hifu facelift behandeling سایت تجهیزات زیبایی و پزشکی ورنا طب

ورناطب یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کنندگان و فروشندگان تجهیزات زیبایی برای کلینیک ها همچون دستگاه های هایفو ، ار اف ، لاغری ، لیزر و … می باشد که در این مقاله قصد داریم نکاتی را در خصوص این شرکت و محصولات زیبایی و پزشکی مورد نیاز برای کلینیک ها اشاره نماییم با ما همراه باشید تا بیشتر با این سایت و این حوزه آشنا گردید .

اگر قصد تاسیس کلینیک زیبایی را دارید بخوانید

اگر که مدیر بک کلینیک زیبایی هستید یا به تازگی قصد دارید که یک درمانگاه زیبایی تاسیس کنید مراجعه به این سایت برای شما ضروری است به دو دلیل اول اینکه هم مطالب بسیار خوبی را راجبه شرایط کلینیک ها و مواردی که بایستی کلینیک های زیبایی رعایت کنند تا به موفقیت بیشتر برسند آورده شده است و هم اینکه این سایت فروشنده محصولات زیبایی و پزشکی با بهترین قیمت و شرایط برای سراسر کشور می باشد و توصیه میشود که قبل از هر اقدامی ابتدا به این سایت مراجعه نمایید و اطلاعات کافی را در این خصوص از طریق سایت ورناطب به دست آورید .
مثلا اگر شما به دنبال خرید دستگاه پلاسما پن فیوژن هستید کافی است این محصول را در این سایت جستجو نمایید تا اطلاعات کامل این محصول و بررسی آن را مشاهده نمایید تا با اطلاعات کامل آن را خریداری نمایید . همچنین این مجموعه دارای مشاوره تخصصی توسط کارشناسان خبره این حوزه می باشد تا در خرید شما را راهنمایی نمایند تا با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید .

با خرید از این مجموعه میتوانید انتظار یک پشتیبانی خوب و درجه یک را داشته باشید تا هر زمان مشکلی برای دستگاه های شما به وجود آمد توسط این مجموعه سریعا بر طرف گردد تا به مشکل برنخورید .

اگر قصد استفاده از دستگاه های زیبایی را دارید بخوانید

اگر که به دنیال عمل های زیبایی همچون جوانسازی پوست ، لاغری ، لیزر موهای زائد ، هایفوتراپی و … هستید میتوانید با مراجعه به سایت ورناطب و مشاهده مقالات تخصصی این سایت اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه های کسب نمایید . مثلا مقالاتی مشابه اینکه هایفو تراپی چیست و بعد از انجام آن چه مواردی را بایستی رعایت کنیم یا مقالات مقایسه ای از قبیل اینکه هایفو بهتر است یا آر اف فرکشنال . با خواندن این مقالات به اطلاعات جامع و تخصصی دست خواهید یافت که میتواند به شما کمک زیادی کند که از چه روش هایی برای رسیدن به مقاصد زیبایی خود استفاده نمایید .

گارانتی و خدمات پس از فروش ورناطب

شرکت ورناطب که دارای سابقه بیش از ده سال در خصوص فروش و تعمیر دستگاه های زیبایی می باشد کلیه محصولات خود را با گارانتی سلامت فیزیکی و اصل بودن کالا و تا یکسال ضمانت به فروش می رساند جدا از این موارد تا ده سال نیز برای شما خدمات پس از فروش صورت خواهد گرفت ، بدین ترتیب با خیال آسوده میتوانید دستگاه های لاغری ، زیبایی ، لیزر تیتانیوم ، اراف فرکشنال ، کرایو و …. را از این مجموعه تهیه نمایید و خدمات زیبایی و درمانی خود را بدون هیچ مشکلی و به نحو احسنت پیش ببرید .

درباره ورناطب بیشتر بدانید

شرکت ورناطب از سال١٣٩٢ به همراه متخصصان و کارشناسان حرفه ای در زمینه تجهیزات پزشکی در حوزه پوست ،مو و زیبایی فعالیت خود را اغاز نمود . به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، اقدام به عرضه و فروش تجهیزات با کیفیت اصلی نموده است. دستگاه لیزر موهای زاید ، دستگاه های جوان سازی مانند هایفو و اراف فرکشنال و Co2 فرکشنال ، دستگاه های فشیال ،دستگاه های سالنی و دستگاه های لاغری و… از جمله ی تجهیزات در شرکت ورنا طب میباشد.

مشاوره تخصصی خرید

سایت ورنا طب دارای مشاوره واتس اپی و تلفنی حرفه ای برای کاربران خود می باشد . در صفحه هر محصول دکمه ای واتس اپ اختصاصی برای همان محصول وجود دارد که به سادگی هر چه تماتر تنها با یک کلیک به مشاوران ورناطب در واتس اپ متصل خواهید شد و عنوان همان محصول نیز برای آنها ارسال خواهد شد تا بدانند که سوال شما در خصوص کدام دستگاه می باشد .

لوگوی ورناطب سایت تجهیزات زیبایی و پزشکی ورنا طب

چرا باید ورنا طب را انتخاب نمایید؟!!!

۱_برخورداری از تجربه ی کاری بیش از ۱۰ سال در زمینه ی وارد کردن برترین و معتبر ترین متریال و تجهیزات پزشکی و زیبایی

۲_ارائه ی گارنتی تا یک سال برای تمامی محصولات

۳_ضمانت خدمات

۴_ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای کلیه ی محصولات

۵_ارائه ی مشاوره ی رایگان در زمینه ی انتخاب درست محصول مد نظرتان

۶_ارسال رایگان به سر تا سر کشور

۷_بسته بندی دقیق تمامی محصولات جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب حین جابجایی

۸_توجه به اصل مشتری مداری

۹_تنوع بالای محصولات

۱۰_پشتیبانی شبانه روزی و بیست و چهار ساعته

۱۱_تعهد کاری بالا

۱۲_نمایندگی رسمی فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی

۱۳_برخورداری از امکانات کافی و رعایت تمامی نکات بهداشتی و ایمنی

۱۴_برخورداری از مجوز رسمی و وارد کردن کالا های اصل و با کیفیت