طراحی انواع سایت با وردپرس

طراحی سایت شرکتی با وردپرس موضوع اصلی این مقاله می باشد و سعی شده است که نکات مهم و ضروری ذکر گردد تا شما برای داشتن یک سایت وردپرسی حرفه ای شرکتی مشکلی نداشته باشید و با اطلاع کامل از مراحل و شرایط آن اقدام به تصمیم گیری و راه اندازی وب سایت خود نمایید . پلتفرم های گوناگونی برای راه اندازی سایت شرکتی وجود دارد اما به هم به دلیل محبوبیت فراوان سایت ساز وردپرس و هم به دلیل قابلیت های بسیار خوبی که این پلتفرم برای سایتهای شرکتی و خدماتی دارد ترجیح داده ایم که ” طراحی سایت شرکتی با وردپرس ” را به طور کامل بررسی کنیم . پس همراه ما باشید و اگر نیاز به مشاوره داشتید نیز میتوانید با ما در تماس باشید .

سایت شرکتی چیست ؟

سایت شرکتی لزوما به سایتهایی که صاحبین آنها دارای شرکت هستند اطلاق نمی گردد بلکه منظور سایتهایی هستند که معرف کسب و کار و خدمات و اطلاعات کامل از شرایط کار و … افراد می باشد . در سایتهای شرکتی قسمت فروشگاهی یا وجود ندارد یا به صورت کاملا محدود قرار داده میشود . هدف اصلی این نوع از وبسایتها معرفی خدمات مجموعه ، معرفی و تاریخچه مجموعه ، شرایط همکاری ، قیمت ها و تعرفه های خدمات ، اطلاعات کامل تماس  و … کلیه مواردی می باشد که مشتریان به آن نیاز دارند .

همچنین در سایت های شرکتی میتوان جهت ساده سازی بخشی از فعالیت های شما امکاناتی را به سایت اضافه نمود که به صورت آنلاین انجام شوند همچون ثبت سفارش آنلاین ، رزرو ، محاسبه آنلاین قیمت خدمات و … خوشبختانه سیستم سایت ساز وردپرس دارای افزونه ها و ماژول های فراوانی برای انجام این امور است به نحوی که شما حتی بدون یک خط کد نویسی میتوانید قابلیت های بسیار مفیدی را به سایت خود اضافه نمایید .

مزایای داشتن سایت شرکتی

سایت های خدماتی شرکتی دارای مزایای زیادی هستند که در ادامه مختصرا و تیتر وار به آنها اشاره می نماییم

  • جذب مشتریان و بازدید کنندگان بسیار از گوگل
  • افزایش اعتبار کسب و کار شما
  • افزایش اعتماد سازی
  • درج اطلاعات کامل تماس شما همچون آدرس و لوکیشن و شماره های تماس
  • اتصال و دسترسی مستقیم شبکه های مجازی  اجتماعی شما
  • پیش بینی نمودن فرم های مختلف در سایت جهت انجام اموری همچون ثبت درخواست ، فرم استخدام ، رزرو ، سفارش کالا و خدمات و …
  • قراردادن اطلاعات کامل از بیوگرافی و تاریخچه شرکت و کسب و کار شما و افتخارات کسب شده
  • توضیحات کامل راجبه نحوه فعالیت و مناطقی مه شما فعالیت میکنید
  • اطلاعات شما بدون وقفه و به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار متقاضیان خدمات شما خواهد بود
  • قرار دادن نمونه کارهای شما یا تصاویری از خدمات یا محل فعالیت شما
  • کاهش و صرفه جویی بسیار زیاد هزینه های شما از بابت تبلیغات و نیرو و مکان و …
  • افزایش راه کارهای تبلیغاتی شما برای جذب مشتریان بیشتر
  • و مزایای بسیاری دیگر که در این مقاله نمی گنجد

قدرت وردپرس در طراحی

طی حدود ۱۵ الی که وردپرس شکل گرفته است و تا به امروز ادامه دار بوده است با ارائه آپدیت های مستمر ، این سیستم طراحی سایت تبدیل به یکی از محبوب ترین پلتفرم های ساخت وبسایت در دنیا و به خصوص در کشورمان ایران شده است . بسیاری از سایت های محبوب ایرانی با وردپرس طراحی شده اند که برخی از آنها را در مقاله ” معروف ترین وب سایت های وردپرسی ایرانی ” میتونید مشاهده نمایید . همچنین وب سایت های بسیار معروف و مطرحی نیز از این سیستم برای تولید سایت خود استفاده نموده اند . پس با خیال آسوده سایت خود را با این سیستم راه اندازی نمایید و با قدرت تمام بر روی برندینگ و تبلیغات آن مانور داشته باشید مطمئن باشید که بدون هیچ محدودیتی میتوانید به تمامی اهداف خود برسید .

برخی از ویژگی های محبوب وردپرس

امکانات و قابلیت های وردپرس در حدی است که خود نیاز به چندین مقاله برای توضیح آنها دارد اما اگر بخواهیم به بارزترین مزایای آن اشاره نماییم آسان بودن آن و کم هزینه بودن راه اندازی سایت با آن می باشد ، شما میتوانید با هزینه های کاملا مناسب و در زمانی منطقی بین ده تا بیست روز یک وب سایت حرفه ای و بدون نقص را داشته باشید .
مدیریت سایتهای وردپرسی و تولید محتوا در آنها بسیار آسان است حتی نیز پنل مدیریتی آن نیز کاملا فارسی می باشد و شما با یک آموزش خوب میتوانید به آن مسلط شوید .

از امکانات خوب وردپرس این است که شما به وسیله افزون های بسیار زیادی که برای آن طراحی شده است میتوانید بدون حتی یک خط کد نویسی قابلیت های زیادی را به وب سایت خود اضافه نمایید و یا سایت خود را ارتقا و گسترش دهید . در صورتی که اگر سایت شما کدنویسی شده باشد برای اضافه نمودن هر قابلیت به سایتتان بایستی هزینه های زیادی انجام بدهید .

وردپرس به نحوی کدنویسی شده است که برای گوگل کاملا بهینه شده است همجنین شما میتوانید با اضافه نمودن افزونه های پیشرفته سئو در نتایج گوگل نتایج خیلی بهتری را کسب نمایید .

همانطور که اشاره کردیم مزایای این پلتفرم بسیار فراوان می باشد و در این مقاله تنها به برخی از آنها اشاره نمودیم .

معرفی چند قالب مطرح وردپرسی برای سایت های شرکتی

قالب های فراوانی وجود دارند که شما با آنها میتوانید یکسایت شرکتی با کیفیت را پیاده سازی نمایید . حتما دقت داشته باشید که از قالب های حرفه ای و پولی و غیر رایگان برای راه اندازی وب سایت خود استقاده نمایید زیرا که در غیر اینصورت وبسایت شما ممکن است به راحتی ویروسی و هک خواهد شد . از مطرح ترین قالب هایی که شما به وسیله آنها میتوانید هر نوع سایت شرکتی و خدماتی را پیاده سازی نمایید میتوان به موارد زیر اشاره نمود …

آوادا ، انفولد ، زفایر ، قالب ایرانی اکسترا ، آسترا ، قالب بی ، ایمپرزا و … اشاره نمود

لازم به ذکر است که در قالب های اشاره شده نمونه های بسیار زیبایی نیز وجود دارد که شما میتوانید بر مبنای آنها سایت خود را طراحی نمایید تا کار راه اندازی وبسایت شما با سرعت بیشتری انجام شود اگر هم بخواهید میتوانید با ابزارهایی که این قالب ها در اختیارتان قرار میدهند خود سایتتان را طراحی نمایید که این کار کمی مشکل و زمانبر خواهد بود

خدمات طراحی سایت مجموعه مجازی مارکت

یکی از خدمات مهم مجموعه مجازی مارکت طراحی انواع سایت شرکتی با وردپرس می باشد . ما در این مجموعه با استفاده از تیمی متخصص و البته با تجربه سایتهایی بسیار چشم نواز و با کیفیت عالی را برای شما راه اندازی خواهیم نمود که تمامی استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد . مهمترین مزیت همکاری با این مجموعه پشتیبانی دقیق و قوی بعد از تحویل سایت به شما می باشد به نحوی که همیشه برای پاسخگویی و رفع مشکلات در دسترس شما خواهیم بود .

از سیاست های این مجموعه طراحی سایت های درجه یک با ارائه قیمت های مناسب و نازل نسبت به رقبا می باشد . و هدف ما این است که با تمامی مشتریان خود همکاری بلند مدتی داشته باشیم و رضایتمندی صد در صدی آنها را جلب نماییم . جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به طراحی سایت شرکت میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

سئو سایت های شرکتی وردپرسی

سئو سایت های شرکتی دارای قواعد و اصول خاص خود می باشد و علاوه بر مسلط بوده به امور سئو داخلی و خارجی و تکنیکال بایستی تجربه کافی در این زمنیه را نیز داشته باشید تا بتوانید نتیجه خوبی بگیرید . اگر استراتژی خوبی برای سایتهای خدماتی شرکتی چیده شود و فعالیت های تعیین شده مرتبا و به طور مستمر ادامه داشته باشد مطمئنا سایت شما به نتایج درخشانی خواهد رسید اما اگر انجام عملیات سئو توسط افراد غیر حرفه ای و آماتور انجام شود نتیجه مناسبی به دست نخواهد آمد و هزینه ها و زحمات شما از بین خواهد رفت .

برای سئو سایتهای شرکتی مقوله های زیادی است که بایستی انجام شود که در زیر مختصرا به آنها اشاره خواهیم نمود .

  • طراحی سایت با توجه به معیارهای گوگل و به صورت کاملا حرفه ای و بدون نقص
  • یافتن کلمات کلیدی مناسب و برنامه ریزی دقیق برای آنها
  • استفاده درست از کلمات کلیدی در صفحات مهم سایت
  • بهینه نمودن تصاویر در سایت
  • نصب افزونه های سئو
  • ایجاد نقشه سایت
  • مدیریت پیوندهای شکسته
  • بهینه نمودن متاتگ ها و متا دیسکرپشن های صفحات
  • تولید محتوای منظم و مستمر بر اساس کلید واژه هایی که جستجوی مناسبی در گوگل دارند
  • لینک سازی داخلی و خارجی
  • فعالیت مناسب در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از ابزارهای گوگل همچون گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکس
  • درج رپورتاژ های خوب برای سایت
  • به روز رسانی های مداوم سایت و افزونه ها و مطالب
  • استفاده از ssl
  • و موارد تخصصی دیگر

در این صفحه کاملتر بخوانید ” ۱۰ نکته بسیار مهم در سئو سایت های شرکتی

مدت زمان مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی

شاید برای شما مهم باشد که سایتتان چقدر زمان نیاز دارد تا به مرحله نهایی شدن برسد تا آن را به دیده مخاطبان خود برسانید یا اینکه پلن های تبلیغاتی خود را آعاز نمایید ، اگر طراحی وبسایت شرکتی خود را به مجموعه مجازی مارکت واگذار نمایید بازه زمانی ده تا بیست روز کاری را بایستی در نظر داشته باشید .
البته در زمان های کمتری نیز ممکن است که سایتتان آماده تحویل باشد ولی به صورت نرمال و رایج ده تا بیست روز کاری زمان خواهد برد . اگر هم خودتان قصد داشته باشید که سایت را بنا کنید بستگی به مهارت شما و مدت زمانی که در طی روز میتوانید بابت آن صرف کنید خواهد داشت البته در نگاه اول شاید فکر کنید که سایتتان را میتوانید تا در دو یا سه روز پیاده سازی کنید اما وقتی که اقدام به طراحی آن مینمایید متوجه خواهید شد که زمان بسیار بیشتری را از شما خواهد گرفت .

اگر موضوع زمان برای شما بسیار حائز اهمیت است میتوانید از نمونه های قالب های نام برده شده استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن وب سایت شما آماده گردد ولی بایستی توجه داشته باشید که همین نمونه های آماده نیز بایستی تغییرات زیادی داشته باشند تا به کسب و کار شما بخورند .

طراحی سایت شرکتی طراحی سایت شرکتی با وردپرس

قیمت های طراحی مجموعه مجازی مارکت

یکی از اهداف مجموعه مجازی مارکت ارائه سایت های بسیار با کیفیت و زیبا در کنار قیمت های مقرون به صرفه و نازل می باشد . کافیست سایت های طراحی شده توسط ما را با قیمت های شرکت های مطرح دیگر مقایسه نمایید . شما میتوانید قیمت های به روز طراحی سایت شرکتی با وردپرس را در لینک ” تعرفه طراحی سایت شرکتی ” مشاهده نمایید و اطلاعات کامل و جزییات آن را ببینید و سفارش خود را نیز ثبت نمایید تا برای شما سایتی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت راه اندازی نماییم

ما قیمت های خوبمان را به شما تضمین می کنیم به نحوی که بعد از اینکه سایت را به شما تحویل دادیم میتوانید از شرکت های مطرح و معتبر دیگر همان سایت را استعلام قیمت بگیرید تا متوجه این ادعای ما بشوید .

همچنین شرایط پرداخت آسانی را نیز برای شما در نظر گرفته ایم که شامل سه مرحله می باشد که برای اطلاع از جزییات آن به صفحه ذکر شده در پاراگراف قبلی میتوانید مراجعه نمایید

صفحات مهم در سایت های شرکتی

سایت های شرکتی حرفه ای و تراز اول معمولا دارای چهارچوب و صفحات مشخصی هستند . که از جمله آنها میتوان به صفحه نخست ، تماس با ما ، درباره ما ، نمونه کارهای یا پروژه های انجام شده ، صفحه مقالات ، تعرفه ها یا قیمت های خدمات ، استخدام یا همکاری با مجموعه ، سوالات متداول ، قوانین و مقررات ، معرفی کامل خدمات ، مناطق تحت پوشش و … می باشد .
شما بایستی برای تک تک این صفحات برنامه مناسبی داشته باشید تا مخاطبان کامل مجذوب برندتان و تبدیل به مشتری شما بشوند . البته برای شروع کار شما میتوانید با صفحات کمتری سایت خود را راه اندازی نمایید و کم کم و در قدم های بعدی به صفحات و نوشته های سایت خود بیافزایید .

معرفی بعضی از استانداردهای گوگل برای سایت های شرکتی

برای اینکه سایت شما در گوگل رتبه بگیرد بایستی بر اساس یکسری از استاندارد ها طراحی شود که اگر طراحی آن را به تیم مجازی مارکت بسپارید تمامی آنها را به نحو احسنت برای شما انجام خواهیم داد .

سایت های شرکتی مناسب گوگل بایستی ریسپانسیو باشند یعنی نمایش خوبی هم در موبایل و هم در سیستم و هم در لب تاب یا تبلت داشته باشند همچنین سرعت بارگذاری این سایت ها بایستی در کمترین میزان و حدود حداکثر سه تا چهار ثانیه باشد .
موارد مهم دیگر کدنویسی بهینه سایت می باشد که اگر از قالب های حرفه ای استفاده نمایید این مورد در آنها رعایت شده است همچنین امنیت سایت شما بایستی بالا باشد و گرنه در صورت مشکلات امنیتی سایت شما از نتایج گوگل حذف خواهد شد . یک وب سایت خود در نظر گوگل سایتی است که مخاطبان را هر چه بیشتر در خود نگه دارد یعنی ماندگاری کاربران در آن بالا باشد ، اگر بازدید کننده ای وارد وب سایت شما شود و سریعا سایت را ترک کنی این یک امتیاز منفی برای شما از سمت گوگل در نظر گرفته خواهد شد ، بنابراین شما بایستی صفحات و مطالب خود را به گونه ای طراحی نمایید که بازدید کنندگان مجذوب آن شوند و مدت زمان بیشتری را در آن سپری نمایند .

سخن انتهایی

در مورد طراحی سایت برای شرکت با وردپرس گفتنی ها بسیار است و در این مقاله به مهمترین موارد سعی شده است که اشاره گردد پس حتما این نوشته را مد نظر قرار دهید تا آغازی محکم در دنیای آنلاین و فضای اینترنتی داشته باشید . شما میتوانید طراحی وبسایت خود را به تیم متخصص و با تجربه مجازی مارکت بسپارید یا اینکه با دیدن آموزش های حرفه ای و استفاده از قالب های خوب وردپرسی خودتان سایتتان را بنا کنید که در این را میتوانید از آموزش های این سایت و یا پرسش از کارشناسان ما در این مسیر نیز به خوبی پیش بروید . امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و در صورتی که نظر یا پیشنهاد سازنده ای داشته باشید میتوانید در قسمت نظرات آن را به اطلاع ما و سایر بازدید کنندگان برسانید …

بله قطعا اگر طراحی وب سایت خود را به دست افراد حرفه ای و با تجربه بسپارید وب سایتی بسیار حرفه ای ، قدرتمند و درجه یک خواهید داشت که میتواند جز بهترین سایت ها در حوزه کاری شما و رقیب سر سخت برای سایر وب سایت ها باشد .

یکی از بهترین بستر ها برای راه اندازی سایتی که بتواند در گوگل نتیجه بگیرد وردپرس می باشد زیرا که کد نویسی این پلتفرم توسط بهترین برنامه نویسان دنیا همواره در حال به روز رسانی در جهت بهبود آن می باشد همچنین افزون های بسیار خوبی نیز برای آن نوشته شده است .

وردپرس توجه ویژه ای به استانداردهای گوگل داشته است و اگر راه اندازی سایت خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید قطعا سایتی محبوب گوگل خواهید داشت .

مطالب آموزشی مرتبط :