طراحی سایت کشاورزی با سئوی عالی

طراحی سایت سمپاشی

طراحی سایت کشاورزی و باغداری

طراحی سایت کشاورزی راهی نوین برای معرفی محصولات و تولیدات شما به مشتریان کثیری در سراسر ایران می باشد شما با طراحی سایت کشاورزی می توانید کسب و کار خود را تا چندین برابر گسترده نمایید و به راحتی کسب و کار خود را معرفی نمایید و به فروش برسانید .

اگر قصد فروش عمده محصولات خود را دارید داشتن وب سایت کشاورزی راهکاری بسیار اثربخش برای شما می باشد پس فرصت را غنیمت شمارید و با یک تیم حرفه ای همچون مجموعه سایت کیپر وارد مذاکره شوید و وب سایت کشاورزی خود را طراحی نمایید . ما به تحریر در آوردن این مقاله سعی نموده ایم که کلیه اطلاعات لازم را برای داشتن یک سایت حرفه ای در اختیارتان قرار دهیم پس این مقاله را تا انتها دنبال نمایید و در صورت داشتن سوالت بیشتر با ما تماس بگیرید .

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== طراحی سایت کشاورزی با سئوی عالی

طراحی سایت برای فروش محصولات کشاورزی

یکی از مهمترین دلایل مشتریان در رابطه با طراحی سایت کشاورزی فروش محصولات و تولیدات کشاورزی از قبیل بذر های متنوع ، کود ، سم کشاورزی ، ادوات کشاورزی و فراورده های کشاورزی می باشد . شما با داشتن یک وبسایت حرفه ای می توانید به هر تعداد که محصول دارید وارد نمایید و با فعالیت منظم و تبلیغات اثر بخش فروش بسیار خوب و چشمگیری داشته باشید .

همانطور که خود شما نیز از آن مطلع هستید امروزه بسیار از افراد بجای صرف وقت و هزینه و رفت آمد های اضافی ترجیح میدهند که خرید ها و نیازمندی های خود را از سایتها و شبکه های مجازی بیابند و این اتفاق در سال های آینده بسیار بیشتر نیز خواهد بود . پس هر چه زودتر سایت خود را عملی نمایید اعتبار بیشتری در فضای اینترنت کسب خواهید نمود زیرا که یکی از مولفه هایی که موتور جستجوی گوگل اهمیت زیادی برایش قائل است قدمت سایت و دامنه می باشد .

نحوه طراحی و قرار داد

برای شروع طراحی سایت کشاورزی ابتدا توافقات اولیه شامل طرح وکلیت سایت ، زمان تحویل طرح ابتدایی و نهایی ، مبلغ نهایی و مراحل پرداخت و پشتیبانی بین طرفین انام خواهد گردید . و سپس با توجه به همین توافقات پیش نویس قرار داد برای شما به صورت اینترنتی یا حضوری ارسال خواهد شد و پس از تایید نهایی از سوی ما امضا می شود و برای شما ارسال می گردد  و از سمت شما نیز باید امضا و برای ما ارسال شود .

برای اینکه طرح سایت کاملا مطابق میل شما باشد می توانید طرح مورد نظر خود را در قالب نمونه سایت یا کشیدن جایگاه ها بر روی برگه و یا استفاده از طرح های گرافیکی همچون فتوشاپ برای ما ارسال نمایید تا طبق همان طراحی را انجام بدهیم . هدف اصلی ما این است که طرح نهایی به خواسته شما بسیار نزدیک باشد . طبیعتا از تجربه ما هم استفاده خواهد شد تا سایتی حرفه ای و در عین حال زیبا داشته باشید  .

سئو داخلی سایت

سایت هایی که در مجموعه سایت کیپر طراحی می گردند در هر موضوع و شغلی که باشند با سئو بسیار حرفه ای طراحی می شوند تا در گوگل و سایر موتور های جستجو نتایج خوبی بگیرند . کلیه استانداردهای به روز گوگل حتما لحاظ خواهد گردید تا خیالتان از بخش سئو داخلی سایت آسوده باشد و تنها بعد از آماده شدن طرح نهایی شما به تولید محتوا و سئو خارجی و تبلیغات بپردازید . در کنار سئو حرفه ای کلیه سایت ها کاملا ریسپانسیو خواهند بود یعنی شما سایت را در هر دستگاهی همچون موبایل یا لب تاب و… مشاهده نمایید بدون هیچ مشکلی و نقصی سایت برای شما به نمایش در آید . اگر ریسپانسیو پذیری و سئو داخلی خوبی نداشته باشید و تنها به گرافیک سایت توجه شود سایت شما حتی با تبلیغات و هزینه های زیاد هم نمی تواند نتایج مناسبی در گوگل کسب نماید . پس حتما دقت داشته باشید که طراح سایت کشاورزی خود را به یک تیم حرفه ای و با تجربه و البته پاسخگو همچون سایت کیپر بسپارید تا با کمترین هزینه بهترین کیفیت را تحویل بگیرید .

برخی از سوالات پر تکرار

برای داشتن یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۷:۴۵

برای داشتن یک سایت قدرتمند شما نیاز به یک دامنه ، هاست و یک قالب سایت خواهید داشت

دامنه و هاست را از کجا تهیه کنم ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۴:۳۷

شما می توانید از شرکت های بسیاری که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید.

ولی پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت کیپر می باشد زیرا که ما تمام کارهای مورد نیاز هاست و دامنه شما را انجام خواهیم داد و هاست های ارائه شده از بهترین هاست داخل ایران می باشند .
سرعت و امنیت بالا از برترین ویژگی های هاست تحویلی به شما می باشد

پشتیبانی سایت چیست ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۷:۳۷

در زمان پشتیبانی ما موظف هستیم تا در بروز هر گونه خطا و یا ایراد در سایت آن را سریعا برای شما رفع گردانیم و به شما پاسخگو باشیم

چطور می توانیم به شما اعتماد نماییم ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۷:۵۶

تیم مجازی سال هاست که به کار پشتیبانی و طراحی سایت مشغول است ، با ثبت قرار داد و ارسال تعهد نامه رسمی برای شما متعهد به اجرای تمام توافقات انجام شده خواهد بود . همچنین ما را همواره در آدرس : تهران – خ انقلاب بعد از خ دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می توانید ملاقات نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

آموزش مدیریت سایت

در صورت نیاز شما و طبق متن قرار داد آموزش های لازم برای مدیریت محتوا و محصولات و مدیریت کلی سایت نیز توسط ویدیو برای شما ارسال خواهد گردید تا خود شما یا نیروهای شما توانایی این را داشته باشید که به راحتی محصولات و محتواهای خود را وارد سایت نمایید . آموزش استفاده از سایت های بسیار راحت می باشد و در یک محیط فارسی طراحی گردیده است . در صورت بروز هر گونه مشکل و سوالی پس از انجام نهایی سایت نیز شما همچنان می توانید به ما رجوع کنید و مشکلات خود را بر طرف نمایید .

مدت زمان تحویل

برای طراحی سایت کشاورزی با توجه به این که نوع سایت و نیازمندی های شما برای طراحی سایت کشاورزی به چه میزان است مدت زمان تحویل کار ما متفاوت می شود اما ما برای راحتی و سهولت کار در نظر گرفته ایم که در ابتدای کار یک طرح اولیه از کار را برای شما اماده کنیم تا شما با توجه هب نیاز و سلیقه ی خود طرح و پایه ریزی ان را چک کنید و نتیجه را به ما ابلاغ کنید و بعد ان مدت زمان یک فرجه ی اماده سازی نیمه نهایی برای شما در نظر گرفته ایم که در این زمان نیز ما طرح نیمه نهایی را برای شما آماده می کنیم و در نتیجه شما با توجه به سلیقه و انتخاب خودتان تغییرات نهایی را با ما در میان می گذارید و بعد از مرحله ی نیمه نهایی کار به صورت کامل تکمیل می شود و تحویل شما عزیزان می گردد .

این زمان را می توانیم به سه قسمت تقسیم کرد :

طراحی ابتدایی

مرحله ی نیمه نهایی

مرحله تکمیل نهایی کار

در تمام این زمان ها چه در حین اماده سازی اولیه چه در مرحله ی نیمه نهایی و همین طور در مرحله ی پایانی کار شما می توانید از پروژه ی کارتان مطلع شوید و هر ان چه که لازم است را برای ما بازگو کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ما تماس بگیرید .

حدود قیمت ها

نکته ی مهم و اساسی دیگری که لازم است در مورد آن صحبت کنیم قیمت طراحی سایت می باشد .

برای طراحی سایت کشاورزی ما اینجاییم تا با توجه به بودجه ی پیشنهادی شما ، کیفیتی بی همتا را برای شما طراحی کنیم و ان چه توقع و انتظار شماست را به حقیقت پیوند می زنیم .

حال اگر شما قیمت پیشنهادی ای برای طراحی سایت کشاورزی و یا هر سایت دیگری نداشته باشید ما با توجه به نوع و طراحی سایت هایی که برای شما انجام می دهیم قیمت مناسبی نیز در نظر گرفته ایم . این قیمت هایی که ما از قبل برنامه ریزی کرده ایم از حداقل تا حداکثر فعالیت و بیشینه ای که ما انجام می دهیم را شامل می شوند  و البته شما می توانید با توجه به نیز خود بعد از انتخاب نوع طراحی ما افزونه ها و برنامه هایی را برای سایتت خود اضافه کنید که هزینه های آن ها نیز جداگانه از طراحی سایت حساب می شود .

اما نتیجه ی کلی در مورد حدود قیمت ها این است که ما با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده از سمت شما بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان می اوریم . برای کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت های می توانید با وات آپ و یا اینیستاگرام ما و یا از طریق تماس با دفتر پشتیبانی ما از ریز به ریز قیمت ها مطلع شوید .

قابلیت ها و امکانات

نوبت به این رسیده است تا شما بدانید که وقتی یک طراحی سایت کشاورزی را به ما سپرده اید چه قابلیت ها و امکاناتی را می توانید بر روی سایت خود توسط ما داشته باشید .

در اصل گروه سایت کیپر تمام آن چه شما نیاز دارید را می تواند بر روی سایت شما اضافه کند تا شما بتوانید کسب و کار و حرفه ی خود را به همان گونه که هست جلوه دهید .

امکاناتی که می توانید بر روی سایت خود داشته باشید  از این قرار هستند :

قراردادن درگاه پرداخت

خرید به صورت انلاین

معرفی کامل محصولات شما

معرفی خدمات و ویژگی های برتر شما

قرار دادن فرم های حرفه ای

اتصال به شبکه های اجتماعی شما به واسطه ی فقط یک کلیک توسط متقاضی

قابلیت تماس مستقیم به صورت کاملا راحت و سریع

ایجاد دسته بندی های مورد نظر شما به صورت نا محدود

گالری تصاویر شما

جستجوی پیشرفته برای جلوگیری از سردرگمی متقاضیان در سایت

و غیرررره

این فقط مختصری از آن چه ما می توانیم برای شما انجام بدهیم بود اگر می خواهید از دیگرقابلیت های ممکن بر روی سایت شما مطلع شوید و یا موضوع مورد نظری برای سایت خود در نظر دارید حتما با متخصصین ما تماس گرفته و به تمام پاسخ هایی که می خواهید برسید .

موارد تضمین شده ما به شما

مفتخریم که با انجام عقد قرارداد کاملا دو طرفه و کاملا مشخص و دقیق از تمام ان چه بین ما و مشتریان عزیز صحبت می شود قراردادی بسته شود تا شما مشتریان عزیز از صحت و سقم تمام آن چه بین ماست مطلع و آسوده خاطر باشید .

 افتخارما تعهد کاری بالا و دادن سایتی با سئوی مناسب و پشتیبانی دقیق و به موقع برای مشتریان عزیز می باشد ما ادعا می کنیم تمام متخصصین در این زمینه در صورت کارشناسی نسبت به سایت هایی که ما به دست مشتریان عزیز می دهیم بالا بودن سطح سئو و دقیق و درست بودن تمام موارد در طراحی سایت ما را تایید و تحسین می کنند .

برای دیدن نمونه قراردادهای ما و هر گونه سوال در مورد عقد قرارداد برای طراحی سایت کشاورزی دارید می توانید با کارشناسان حقوقی ما در این زمینه صحبت کنید .

پشتیبانی و نگهداری سایت

شما بعد از این که سایت خوب و سئو شده ای را که توسط ما و یا هر گروه دیگری طراحی شده باشد تحویل گرفتید تازه نوبت به نگهداری و پشتیبانی از سایت شما فرا می رسد .

در واقع هر وسیله و هر لوازمی که دارید نیاز به نگهداری مناسب و به جایی دارد و حال وقتی صحبت از کسب و کار و حرفه ی شما می شود شما نیز حتما می خواهید با تمام قوا از کسب و کار و حرفه ی خود نگهداری و پشتیبانی بکنید و  این جاست که در دنیای مدرنیته ی امروزی لازم است تا در شبکه های مجازی و همین طوردر مرورگر بزرگی همچون گوگل نیاز دارید تا خوش بدرخشید و از کسب و کار و حرفه ی خود در این مکان های امروزی نگهداری و پشتیبانی انجام دهید .

امروزه ی روز رقابت ها همه و همه پا به دنیای مجازی گذاشته اند و اگر کسی از این رقابت عقب بماند می توان گفت کسب و کار خود را رو به نابودی برده است .

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم تا با بهره برداری مناسب از سایت خود به بهترین بازدهی و حتی می توان گفت بالاترین بازدهی از ان دست بیابید .

چگونگی نگهداری و پشتیبانی سایت توسط ما

ما با گروه با تجربه و خبره در این موضوع آماده ایم تا تمام نکات لازم برای سرعت و دقت در سئو و پشتیبانی سایت شما را به بهترین شکل ممکن انجامم دهیم تا با بهترین قابلیت ها و بهترین دست رسی ها کسب و کار و حرفه ی شما را به سطح بالایی در دنیای مجازی برسانیم .

گروه سایت کیپر مفتخر است تمامی سایت هایی که در حال نگهداری و پشتیبانی از ان ها می باشد با سرعت بالایی رو به رشد هستند و در تمام مواردی که با مشتریان گرامی صحبت شده است به همان نقطه ای که مورد نظر مشتریان گرامی می باشد رسانده ایم .

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر ومی توانید هم اکنون با وات آپ و یا شماره تماس ما برای دریافت اطلاعات طلایی برای داشتن کسب و کاری درخشان با ما در ارتباط باشید .

آخرین نمونه کارها

[instagram-feed]

اگر راجبه طراحی سایت کشاورزی سوال و یا درخواست سفارش کار داشتین میتونید یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰ تماس بگیرید یا فرم زیر رو پر کنید و یا در انتهای صفحه شماره تماس و مشخصاتتون رو با سوالتون برامون کامنت کنید 

طراحی سایت در کرمانشاه

برای تماس با ما در واتس اپ روی لینک روبرو کلیک نمایید

[contact-form-7 id="537" title="فرم تماس ۱"]
۱۳۹۹/۶/۱۳ ۱۴:۴۱:۴۶

ثبت ديدگاه