طراحی سایت کفسابی

طراحی سایت کفسابی

اگر به یک سایت کفسابی برای کسب و کار خود نیاز داشتید این مقاله میتواند اطلاعات کاملی در این خصوص به شما بدهد

اشتراک گذاری

کل بازدیدها : ۷۹۹بازدید های امروز : ۱

طراحی سایت شرکت کفسابی

تیم مجازی مارکت ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی سایت کفسابی و نماشویی برای تمامی هم وطنان عزیز می باشد . ما با تجربه و تخصص خود برای شما سایتی حرفه ای ، زیبا و با قیمت های بسیار مناسب طراحی خواهیم نمود ، هدف ما جلب رضایت تمامی مشتریان می باشد برای همین همواره سعی داشته ایم برترین خدمات را برای تک تک مشتریان خود انجام بدهیم و با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته مشتریان خود را یاری نماییم تا از سایت خود دآمد و بازدهی خوبی داشته باشند برای آشنایی با خدمات ما و مراحل انجام کار حتما این نوشته را تا انتها دنبال نمایید .
ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید

لزوم طراحی سایت کفسابی

امروزه با توجه به افزایش روز افزون استفاده از اینترنت به عنوان محلی برای یافتن خدمات و یا محصولات مورد نیاز توسط مشتریان در صنف ها مختلف ضرورت دادشتن وب سایت کاملا بدیهی لازم می باشد . شغل هایی از قبیل کفسابی و نماشویی نیز با طراحی سایت کفسابی می توانند با برنامه ریزی دقیق و با کمترین هزینه ها به مشتریان و درخواست های خود بیافزایند . ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم بهترین های را به شما ارائه بدهیم تا بالاترین بازخورد را داشته باشید .

یک سایت حرفه ای علاوه بر افزایش اعتبار شما می تواند قابلیت های بسیاری از قبیل معرفی کامل خدمات شما ، تعرفه های شما ، رزرو ، فرم و درج اطلاعات تماس و… را دارا باشد . مشتریان شما در هر ساعت از شبانه روز می توانند خدمات شما را ببینند و با شما تماس بگیرند . کافیست در نتایج اول گوگل باشید تا هر روز تماس های فراوانی با شما صورت بگیرد .

ویژگی های یک سایت خوب

یک سایت خوب باید حتما دارای یک سری ویژگی ها باشد که در ادامه مختصرا به توضیح آن ها خواهیم پرداخت . تمام سایت هایی که ما در مجموعه مجازی مارکت طراحی می کنیم دارای ویژگی ها زیر می باشند پس با خیال آسوده با ما تماس بگیرید و در خواست خود را اعلام نمایید تا به طور کامل جوابگوی شما باشیم .

سرعت مناسب

یکی از مهمترین مولفه های برای گوگل سرعت سایت است اگر سایتی به کندی به نمایش دراید بازدید کننده ممکن است که سایت را ببند و از دیدن آن منصرف گردد که این امر امتیاز منفی از سمت گوگل خواهد بود و باعث میشود سایت شما در نتایج گوگل رتبه خوبی نداشته باشد . سرعت خوب سایت به چندین مولفه بستگی دارد از جمله کد نویسی سایت ، طول صفحات ، تصاویر بکار رفته شده ، هاست استفاده شده برای سایت و نسخه موبایلی سایت . ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که سایت های تحویلی ما به شما در طراحی سایت کفسابی مناسب و خوب باشد و از این بابت شما نگرانی نداشته باشید .

امنیت

امنیت سایت مقوله ای است که باید حتما به آن دقت فراوانی شود . اگر سایت از قالب های بی کیفیت یا به اصطلاح قالب ها رایگان و اماده استفاده شود هر لحظه احتما هک جهت سو استفاده را دارا می باشد و گوگل نیز ممکن است سایت را سریعا به طور کامل از نتایج گوگل خود حذف نماید که این امر برای اکثر سایت های بی کیفیت اتفاق میوفتد برای همین موضوع و اسوده بودن خیال مشتریان از نظر امنیت سایت طراحی های ما به گونه ای است که در آن ها مورد امنیتی به طور کامل انجام می شود .

رسپانسیو

یکی از ویژگی هایی که هر سایتی باید حتما داشته باشد قابلیت ریسپانسیو پذیری عالی یعنی نمایش عالی سایت در دکستاب ، لب تاب ، تبلت و موبایل می باشد اگر سایت در موبایل و یا تبلت خوب به نمایش در نیاید سایت دارای بازدید بسیار کمی خواهد بود و گوگل هیچگاه برای آن اعتبار قائل نخواهد بود . ما بعد از طراحی سایت از مشتریان می خواهیم که در دستگاه های مختلف سایت را چک نمایند تا هر گونه نقص و عیبی در آن رفع گردد تا به بالاترین عملکرد خود برسد

پشتیبانی قوی

اگر بهترین سایت برای شما طراحی شود اما دارای پشتیبانی ضعیفی باشد شما همواره دارای مشکل خواهید بود . ما بعد از تحویل  و طراحی سایت کفسابی به شما یک پشتیبانی خوب و همیشه در دسترس خواهیم داشت تا بتوانیم تمامی مشکلات و سوالات شما را رفع نماییم . اگر در سایت نیاز به تغییراتی داشتید و یا اگر سایت دچار اختلالی گردید ما سریعا آن را برای شما رفع خواهیم نمود . پشتیبانی ما شامل رفع هر گونه مشکل احتمالی سایت و اعمال تغییرات جزیی در متن های سایت ، حفظ امنیت سایت و … می باشد .

مسیر درامد سایت

گرافیک عالی

طراحی سایت کفسابی و نماشویی با گرافیک بالا و انحصاری خواهد بود ما هرگز از طرح های تکراری سایر مشتریان برای شما استفاده نخواهیم کرد . استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و با حجم کمم و تصاویر گرافیکی و تولید شده در سایت می تواند نگاه بازدید کنندگان شما را جذب خود نماید . سعی ما در مجموعه مجازی مارکت بر این است که سایتی شیک و زیبا که برازنده کسب و کار شما باشد طراحی نماییم و علاوه ب رآن یک نمونه کار خوب به مجموعه خود اضافه نماییم برای همین تلاش می کنیم سایت های زیبا و شیک و با سئوی بالا طراحی نماییم .

کاربری آسان

یکی از ویژگی های مهم سایت های طراحی شده توسط ما کاربری آسان استفاده از سایت برای بازدید کنندگان می باشد به طوری که به راحتی به آنچه که به دنبال آن هستند برسند و در سایت دچار سردرگمی نشوند .

مراحل انجام کار

در ابتدای کار شما باید با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس گرفته و درخواست خود را به طور کامل اعلام نمایید . پس از آن ما قیمت حدودی و مدت زمان مورد نظر برای انجام پروژه را به شما اطلاع خواهیم داد . پس از توافقات اولیه و عقد قرارداد مبلغی به عنوان پیش پرداخت قبل از شروع فعالیت دریافت خواهد گردید و سپس در تاریخی که از پیش تعیین شده است طرح اولیه برای شما ارسال خواهد گردید و در این مرحله نیز مبلغی از مشتریان دریافت می گردد و سپس تغییرات و اصلاحات مد نظر شما بر روی سایت اعمال خواهد شد و پس از تکمیل شدن سایت و نهایی شدن آن مبلغ کامل از شما دریافت خواهد گردید و پس از آن آموزش های لازم برای مدیریت سایت به صرت حضوری و یا غیر حضوری از طریق ویدیو ارائه خواهد گردید .

قیمت و تعرفه های طراحی سایت سمپاشی

تعرفه های طراحی سایت کفسابی و نماشویی مجموعه ما برای شما کاملا مقرون به صرفه و مناسب می باشد . ما با توجه به بودجه شما بهترین کیفیت را ارائه می دهیم مجموعه مجازی مارکت به دلیل انجام مستقیم طراحی ها و حذف واسطه ها قیمت های بسیار خوب و نازلی ارائه می دهد . حتما به این نکته توجه نمایید که قیمت های ما در کنار ویژگیهایی که پیشتر اعلام شد تعیین می گردد . تمامی طراحی های ما منحصربفرد خواهد بود و از طرح های آماده و تکراری برای شما استفاده نخواهیم کرد

سئو و نگهداری سایت

بعد از طراحی و تحویل سایت مهمترین مقوله نگهداری و رساندن آن به نتایج گوگل می باشد . تیم مجازی مارکت با حضور متخصصان خود با مدیریت منسجم و برنامه ریزی دقیق سایت های شما را بعد از مدت زمانی سایت های شما را به نتایج نخست گوگل در کلمات کلیدی مختلف می رساند . خدمات پشتیبانی و سئوی ما شامل کلیه موارد لازم برای رسیدن به بهترین نتایج می باشد که برای اطلاع دقیق تر از آن ها می توانید به صفحه پشتیبانی و نگهداری سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید .

مدت زمان تحویل

مدت زمان تحویل بسته به نیاز های شما و گرافیک سایت بین ده تا بیست روز متغیر است . زمان آماده شدن طرح اولیه در همان ابتدای کار با شما توافق خواهد شد و در قرار داد ذکر خواهد گردید از بارزترین تعهداتی که ما به مشتریان خود داریم تحویل به موقع و عدم بد قولی داریم .

تبلیغات در گوگل

با تبلیغات در گوگل توسط تبلیغات گوگل ادز در کلمات کلیدی مهم و پر بازدید به نتایج نخست گوگل خواهید رسید و از این طریق به سرعت جذب مشتری خواهید نمود . امروزه تبلیغات گوگل به یکی از پر بازده ترین راه های تبلیغاتی مجازی و غیر مجازی تبدیل گشته است برای آشنایی با نحوه تبلیغات به صفحه تبلیغات در گوگل مراجعه نمایید

خدمات غیر حضوری

دریافت سفارشات ما از مشتریان هم به صورت حضوری در دفتر ما به آدرس ( تهران خیابان انقلاب بین خ ابوریحان و دانشگاه ساختمان فروردین واحد اول ) قابل انجام است هم به صورت غیر حضوری . ما برای انجام کار ه نحو احسنت و بدون هر مشکلی راه کارهایی را در نظر گرفته ایم تا بتوانیم خدمات غیر حضوری با کیفیتی نیز داشته باشیم و دقیقا طراحی را طبق خواسته مشتریان انجام بدهیم . ما از سراسر کشور سفارشات طراحی سایت ، تبلیغات گوگل و سئو داریم و سعی داریم که مشتریان زیادی را از سراسر ایران جذب خود نماییم.

آدرس و شماره های تماس مجازی مارکت

آدرس ما واقع در تهران خ انقلاب بین خ ابوریحان و دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می باشد .

شماره تماس دفتر : ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

شماره همراه : ۰۹۰۲۹۰۸۵۷۷۸

همچنین از طریق فرم و یا واتس اپ زیر نیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما ارتباط بگیرید .

  • پاسخ به چند سوال متداول :

برای داشتن سایت به چه چیزهایی نیاز داریم ؟
قبل از اینکه مراحل طراحی و راه اندازی وب سایت شما آغاز گردد نیاز است که یک هاست و دامنه حرفه ای برای شما تهیه گردد که هم خود میتوانید برای آن اقدام نمایید و هم آنکه تهیه آن را به تیم متخصص ما واگذار نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله " پیش نیازهای راه اندازی سایت " را مطالعه نمایید .

طراحی سایت شرکت کفسابی معمولا چقدر زمان میبرد ؟
برای داشتن یک سایت حرفه ای و زیبا برای شرکتهای کفسابی که معیارهای موتور جستجوی گوگل را نیز داشته باشد حدود ده تا بیست روز را بایستی مد نظر داشته باشید و بعد از آن خواهید توانست سئو یا تبلیغات گوگل خود را آغاز نمایید

مشاهده اطلاعات و قیمت های به روز خدمات ما :

طراحی سایت کفسابی

طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

طراحی انواع سایت های حرفه ای و زیبا مناسب نتیجه گیری و تبلیغات در گوگل

برای اطلاع از تعرفه ها ، مدت زمان تحویل ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات طراحی سایت

طراحی سایت کفسابی

خدمات سئو

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اطلاعات کامل در خصوص خدمات سئو و قیمت های به روز را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید

برای اطلاع از تعرفه ها ، مراحل انجام کار ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات سئو

طراحی سایت کفسابی

تبلیغات گوگل

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اگر قصد تبلیغات اثربخش در گوگل را دارید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ورود به صفحه تبلیغات گوگل