طراحی سایت باربری و اتوبار – سئو سایت باربری

طراحی سایت باربری و اتوبار – سئو سایت باربری

اگر به دنبال داشتن یک وب سایت حرفه ای برای شرکت باربری و اتوبار خود هستید این نوشته را تا انتها دنبال نمایید تا با اطلاع کامل اینکار را انجام دهید .

اشتراک گذاری

کل بازدیدها : ۱,۴۸۱بازدید های امروز : ۱

طراحی سایت باربری و اتوبار

تیم مجازی مارکت با سال ها تجربه و دارا بودن نیروهای متخصص و خلاق طراحی و پشتیبانی سایت آماده طراحی سایت باربری و اتوبار در طرح ها و قالب های گوناگون می باشد . ما سایتی برازنده برای اتوبار و باربری شما طراحی خواهیم نمود که علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن دارای سئوی قوی و امنیت و سرعت بسیار خوبی نیز باشد . فرقی نمی کند که در کجای ایران هستید ما برای شما سایتی با کیفیت بالا و تضمینی به همراه قیمت های بسیار مناسب آماده خواهیم کرد تا رضایت شما کاملا جلب گردد . برای آشنایی و دریافت پاسخ سوالات خود حتما این مقاله را تا انتها بخوانید تا از مراحل کار ، قیمت ها و تمامی موارد لازم برای یک داشتن سایت خوب اطلاع کسب نمایید .
ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید

لزوم طراحی سایت برای اتوبار و باربری ها

امروزه با افزایش روز افزون مراجعات به موتورهای جستجو از قبیل گوگل بسیاری از افراد خدمات مد نظر خود از جمله نیاز به باربری و حمل بار را در اینترنت جستجو خواهند نمود . بسیار از دفاتر باربری دیگر مغازه و مکان ثابتی ندارند و تنها با یک سایت خوب و رسیدن به رتبه های اول گوگل توانسته اند به درآمد قابل توجهی دست یابند . داشتن سایت باربری و تبلیغ آن در گوگل از بهترین و نوین ترین شیوه های تبلیغاتی حوزه باربری و اتوبار می باشد طراحی سایت باربری و اتوبار می تواند خدمات شما را به معرض نمایش میلیون ها کاربر در سراسر ایران برساند و کسب و کار شما را تا حد بسیار چشمگیری افزایش دهد .
به دلیل رقابت شدید که در دنیای مجازی شکل گرفته است نباید غفلت کرد و سریعا باید دست به کار شد زیرا که رقبای شما به شدت در حال فعالیت هستند .

مسیر درامد سایت

ویژگی های یک سایت باربری و اتوبار حرفه ای

یک سایت باربری برای اینکه در نتایج اولیه گوگل باشد باید و بتواند بازدید کنندگان را مجاب نماید تا با شما تماس بگیرند باید دارای یک سری مولفه ها و کاربری آسان و راحت باشد . تیم ما در طراحی سایت باربری و اتوبار تا به امروز چندین سایت باربری و حمل بار طراحی نموده اند و کاملا به این زمینه شغلی و تبلیغات آن مسلط هستند . یک سایت ایده آل باید دارای سرعت مناسب باشد تا با هر اینترنتی سریعا لود شود و همچنین باید دارای طرحی زیبا و شیک با کاربری آسان باشد تا بازدید کننده بتواند به راحتی به صفحات مختلف دسترسی داشته باشد و با شما تماس بگیرند . سایت های حرفه ای باید بسیار امن باشند تا نه هک شوند و نه از کار بیوفتند و تمامی زحمات و هزینه ها از بین بروند . از مهمترین ویژگی های برتر سایت کیپر پشتیبانی و پاسخگویی دقیق و با حوصله می باشد که همین موضوع توانسته تمام دغدغه ها را از مشتریان ما دور نماید .کد نویسی طرح های ما کاملا بر اساس سئو می باشد از همین رو تنها کافیست که شروع به تولید محتوا کنید تا پس از مدتی شاهد بهبود رتبه سایت خود در نتایج گوگل باشید .

آموزش و مدیریت قالب

ما بعد از تحویل قالب آماده شده به شما موظف هستیم که آموزش استفاده از آن را نیز به شما بدهیم ، این آموزش ها اگر برای شما امکان داشت یک جلسه رایگان به صورت حضوری خواهد بود و یا از طریق ارسال عکس و ویدیو برای شما می باشد . ما علاوه بر آموزش استفاده از قالب اصولیه اولیه سئوی را نیز برای شما خواهیم گفت تا بتوانید نتیجه ی خوبی از هزینه ها و تلاش های خود بگیرید و وقت شما با زحمات و تولید محتواهای بیهوده هدر نرود .

مراحل انجام کار طراحی سایت باربری و اتوبار تیم مجازی مارکت

فقط با یک تماس و اعلام درخواست خود به راحتی صاحب یک وب سایت زیبا و حرفه ای شوید . در ابتدای کار خواسته های مد نظر شما به صورت کامل دریافت می گردد و هزینه و زمان اماده شدن طراحی سایت باربری و اتوبار به شما اعلام خواهد شد . پس از توافقات اولیه انجام طراحی استارت می خورد و اطلاعات و محتواهای مورد نیازی که شما باید به ما بدهید دریافت می گردد . پس از مدت زمان از پیش مشخص شده طرح اولیه برای شما ارسال خواهد گردید . اگر تغییرات و یا اصلاحاتی مد نظر شما بود تمامی آن ها را اعمال خواهیم نمود و طراحی نهایی را تحویل شما خواهیم داد سپس شروع به آموزش و مدیریت قالب و یا پشتیبانی آن خواهیم کرد .

تیم پشتیبانی ما در تمام ایام هفته پاسخگوی شما هستند .

امکانات سایت های باربری

از جمله امکاناتی که می توان برای یک طراحی سایت اتوبار و باربری در نظر گرفت می تان به موارد زیر اشاره نمود .

  • استفاده از فرم رزرو آنلاین : بسیار می تواند برای افزایش مشتری مناسب باشد ، بازدید کنندگان شما می تواند در هر ساعت از شبانه روز به سایتتان مراجعه نمایند و در فرم رزرو آنلاین درخواست انتقال بارهای خود را بدهند .
  • تماس مستقیم : اضافه نمودن دکمه های تماس مستقیم تلفنی در نسخه های موبایلی برای ارتباط هر چه راحت تر و سریعتر بازدید کنندگان
  • فرم استخدام راننده و کارگر : می توان در سایت شما قسمتی برای استخدام و یا جذب نمایند اضافه نمود
  • ثبت اطلاعات کامل شما : با افزودن اطلاعات کامل خود و شرایط و مراحل کارتان مشتری به طور کامل با شما آشنا خواهد شد و با خیال آسوده به شما اعتماد خواهد کرد کافیست که شما در گوگل باشید تا به صورت شبانه روزی بازدید کنندگان شما را ببینند
  • معرفی کامل خدمات و شعبات : شما می توانید تمامی خدمات خود را به شکل عالی و حرفه ای برای بازدید کنندگان معرفی نمایید و اعلام نمایید که در کدامین مناطق فعالیت می کنید .
  • پرداخت آنلاین : شما می توانید با اضافه نمودن درگاه پرداخت به صورت آنلاین از مشتریان دریافت وجه نمایید و یا به صورت غیر حضوری بخشی از فعالیت های خود را انجام دهید.

سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل

تمامی طراحی های تیم مجازی مارکت به صورتی خواهد بود که به روز ترین استاندارد های و معیارهای گوگل در آن رعایت گردد . از جمله این استانداردها می توان به کد نویسی ، سرعت بالا ، ریسپانسیو بودن ، کاربری آسان ، تصاویر بهینه و… اشاره نمود . کافیست برای سایت خود وقت بگذارید و در آن شروع به تولید محتوا و یا تبلیغ آن کنید تا بعد از مدت زمانی در کلمات کلیدی مد نظر خود در صفحات نخست گوگل باشید . طراحی سایت باربری با هدف افزایش مشتری شما خواهد بود و اگر سایت و قالب سئوی خوبی نداشته باشد تمام هزینه ها و زمان هایی که برای آن صرف خواهید کرد هدر خواهد رفت پس بدانید که طراحی سایت با استانداردهای جدید گوگل از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید .

امنیت در سایت های باربری

ما امنیت سایت های طراحی شده را تضمین خواهیم کرد و در صورت هر گونه مشکلی نیز سریعا آن را رفع خواهیم نمود تا سایت شما بدون مشکل به صورت دائم و بدون قطعی به کار خود ادامه دهد تا مشتریان خود را از دست ندهید . اگر یک سایت دارای حفره های امنیتی و نقاط آسیب پذیر باشد به راحتی هک میشود و از آن سو استفاده های مختلف می گردد . پس باید امنیت را حتما مد نظر قرار داد . از جمله خدماتی که ما بعد از طراحی سایت باربری انجام می دهیم انجام فعالیت های مربوط به افزایش امنیت و بک اپ گیر از کل سایت می باشد تا در صورت هر مشکلی بتوانیم دوباره آن را به روال سابق بازگردانیم برای آشنایی بیشتر با خدمات امنیت ما به صفحه ارتقای سایت مراجعه نمایید .

سرعت سایت

سرعت سایت یک از مولفه های بسیار مهم برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل می باشد . اگر سایت شما دیر بارگذاری شود بازدید کنند خسته می شود و سایت را ترک خواهد کرد و یه همین دلیل گوگل و سایر موتورهای جستجو این سایت را بی کیفیت به شمار می آورند و از نتایج خود حذف می کنند . طراحی توسط متخصصین ما به گونه ای می باشد که سرعت سایت بسیار مناسب و سریع است و بازدید کننده از هر مکانی و با هر اینترنتی بتواند به سرعت وارد سایت گردد.

سایت های ریسپانسیو

طراحی سایت باربری توسط تیم ما به گونه ای خواهد بود که نمایش آن در تمامی صفحه های نمایش از قبیل رایانه ، موبایل ، لب تاب و تب لت بصورت عالی و بدون نقص نمایش داده شود . سایتی که نسخه موبایل آن مناسب نباشد سریعا از سمت گوگل جریمه خواهد شد و از نتایج جستجوی موبایلی حذف خواهد گردید زیرا که تجربه کاربری مناسبی را به بازدید کنندگان ارائه نمی دهد . ما پس از آنکه سایت را آماده کریدم از شما می خواهیم که آن را در دستگاه های متفاوت چک کنید تا در صورت هر گونه ایراد سریعا آن را برطرف گردانیم.

قیمت طراحی سایت باربری

ما سعی داریم برای رفع دغدغه های مالی از مشتریان خود و همچنین جذب مشتریان بیشتر کمترین تعرفه ها را برای طراحی سایت باربری و اتوبار تعیین نماییم . قیمت های پاینن ما اصلا دلیل بر بی کیفیت بودن سایت های تحویلی نمی باشد بلکه ما با اندیشیدن راهکارهای ویژه و متنوع و حذف واسطه ها قیمت ها را تا حد چشمگیری کاهش داده ایم . همچنین مراحل پرداخت هزینه طراحی سایت باربری آسان و چند مرحله ای می باشد . پس از توافقات اولیه ابتدا ۳۰ درصد مبلغ قرار داد باید پرداخت گردد و پس از آماده شدن طرح اولیه ۵۰ درصد دریافت می گردد و پس از اعمال تغییرات مد نظر شما نیز ما بقی مبلغ دریافت می گردد که این پورسه بین بیست روز تا یکماه متغیر می باشد . با سایت کیپر نگران هزینه های طراحی و پشتیبانی سایت نباشید زیرا که ما رضایتمندی شما را همواره الویت خود قرار داده ایم .

خدمات غیر حضوری مجموعه مجازی مارکت

لازم به ذکر است که ما در سراسر ایران سفارش کار و مشتریان ثابت داریم و برای طراحی سایت باربری و اتوبار الزاما نیازی به حضور شما به دفتر ما نمی باشد اگر در تهران هستید و حضور برایتان مقدور است ما در دفتر خود در خیابان انقلاب تهران پذیرای شما هستیم در غیر اینصورت به سادگی می توانید از طریق تماس تلفنی و یا سایر راه های ارتباط از قبیل ایمیل ، واتس اپ ، تلگرام و … خواسته های خود را به ما انتقال دهید و به راحتی صاحب یک وب سایت شیک و زیبا بشوید . تمام تغییرات نیز به راحتی از طریق برنامه های پیام رسان از طریق ارسال تصویر یا متن قابل انجام می باشد . ما با دریافت تنها سی درصد وجه در ابتدای کار سعی کرده ایم تا نگرانی های شما را نیز از بابت عدم اطمینان جلب نماییم . شما زمانی مبلغ را به طور کامل پرداخت خواهید نمود که سایت کامل شده باشد .

تبلیغات گوگل ادز باربری

با افزایش چشمگیر همه گیر شدن استفاده از گوگل برای یافتن شرکت های اتوبار و باربری توسط مشتریان بسیاری از اتوبار های کوچک و بزرگ که دارای سایت هستند به تبلیغات گوگل ادز یا گوگل ادوردز که بسیار پر بازده و اثر بخش هست روی آورده اند . تیم ما با داشتن اشنایی کامل با بهترین راهکار ها برای سایت های اتوبار و باربری به بهترین شکل سایت های شما را در گوگل تبلیغ خواهند نمود تا با کمترین هزینه ها بیشتر سود را ببرید . تبلیغات گوگل به این صورت عمل می نماید که به ازای مبلغی که شما پرداخت می کنید و به ازای تعداد کلیکی که بر روی سایت شما می شود که متناسب با بودجه تایین شده شما است سایتتان را در صفحه اول و لینک ها اول تا سوم نمایش خواهد داد تا زمانی که تعداد کلیک ها به اندازه بودجه شما برسد . تبلیغات گوگلی از بهترین تبلیغات اینترنتی می باشد زیرا که تنها مشتریان به دنبال ان کلید واژه در گوگل هستند و آن را سرچ می کنند .

ارائه هاست پر سرعت با پشتیبانی خوب

مجازی مارکت به مشتریان خود با قیمت های بسیار مقرون به صرفه هاست های پر سرعت و امن را ارائه می دهد که پشتیبانی این هاست ها را نیز خود تیم سایت کیپر انجام خواهد داد میزان قطعی هاستا نزدیک به صفر می باشد و برای رسیدن به صفحات اول گوگل بسیار مناسب هستند . هاست های تحویلی به شما با تعرفه های مناسب از سه ماه تا یک سال قابل تحویل می باشد.

  • پاسخ به چند سوال متداول :

برای داشتن سایت به چه چیزهایی نیاز داریم ؟
قبل از اینکه مراحل طراحی و راه اندازی وب سایت شما آغاز گردد نیاز است که یک هاست و دامنه حرفه ای برای شما تهیه گردد که هم خود میتوانید برای آن اقدام نمایید و هم آنکه تهیه آن را به تیم متخصص ما واگذار نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله " پیش نیازهای راه اندازی سایت " را مطالعه نمایید .

طراحی سایت باربری و اتوبار معمولا چقدر زمان میبرد ؟
برای داشتن یک سایت حرفه ای و زیبا برای شرکتهای باربری و اتوبار که معیارهای موتور جستجوی گوگل را نیز داشته باشد حدود ده تا بیست روز را بایستی مد نظر داشته باشید و بعد از آن خواهید توانست سئو یا تبلیغات گوگل خود را آغاز نمایید

مشاهده اطلاعات و قیمت های به روز خدمات ما :

طراحی سایت باربری و اتوبار – سئو سایت باربری

طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

طراحی انواع سایت های حرفه ای و زیبا مناسب نتیجه گیری و تبلیغات در گوگل 

برای اطلاع از تعرفه ها ، مدت زمان تحویل ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات طراحی سایت

طراحی سایت باربری و اتوبار – سئو سایت باربری

خدمات سئو

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اطلاعات کامل در خصوص خدمات سئو و قیمت های به روز را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید 

برای اطلاع از تعرفه ها ، مراحل انجام کار ، نحوه قرار داد و پشتیبانی کلیک کنید

ورود به صفحه خدمات سئو

طراحی سایت باربری و اتوبار – سئو سایت باربری

تبلیغات گوگل

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد شوید

اگر قصد تبلیغات اثربخش در گوگل را دارید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 

ورود به صفحه تبلیغات گوگل