وردپرس بنا شده است .

۴. The Next Web

the next web بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Next Web یک وب‌سایت خبری و فناوری محبوب است که مقالاتی در مورد موضوعاتی مانند برنامه‌نویسی و توسعه، استارت‌آپ‌های جدید، هوش مصنوعی، پایداری و غیره دارد.

۵. Time Magazine

time magazine 1 بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

مجله تایم یکی از با سابقه ترین و معروف ترین وب سایت ها و مجلات خبری آمریکایی است. این سایت موضوعاتی مانند سیاست، سلامت، فناوری، سرگرمی، علم و موارد دیگر را پوشش می دهد. شاید برایتان جالب باشد که این برند بزرگ نیز از وردپرس استفاده می کند .

۶. CNN Press Room

cnn press room بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

اتاق مطبوعات CNN وب سایت رسمی تیم روابط عمومی سی ان ان است. این سایت دسترسی به بیانیه های مطبوعاتی، برگه های اطلاعاتی، مخاطبین مطبوعاتی و موارد دیگر را فراهم می کند.

۷. Disney Books

disney books بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Disney Books سایت رسمی بخش انتشارات دیزنی است. بازدیدکنندگان می توانند کتاب ها را بر اساس سن، شخصیت ها، پرفروش ترین ها و موارد دیگر مرتب کنند.

۸. The Rolling Stones

the rolling stones بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وب سایت گروه رولینگ استونز آخرین رویدادها، انتشارات موسیقی، فروشگاه آنلاین و موارد دیگر را به نمایش می گذارد. اینسایت یک وب سایت بسیار منحصر به فرد با رنگ های برجسته، عناصر تعاملی و ویدئو است.

۹. Spotify Newsroom

spotify newsroom بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Spotify Newsroom وب سایت مطبوعاتی برنامه پخش موسیقی اسپاتیفای است. کاربران می توانند اخبار، به روز رسانی ها، انتشارات موسیقی و فرم ثبت نام در خبرنامه ایمیلی منحصر به فرد را بیابند.

۱۰. Hypebeast

hypebeast بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Hypebeast یک مجله آنلاین محبوب است که به لباس های خیابانی، هنر و مد اختصاص دارد. این پلتفرم از یک منوی ناوبری منحصر به فرد برای برجسته کردن موارد موجود در فروشگاه، برند های محبوب و موارد دیگر استفاده می کند.

۱۱. Wired

wired بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Wired یک مجله ماهانه و وب سایت با قدمت است که بر چگونگی تأثیر فناوری بر سیاست، فرهنگ و اقتصاد تمرکز دارد. این وب سایت دارای مقالات طولانی، بررسی محصول، جمع بندی و موارد دیگر است.

۱۲. Microsoft News

microsoft news بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

مایکروسافت نیوز آخرین اتفاقات و اخبار بزرگ کمپانی مایکروسافت را منتشر می کند. آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها و اخبار و رویداد های مربوط به این برند بزرگ را در این وب سایت میتوانید مشاهده نمایید .

۱۳. Boing Boing

boing boing بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Boing Boing یک وب سایت پر بازدید است که موضوعات مختلفی مانند فناوری، موضوعات علمی تخیلی، سیاست، ابزارها و موارد دیگر را پوشش می دهد. این سایت همچنین ویدیوها را در پست های وبلاگ قرار می دهد.

۱۴. Mashable

mashable بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Mashable یک سایت وردپرسی با خوانندگان جهانی است که موضوعات مربوط به سبک زندگی، فناوری، منافع اجتماعی و سرگرمی را پوشش می دهد. همچنین یک بخش فروشگاهی بزرگ و پیشرفته در این سایت وجود دارد که تخفیف های بسیاری در آن میتوانید مشاهده نمایید .

۱۵. Etsy Journal

etsy blog بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Esty Journal وبلاگی برای بازار محصولات خاص خود است. این شامل محصولات منحصر به فرد، ایده های خاص برای هدیه دادن ، راهنمای خرید مناسب تر ، و الهام بخش برای خلاقیت بیشتر شما است.

۱۶. TED Blog

ted بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وبلاگ تد دارای ایده های بزرگ از برنامه محبوب تد تالکز است. این وبلاگ مقالات جدید ، رویدادهای زنده آتی این برند ، و وبلاگ نویسی از گفتگوهای جاری تد را نشان می دهد.

۱۷. Yelp Blog

yelps blog بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وبلاگ Yelp منابعی را برای مصرف کنندگان و مشاغل ارائه می دهد و همچنین به روز رسانی محصول، روندها و اطلاعات شغلی را پوشش می دهد.

۱۸. cPanel

cpanel blog بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

سی پنل نرم افزار محبوب کنترل پنل مدیریت هاست است که توسط اکثر شرکت های میزبان وردپرس استفاده می شود. آنها از وردپرس برای نمایش وب سایت و وبلاگ شرکت خود استفاده می کنند.

۱۹. Vogue

vogue بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

ووگ یک مجله ماهانه محبوب مد و سبک زندگی است که اخبار، زیبایی، سبک سلبریتی ها و موارد دیگر را پوشش می دهد.

۲۰. Angry Birds

angry birds بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Angry Birds یک بازی ویدئویی و فیلم فوق العاده محبوب است. این وب‌سایت به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد بازی‌ها را دانلود کنند، ویدیوها را تماشا کنند و اقلامی را در فروشگاه خریداری کنند.

۲۱. Usain Bolt

usain bolt بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

یوسین بولت، سریع ترین مرد جهان، از وردپرس برای وب سایت شخصی خود استفاده می کند. این سایت دارای یک نوار متحرک وردپرس و یک بخش پست وبلاگ بزرگ با آخرین اخبار و به روز رسانی است.

۲۲. The New York Times Company

new york times company بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

شرکت نیویورک تایمز وب سایت شرکتی پشت نیویورک تایمز است. این روزنامه با بیش از ۱۵۰ میلیون خواننده ماهانه جهانی، یکی از برترین روزنامه های جهان است.

۲۳. Mozilla Blog

mozilla blog بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

موزیلا یکی از محبوب ترین مرورگرهای وب در جهان است. آنها از وردپرس برای تقویت وبلاگ شرکت خود با آخرین اخبار، به روز رسانی ها و داستان های مرتبط با وب استفاده می کنند.

۲۴. The Harvard Gazette

the harvard gazette بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

هاروارد گازت وب سایت خبری رسمی دانشگاه هاروارد است. از طراحی بسیار مینیمالیستی استفاده می کند و آخرین اخبار، رویدادها و به روز رسانی ها را پوشش می دهد.

۲۵. The White House

the white house بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وب سایت کاخ سفید بر روی وردپرس اجرا می شود. این سایت دارای یک طرح تمیز است و آخرین لوایح، قوانین، بیانیه ها و موارد دیگر را ارائه می دهد.

۲۶. Tonal

tonal بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

تونال یک باشگاه ورزشی محبوب در خانه و مربی شخصی است که توسط ورزشکارانی مانند لبرون جیمز استفاده می شود. این وب سایت توسط وردپرس طراحی شده است و از ووکامرس برای فروش سیستم تناسب اندام استفاده می کند.

۲۷. Observer

observer بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Observer یک وب سایت خبری است که آخرین اخبار و مقالات در خصوص سبک زندگی، هنر، سیاست، تجارت و افراد مشهور در سراسر جهان را پوشش می دهد.

۲۸. Toyota Brazil

toyota brazil بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وب سایت رسمی تویوتا برزیل با وردپرس ایجاد شده است. دارای جدیدترین مدل ها، اخبار، و حتی به شما امکان می دهد وسایل نقلیه جدید را به صورت مجازی شخصی سازی کنید .

۲۹. Creative Commons

creative commons بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Creative Commons یک سازمان غیرانتفاعی است که مجوزهای Creative Commons را برای مواردی مانند عکس های استوک رایگان و سایر آثار ارائه می دهد. این وب سایت برنامه های مختلف خود، مجموعه ای از تصاویر با کیفیت و کمک های مالی را در خود دارد .

۳۰. Dallas Mavericks

dallas mavericks بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

دالاس ماوریکس یکی از هیجان انگیزترین تیم های NBA است. این سایت با استفاده از وردپرس ساخته شده است و دارای یک اسلایدر جذاب بزرگ تمام صفحه، برنامه تیمی، اخبار است و کاربران را تشویق می کند تا از طریق اعلان های مختلف ثبت نام کنند.

۳۱. thisisFINLAND

thisisfinland بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وب سایت thisisFINLAND منبع نهایی در مورد آنچه در فنلاند اتفاق می افتد است. موضوعات مرتبط با هنر، فرهنگ، تجارت، جامعه و موارد دیگر را پوشش می دهد.

۳۲. Jay-Z

jay z بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وب‌سایت جی زی یک تجربه دیجیتالی مدیریت‌ شده پیشرفته است که مواردی در خصوص ورزش، موسیقی، مد، هنر و فرهنگ را پوشش می‌دهد. از یک هدر منحصربه‌فرد استفاده می‌کند، جایی که خوانندگان روی کادرهای خالی کلیک می‌کنند تا بخش‌هایی از سایت را کشف کنند.

۳۳. Katy Perry

katy perry 1 بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

بسیاری از شما به خوبی کتی پری که یکی از معروف ترین خوانندگان جهان است را می شناسید جالب است بدانید که وب‌سایت رسمی کیتی پری آخرین کنسرت‌های خواننده، انتشارات موسیقی، ویدیوهای ویژه و پیوندهایی به پروفایل رسانه‌های اجتماعی و سایر موارد دیگر را در خود جای داده است و با سیستم محبوب وردپرس بنا شده است

۳۴. Ripley’s

ripleys بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Ripley's Believe It or Not! یک فرنچایز آمریکایی است که رویدادهای عجیب، غیرمعمول و عجیب را پوشش می دهد. این وب سایت جاذبه ها، کتاب ها، فیلم ها، فروشگاه ها و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

۳۵. ۹to5Mac

9to5 mac بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

۹to5Mac یک منبع قابل استفاده برای علاقه مندان به اپل است. این سایت اخبار، شایعات و محصولات اپل را به نمایش می گذارد .

۳۶. New York Post

new york post بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

نیویورک پست یک روزنامه روزانه مستقر در نیویورک است که اخبار منطقه ای و ملی را در موضوعات مختلف مانند تجارت، فناوری، سرگرمی و موارد دیگر پوشش می دهد.

۳۷. Hachette Book Group

hachette books بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

گروه کتاب Hachette یکی از بزرگترین ناشران کتاب در جهان است که کتاب های معروفی مانند Catcher in the Rye را منتشر کرده است. این وب سایت دارای نسخه های جدید، ژانرها، کتاب ها، رویدادهای آنلاین، ویدیوها و موارد دیگر است.

۳۸. Reader’s Digest

readers digest بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

ریدر دایجست یک مجله خانوادگی آمریکایی است که نزدیک به ۱۰۰ سال است که منتشر می شود. این وب سایت دارای یک وبلاگ بزرگ و فعال است که طیفی از موضوعات مانند غذا، خانه، طنز، تعطیلات و موارد دیگر را پوشش می دهد.

۳۹. ۰۰۷

007 بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وب سایت رسمی ۰۰۷ از وردپرس برای انتشار آخرین داستان های مربوط به فیلم های جیمز باند در سراسر جهان استفاده می کند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند بلیت فیلم بخرند و یادگاری‌های مربوط به ۰۰۷ را خریداری کنند.

۴۰. FiveThirtyEight

fivethirtyeight بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

FiveThirtyEight وب‌سایتی است که از تحلیل‌های آماری برای بیان داستان‌های سیاسی، ورزشی و علمی استفاده می‌کند. همچنین شامل یک پادکست محبوب و محتوای ویدیویی است.

۴۱. Grubhub Blog

grubhub blog بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

وبلاگ Grubhub دارای آخرین اخبار در زمینه تحویل غذا، سفارش آنلاین، آزمون ها و داستان های سرگرم کننده رستوران است.

۴۲. Variety

variety بیش از 40 برند برجسته خارجی که از وردپرس استفاده می کنند

Variety یک وب‌سایت خبری سرگرمی با سابقه فعالیت طولانی مدت است که دارای نقد و بررسی فیلم، امتیازات باکس آفیس، به‌روزرسانی‌های مربوط به اخبار جوایز و موارد دیگر است.

شما نیز سایتتان را با وردپرس راه اندازی نمایید

بعد از دیدن این برندهای بزرگ و معروف جهانی دریافتید که سیستم سایت ساز وردپرس تا چه حدی قدرتمند است و میتواند پذیرای چه سایتهایی باشد ، البته دقت داشته باشید که برای راه اندازی یک سایت وردپرسی خوب بایستی اینکار را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام دهید تا بتوانید صاحب یک وب سایت حرفه ای باشد . حال به طور خلاصه بررسی خواهیم نمود که برای داشتن یک سایت وردپرسی چه اقداماتی را بایستی انجام داد

با ابزارهای مناسب، راه اندازی سایت وردپرس ساده است.

۳ مولفه و پیش نیاز برای شروع کار نیاز دارد :

  • دامنه : نامی است که برای وبسایت خود بایستی خریداری نمایید ( مشابه majazimarket.com )
  • هاست یا سرور : مکانی است برای ذخیره سازی محتویات سایت شما و دسترسی کاربران به سایت شما
  • قالب حرفه ای وردپرسی : برای داشتن یک سایت حرفه ای میتوانید یک قالب حرفه ای و اورجینال تهیه نمایید و با امکانات آن سایت خود را بنا نهید .

حتما از آخرین ورژن وردپرس استفاده نمایید و به هیچ عنوان از قالب ها و افزونه های غیر اورجینال و بی کیفیت استفاده نکنید ...

این مقاله نیز میتواند به شما کمک کند : پیش نیازهای راه اندازی سایت 

توصیه میکنیم که از سایت اصلی خود وردپرس نسخه اصلی را دانلود نمایید و بعد از قالب و افزونه های خود را به آن بیافزایید و درآمد خود را از دنیای هیجان انگیز اینترنت آغاز نمایید ، این می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد زمانی که شما به تازگی شروع به کار آنلاین کرده اید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد قدرت وردپرس و برندهای معروف جهانی که از آن یسشتر استفاده می کنند بیشتر مطلع شده باشید اگر شما نیز برندهای مطرحی را می شناسید که در این لیست قرار ندارند در قسمت دیدگاه ها آن را برای ما کامنت کنید

یکی از خدمات ما در مجموعه مجازی مارکت طراحی انواع سایت در موضوعات مختلف همچون شرکتی ، خدماتی ، فروشگاهی ، املاک و .... با وردپرس است ، برای اطلاع از خدمات ما در این زمینه و تعرفه های به روز به لینک زیر مراجعه نمایید .

خدمات طراحی سایت 

اگر صرفا فقط وردپرس را نصبب نمایید و از قالب و افزونه های بی کیفیت و همچنین هاست نا مناسب استفاده نمایید قطعا سایت شما دچار مشکلات امنیتی خواهد شد بنابراین بایستی سایت خود را به دست افراد متخصص بسپارید یا اینکه خود مهارت کامل آن را داشته باشید .

پاسخ قطعا بله است و بسیاری از سایت ها که دارای رتبه های اول در گوگل هستند با وردپرس طراحی شده اند . این پلتفرم کاملا بر اساس معیارهای گوگل کد نویسی شده است و دائما نیز در حال به روز رسانی می باشد تا بالاترین بازدهی را برای کاربران خود داشته باشد .

مطالب آموزشی مرتبط :