مدیریت کلیه شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه نقش بسیار پر رنگی برای افزایش فروش و بیشتر دیده شدن کسب و کار شما را دارند که غفلت از آنها می تواند پیشرفت و افزایش درآمد شما را مشکل نماید . یکی از خدمات تیم مجازی مارکت مدیریت و نگهداری شبکه های اجتماعی شما می باشد . 
فعالیت ما در این حوزه شامل کلیه شبکه های اجتماعی می باشد که شما خواستار مدیریت آن هستید از جمله اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر ، لینکدین و … 
شما در صفحه مدیریت پیج اینستاگرام می توانید به طور کامل از نحوه فعالیت ما بر روی اینستاگرام و تعرفه های آن مطلع گردید . و برای سایر شبکه های اجتماعی می توانید همین صفحه را تا انتها دنبال نمایید . 

سایر شبکه های اجتماعی 1 سایر شبکه های اجتماعی
طراحی سایت شرکتی

معرفی تیم مجازی مارکت

این مجموعه متشکل شده است از افرادی متخصص و با انگیزه که به صورت حضوری و غیر حضوری از سراسر ایران در حال فعالیت و خدمت رسانی در حوزه های مختلف هستند . ما همواره سطح اطلاعات تیم خود را جهت ارتقای کیفیت خدمات خود و رضایتمندی بیشتر مشتریان به روز نموده و افزایش میدهیم . هدف ما در وهله اول انجام خدمات به گونه ای است که متقاضیان عزیز در تمام مراحل انجام کار رضایتمندی صد در صدی از نحوه انجام کار و نتیجه آن داشته باشند . این مجموعه شامل خدمات زیادی برای درخشیدن کسب و کار شما در فضای آنلاین است که برای آگاهی کامل از هر کدام میتوانید به منوی سایت و قسمت خدمات مراجعه نمایید یا اینکه با کارشناسان ما تماس داشته باشید . 

اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی جهت رشد سریع کسب و کار ها در فضای آنلاین موضوعی کاملا بدیهی و مشخص است . به همین ترتیب چشم پوشی از آن نیز میتواند شما را از فرصت های زیادی دور نگه دارد . در کشور عزیزمان ایران استقبال از اینستاگرام به حدی بوده است که اکثر توجهات افراد و صاحبین مشاغل به این شبکه اجتماعیمعطوف شده است اما توجه به سایر شبکه های مجازی امری لازم و واجب است که نیاز هست برای آنها نیز برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد ، به ویژه که اگر شما دارای وب سایت نیز باشید که این موضوع کمک زیادی نیز به سئو سایت شما خواهد نمود . 

شبکه های مجازی مناسب کسب و کار شما

بعضی از شبکه های اجتماعی مناسب برخی از کسب و کار ها می باشد وبرای برخی دیگر آنچنان اثر بخش نخواهد بود . اگر که نمیدانید کدام شبکه های اجتماعی می تواند برای شما مفید واقع شود و به بیشتر دیده شدن شما کمک کند میتوانید در این مورد از تیم ما مشاوره رایگان بگیرید تا بتوانید استراتژی بهتری را برای رشد برند خود در فضای آنلاین تدوین نمایید . 

فعالیت مداوم و منظم

قیمت های منصفانه

پاسخگویی و پشتیبانی قوی

نحوه فعالیت ما

با توجه به خواسته شما و شبکه های اجتماعی که به ما میسپارید فعالیت ها و اقدامات بر روی صفحه شما تفاوت خواهد داشت . پس از اینکه مشخص گردید که بر روی چه سرویس هایی قصد فعالیت دارید و مدیریت آن ها را به بخواهید بسپارید کاملا و طبق توافق دو طرف اقدامات و ریز فعالیت ها طبق بازه زمانی یکماه مشخص خواهد گردیدو فعالیت ما نیز با پرداخت هزینه آن شروع خواهد شد و تا یکماه ادامه خواهد یافت و به همین ترتیب مجدد برای ماه های آینده تمدید خواهد گردید . 

طراحی پست های جذاب

یکی از مواردی که سبب افزایش بازدهی صفحات اجتماعی شما خواهد شد تولید محتوای مفید و جذاب برای مخاطبان شما می باشد یعنی هم محتوای جذابی تولید شود و هم گرافیک زیبا و کیرایی برای نمایش استفاده گردد ، که ما با حضور طراحان خلاق خود به شما اطمینان خوواهیم داد که پست هایی جذاب را در پیج خود شاهد خواهید بود 

افزایش مخاطبان شما به صورت اصولی

از آنجایی که فعالیت های ما به صورت مستمر و با تولید محتواهای جذاب صورت میگیرد و مداوم و بدون وقفه و طبق استانداردهای شبکه های مجازی می باشد خود به خود شاهد افزایش پیشرفت پیج خود خواهید بود لازم است این نکته را خدمت شما عرض کنیم که برای پیشرفت صفحات اجتماعی شما از هیچ روش غیر مجازی و تقلبی استفاده نخواهیم نمود .

تعرفه های مدیریت صفحات شبکه های مجازی

با توجه به اینکه فعالیت در هر شبکه اجتماعی کاملا متفاوت از دیگری است و اینکه ممکن است نیازمندی های شما نیز کاملا متفاوت باشد جهت برآورد قیمت بایستی با ما تماس داشته باشید و کلیه خواسته های خود را مطرح سازید تا قیمت ها خدمت شما ارائه گردد .
واریز وجه برای مدیریت شبکه های مجازی در ابتدای هر دوره و به صورت ماه به ماه می باشد 

قبول سفارش از سراسر ایران

برای ثبت قرار داد مدیریت صفحات اجتماعی و سپردن مدیریت آن ها به مجموعه مجازی مارکت اصلا نیازی به حضور شما به دفتر ما نیست و شما به راحتی می توانید از طریق تماس تلفنی و یا شبکه های اجتماعی به راحتی کلیه خواسته های خود را با این مجموعه در میان بگذارید تا ما نیز بدون هیچ کم و کاستی و به نحو احسنت آن ها را برای شما به انجام برسانیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما  از طریق یکی از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید 

اطلاعات تماس

تهران ، خیابان انقلاب بین خیابان دانشگاه و ابوریحان ساختمان فروردین واحد اول
( با کلیک دکمه های زیر به راحتی با ما در تماس باشید )

طراحی پست اینستاگرام سایر شبکه های اجتماعی
طراحی انواع سایت سایر شبکه های اجتماعی
تبلیغات گوگل سایر شبکه های اجتماعی
سئو و پشتیبانی سایر شبکه های اجتماعی
ساخت تیزر سایر شبکه های اجتماعی
digital marketing11 سایر شبکه های اجتماعی