طراحی سایت لوله بازکنی با پشتیبانی قوی

طراحی سایت لوله بازکنی با پشتیبانی قوی

در این نوشته کلیه اطلاعات لازم در خصوص راه اندازی یک وب سایت لوله بازکنی برای شما عزیزان ذکر شده است پس توصیه میشود حتما این برگه را مشاهده نمایید

اشتراک گذاری

کل بازدیدها : ۱,۱۸۵بازدید های امروز : ۱

طراحی سایت لوله بازکنی

مجازی مارکت با تیم متخصصی که در حوزه طراحی و سئوی سایت های گوناگون دارد می تواند برای شما با کمترین هزینه ها وب سایتی شیک و زیبا و در عین با سئوی بسیار قوی برای شما ظراحی و پشتیبانی نماید . هدف ما این است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه دهیم و با جلب رضایت آنها بتوانیم برای خود مشتریان ثابت و همیشگی بسازیم . این مجموعه قصد دارد که بهترین سایت ها را از لحاظ کیفیت و زیبایی با قیمت های به صرفه هم برای مشتری هم برای مجموعه طراحی نماید اگر شما نیز قصد طراحی سایت لوله بازکنی را دارید قطعا سوالاتی زیادی برایتان وجود دارد که در این مقاله سعی نموده ایم تا جایی که ممکن هست به آنها پاسخ بدهیم پس با ما همراه باشید و کاملا این مطلب را مطالعه نمایید و در انتها اگر سوالی باقی ماند و یا اینکه قصد سفارش طراحی سایت لوله بازکنی داشتید از طریق یکی از راه هایی که ذکر خواهد شد با ما تماس بگیرید تا ما با صبر و حوصله پاسخگوی شما باشیم .
ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید

مختصری از شرکت مجازی مارکت

تیم متخصص و با تجربه مجازی مارکت برای ارائه خدمات حرفه ای و با کیفیت در کنار شما هستند . هدف ما ارائه خدمات قوی و طراحی سایت های حرفه ای با حداقل هزینه ها می باشد . طراحی سایت لوله بازکنی را به تیم متعهد و مسولیت پذیر ما بسپارید . تمامی طراحی ها در این مجموعه مستقیما توسط خود طراحی صورت خواهد گرفت و واسطه ای در کار نخواهد بود که این موضوع دارای دو حسن می باشد اول اینکه شما می توانید در خواست های خود و یا تغییراتی که نیاز دارید را در هر زمانی که می خواهید مستقیما به طراحی منتقل نمایید و دوم اینکه در هزینه های طراحی نیز تا حد چشمگیری به دلیل حذف واسطه ها صرفه جویی خواهد شد . تضمین ما به شما رضایت خاطر شما پس از انجام کار می باشد و تسویه حساب نیز تا تایید کامل شما از طرح نهایی صورت نخواهد گرفت .

مسیر درامد سایت

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

طراحی سایت به چند دلیل امروزه بسیار کاربردی و واجب گردیده است که مختصرا به آنها اشاره خواهیم نمود .

داشتن یک وب سایت به کسب و کار شما اعتبار می دهد و مشتریان می توانند با خیال آسوده تری با شما تماس بگیرند.
داشتن سایت لوله بازکنی سبب می گردد که مشتریان فراوانی از سطح اینترنت جذب نمایید و دیگر نیاز به هزینه های اضافی و گزاف مکان جهت دفتر و اداره نداشته باشید کافیست کلمه لوله بازکنی را در گوگل سرچ نمایید تا ببینید رقبای شما چقدر فعال هستند .
وب سایت شما به صورت ۲۴ ساعته در دنیای مجازی فعال می باشد و بی وقفه خدمات شما را به مشتریان فراوانی در اینترنت معرفی می نماید
با رساندن سایت خود به نتایج نخست گوگل همه روزه زنگ خور و مشتری خواهید داشت
میتوانید امکانات خوبی به سایت خود اضافه نمایید از قبیل فرم رزرو، استخدام ، درج تعرفه ها و خدمات ، ساعات فعالیت و ….

تعرفه های ما

یکی از اساسی ترین سوالات شما در رابطه با تعرفه های طراحی و سئو می باشد و این موضوعی تعیین کننده برای شرکتی می باشد که شما قصد همکاری با آنها خواهید داشت تعرفه های ما طوری در نظر گرفته شده ایند که بدون افت کیفیت نسبت به سایر رقبا و کیفیتی که آنها ارائه می دهند به مراتب مقرون به صرفه تر باشد کافیست که قیمت های ما را مقایسه نماید.
روش پرداخت نیز در سه مرحله صورت خواهد گرفت که خیال شما از جهات مختلف آسوده باشد و دچار نگرانی از اجرای درست قرار داد و تعهد ما نشوید . قیمت های طراحی سایت را از این صفحه ( تعرفه ها ) می توانید مشاهده نمایید . البته بنا بر نیاز شما به صورت توافقی هزینه های ممکن هست بسیار ارزان تر و یا گرانتر شود .

عقد قرار داد

با عقد قرار داد مابین دو طرف کارفرما ( مشتری ) و مجری ( مجازی مارکت ) خیال هر دو طرف آسوده خواهد بود که مفاد آن به طور کامل اجرا خواهد شد . مفادی از قبیل تحویل به موقع سایت در زمان توافق شده و یا تحویل سایت با همان کیفیتی که کارفرما انتظار داشته است و سایر موارد دیگر که از واجبات هر قراردادی می باشد . قراردادهای ما در دو نسخه با اعتبار یکسان یکی در اختیار کارفرما و دیگر در اختیار مجموعه ما قرار خواهد گرفت

مراحل انجام کار

در ابتدای کار شما باید با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس گرفته و درخواست خود را به طور کامل اعلام نمایید . پس از آن ما قیمت حدودی و مدت زمان مورد نظر برای انجام پروژه را به شما اطلاع خواهیم داد . پس از توافقات اولیه و عقد قرارداد مبلغی به عنوان پیش پرداخت قبل از شروع فعالیت دریافت خواهد گردید و سپس در تاریخی که از پیش تعیین شده است طرح اولیه برای شما ارسال خواهد گردید و در این مرحله نیز مبلغی از مشتریان دریافت می گردد و سپس تغییرات و اصلاحات مد نظر شما بر روی سایت اعمال خواهد شد و پس از تکمیل شدن سایت و نهایی شدن آن مبلغ کامل از شما دریافت خواهد گردید و پس از آن آموزش های لازم برای مدیریت سایت به صرت حضوری و یا غیر حضوری از طریق ویدیو ارائه خواهد گردید .

بنر طراحی سایت طراحی سایت لوله بازکنی با پشتیبانی قوی

سئو و پشتیبانی

در صورت نیاز شما با پرداختی مبلغی ماهیانه ما می توانیم وب سایت شما را مدیریت و سئو کنیم و با برنامه ریزی دقیق و فعالیت های تخصصی آن را به رتبه های نتایج صفحه اول گوگل برسانیم که این امر می توانند مشتریان زیادی را روانه سایت شما نماید . سایت به خودی خود امکان حضور در صفحه اول گوگل را ندارد و باید به صورت منظم بر روی آن فعالیت و تبلیغ نمود . از مهمترین فعالیت های مجازی مارکت همانطور که از نامش پیداست نگهداری سایت و مدیریت آن می باشد با این رویکرد که پس طی دوره چند ماهه در کلمات زیادی در صفحه اول گوگل ظاهر گردد . برای اطلاع از خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت وارد صفحه نگهداری سایت شوید .

مدت زمان تحویل

مدت زمان طراحی سایت لوله بازکنی معمولا بین ده تا بیست روز می باشد . با توجه به امکانات و گرافیکی که برای سایت استفاده می گردد این مدت کاملا متغیر می باشد ممکن هست برای سایت های ساده تر که فقط نیاز به توضیحات متنی دارند این زمان کمتر نیز باشد .

امکانات و صفحات

به صورت پیش فرض صفحات و امکانات زیر بر روی سایت ها قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز مشتری به آن ها نیز افزوده می گردد .

صفحه اصلی با درج توضیحات کامل و تمامی مواردی که مشتری مد نظر دارد

صفحه تماس با ما به همراه فرم تماس و لینک به شبکه های مجازی و در صورت لزوم لوکیشن نقشه گوگل

صفحه درباره ما که اطلاعات جامعی از فعالیت ها و تاریخچه و خدمات شرکت اراده خواهد شد

صفحه تعرفه ها

صفحه رزرو وقت برای سمپاشی

صفحه وبلاگ برای درج مقالات و خبرنامه

خدماتی که ما می توانیم برای شما انجام دهیم

ما قادر هستیم که خدماتی از قبیل ، پشتیبانی و نگهداری سایت ، سئو ، افزایش امنیت سایت ، تغییرات سایت ، ارائه هاست و دامنه ، درج تبلیغات در گوگل ، طراحی و چاپ تراکت و کارت ویزیت ، تبلیغات در سایت های دیگر ، تبلیغات ایمیلی ، مدیریت شبکه های مجازی و طراحی سایت های فروشگاهی هستیم .

تبلیغات در گوگل

با تبلیغات در گوگل بلافاصله در کلمات کلیدی مد نظر خود به لینک های اول گوگل تبدیل شوید . تبلیغات گوگل از بهترین راه ها برای کسب درامد برای اصناف گوناگون می باشد با این نوع از تبلیغات دیگر نیازی نیست که ماه ها صبر کنید تا سایت شما به رنک اول تبدیل شود . تبلیغات گوگل ادز به این گونه است که شما مبلغی را برای اینکار در نظر خواهید گرفت و پس از آن گوگل به ازای هر مشتری که بر روی سایت شما کلیک کند مبلغی را از کل موجودی شما کسر خواهد کرد و این روند تا صفر شدن بودجه تعیین شده شما ادامه خواهد داشت و آگهی تا آن زمان به نمایش در خواهد آمد . پیشنهاد ما این است که حتما برای یکبار هم که شده این مدل تبلیغ را امتحان نمایید تا شاهد نتایج بسیار خوب آن باشید .

خدمات غیر حضوری

اگر در خارج از تهران هستید و یا اینکه اگر امکان حضور در دفتر ما را ندارید همچون بسیاری از مشتریان ما می توانید به صورت غیر حضوری سفارش خود را درخواست نمایید . طراحی سایت در ابتدا توسط تصویر به تایید شما خواهد رسید همچنین شما تمام خواسته های خود را میتوانید برای ما ارسال نمایید تا طراحی کاملا طبق سلیقه شما پیش برود . آموزش های استفاده از قالب نیز در انتهای کار به صورت ویدیو و تصویر برای شما ارسال خواهد شد .

آدرس و شماره های تماس مجازی مارکت

آدرس ما واقع در تهران خ انقلاب بین خ ابوریحان و دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می باشد .

شماره تماس دفتر : ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

شماره همراه : ۰۹۰۲۹۰۸۵۷۷۸

همچنین از طریق فرم و یا واتس اپ زیر نیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما ارتباط بگیرید .

سخن آخر :

پیشنهاد ما اینست که طراحی سایت لوله بازکنی شرکت خود را به تیم متخصص ما بسپارید تا بهترین ها را برای شما انجام دهیم به طوری که پس از انجام کار از اطمینان به ما کاملا راضی باشید . ما به دنبال ارائه خدمات با کیفیت بالا و با پشتیبانی عالی در کنار قیمت های مناسب هستیم ما امنیت بالا ، پشتیبانی قوی ، سئوی مناسب، گرافیک زیبا ، ریسپانسیو پذیری سایت و کاربری آسان آن را به شما تضمین خواهیم کرد پس با خیال آسوده طراحی سایت سمپاشی خود را به ما بسپارید و تنها به فکر افزیاش اعتبار و سود آوری خود باشید .

  • پاسخ به چند سوال متداول :

برای داشتن سایت به چه چیزهایی نیاز داریم ؟
قبل از اینکه مراحل طراحی و راه اندازی وب سایت شما آغاز گردد نیاز است که یک هاست و دامنه حرفه ای برای شما تهیه گردد که هم خود میتوانید برای آن اقدام نمایید و هم آنکه تهیه آن را به تیم متخصص ما واگذار نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله " پیش نیازهای راه اندازی سایت " را مطالعه نمایید .

طراحی سایت لوله بازکنی معمولا چقدر زمان میبرد ؟
برای داشتن یک سایت حرفه ای و زیبا برای شرکتهای باربری و اتوبار که معیارهای موتور جستجوی گوگل را نیز داشته باشد حدود ده تا بیست روز را بایستی مد نظر داشته باشید و بعد از آن خواهید توانست سئو یا تبلیغات گوگل خود را آغاز نمایید

مشاهده اطلاعات و قیمت های به روز خدمات ما :

طراحی سایت لوله بازکنی با پشتیبانی قوی

طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

طراحی انواع سایت های حرفه ای و زیبا مناسب نتیجه گیری و تبلیغات در گوگل

برای اطلاع از تعرفه ها ، مدت زمان تحویل ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات طراحی سایت

طراحی سایت لوله بازکنی با پشتیبانی قوی

خدمات سئو

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اطلاعات کامل در خصوص خدمات سئو و قیمت های به روز را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید

برای اطلاع از تعرفه ها ، مراحل انجام کار ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات سئو

طراحی سایت لوله بازکنی با پشتیبانی قوی

تبلیغات گوگل

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اگر قصد تبلیغات اثربخش در گوگل را دارید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ورود به صفحه تبلیغات گوگل