طراحی سایت فروشگاه سیسمونی

طراحی سایت سمپاشی

طراحی سایت فروشگاه سیسمونی

طراحی سایت فروشگاهی سیسمونی  راهی است که می تواند فروشگاه و یا تولیدات شما را معرض دیده میلیون ها مخاطب در فضای اینترنت برساند و کسب و کار شما را رونق فراوانی ببخشد . کافیست در گوگل کلمات مرتبط با خرید سیسمونی را جستجو نمایید تا مشاهده کنید که تا چه حد سایت های فعال در این زمنیه در حال کسب درآمد و فعالیت هستند . شما نیز با طراحی سایت فروشگاهی سیسمونی میتوانید به یکی از بهترین ها در این حوزه پر مخاطب و پر مشتری تبدیل گردید . ما در این مقاله سعی نموده ایم تا به تمامی سوالات احتمالی شما پاسخ بدهیم در صورتی که همچنان برای شما موردی بی جواب باقی ماند و یا اینکه قصد سفارش کار داشتید با یکی از راه های ارتباطی که در ادامه خواهد آمد با ما تماس بگیرید .

ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== طراحی سایت فروشگاه سیسمونی

چرا سایت کیپر

این مجموعه از یک تیم کاملا تخصصی برای طراحی سایت فروش سیسمونی اینترنتی استفاده می کند و با توجه به سابقه بالای خود در این زمنیه می تواند با نازل ترین قیمت ها سایت هایی بسیار با کیفیت برای شما طراحی نماید . هدف ما جلب رضایت صد در صدی شما  می باشد به نحوی که سالیان سال مشتری ما باقی بمانید و حتی ما را نیز به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید از همین رو برای اینکه بتوانیم بهترین کیفیت را برای شما انجام دهیم تمام کوشش خود را خواهیم نمود . در ابتدای کار می توانید به طور کامل از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بخواهید و مشاوره زایگان داشته باشید تا با دیده باز و اطلاع کامل تصمیم نهایی خود را در رابطه با طراحی  سایت فروشگاهی سیسمونی اتخاذ نمایید

تضمین ما به شما ارائه سایتی با کیفیت بالا و مطابق استانداردهای گوگل و با قیمت های بسیار مناسب می باشد

چرا باید یک سایت سیسمونی داشته باشیم ؟

دلایلی زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارد که ما مختصرا در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود . ممکن هست شما به دلایل زیادی که در لیست زیر نیست نیاز به سایت داشته باشید به هر صورت لزوم استفاده از سایت در هر کسب و کاری این روزها بر هیچ شخصی پوشیده نیست به خصوص برای سایت های فروشگاهی که فرهنگ استفاده از آنها روز به روز در حال گسترده تر شدن در میان هم میهنان عزیزمان می باشد . و میتوان پیش بینی نمود که در سال های آینده تا چه حدی بیشتر خواهد شد تا حدی که افراد اکثر نیازهای خود را از سایت های اینترنتی بر طرف خواهند کرد .

برخی از دلایلی که شما باید یک وب سایت فروشگاهی سیسمونی و لوازم مربوط به نوزاد داشته باشید :

گسترش فروش و مشتریان

با داشتن یک وب سایت قدرتمند می توانید محصولات خود را به تمام مردم ایران زمین معرفی نمایید . یک فروشگاه اینترنتی بر خلاف فروشگاه های فیزیکی و مغازه ها که تنها محدود به یک مکان می باشند می توانند به سراسر استان ها و حتی دور افتاده ترین شهرستان ها نیز فروش داشته باشد . از آنجایی که پست ایران تمام مناطق را تحت پوشش خود دارد و اینترنت نیز در تمامی شهرستان ها برقرار می باشد یعنی اینکه شما می توانید از تمامی آنها مشتری داشته باشید و به راحتی و کمترین مشکل محصولات خود را برای آنها ارسال نمایید و سود خوبی نیز کسب نمایید

مشتریان بسیار زیاد

تعداد افرادی که تمایل دارند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند به حدی فراوان هستند که می تواند کسب و کار شما را کاملا متحول نماید . سایت های بسیار زیادی در زمینه های شغلی متفاوت سود های بسیار خوبی را تنها از بخش فروش اینترنتی خود دارند ، شما نیز با داشتن یک سایت فروشگاهی سیسمونی می توانید به آنها بپیوندید . در فضای اینترنت کافیست شما در رتبه های گوگل نتایج نخست را تصاحب نمایید تا روزانه هزاران نفر به وب سایت شما مراجعه نمایند و درصدی از آنها نیز خرید اینترنتی انجام دهند .

راحتی خرید برای مشتریان

تصور کنید فردی به دنبال یک محصول خاص می باشد ، این فرد برای تهیه آن محصول باید وقتی را بگذارد و به یک بازار مناسب برود تا آن جنس را تهیه نماید که این موضوع مستلزم صرف زمان زیادی می باشد که بعضا همین موضوع باعث می گردد که هرید آن محصول به عقب بیوفتد برای همین بسیاری از افراد تمایل دارند که خیلی راحت و آسوده در منزل خود خرید نماید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرند چه بسا که با قیمت ارزان تری نیز به آن کالا دست یابند که همین موضوعات میل به خرید اینترنتی را در افراد بسیار بیشتر نموده است .

فروش کالای مد نظر مشتریان

بارها پیش آمده است که مشتریان تنها و تنها به دنبال یک کالای خاص از یک برند هستند به عنوان مثلا فردی را متصور شوید که فقط به دنبال شیشه شیری با یک برند و مدل خاص می باشد . طبیعتا اولین و منطقی ترین و ساده ترین روش برای یافتن آن محصول جستجو در گوگل می باشد . اگر شما آن محصول را در سایت خود داشته باشید و در نتایج گوگل نیز رتبه خوبی کسب کرده باشید به احتمال بسیار زیاد آن فرد از شما خرید خواهد داشت . همین موضوع سبب می گردد که روزانه نفرات زیادی به همین شیوه وارد وب سایت شما بشوند.

ویژگی های سایت های فروشگاهی

فروش در شبکه های اجتماعی نیز این روزها بسیار عالی شده است اما باید در نظر داشته باشید که صرفا متکی بودن به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام سبب رشد شما نخواهد شد و حتی ممکن است که ثمره تلاش های خود را به دلایل گوناگون نظیر فیلتر شدن ، قطعی اینترنتی بین المللی ، هک شدن و یا … از دست بدهید اما یک وب سایت همیشه فعال و در اختیاز شما خواهد ماند علاوه بر این سایت اعتبار دیگری به کسب و کار شما خواهد بخشید .

وب سایت می توانند به صورت کاملا منظم و زیبا دسته بندی و محصولات شما را در خود قرار دهند و به طور کامل نیز خود و محصولاتتان را معرفی نمایید و به راحتی مشتریان را نسبت به نحوه خرید و ارسال جنس آگاه سازید

برخی از سوالات پر تکرار

برای داشتن یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۷:۴۵

برای داشتن یک سایت قدرتمند شما نیاز به یک دامنه ، هاست و یک قالب سایت خواهید داشت

دامنه و هاست را از کجا تهیه کنم ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۴:۳۷

شما می توانید از شرکت های بسیاری که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید.

ولی پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت کیپر می باشد زیرا که ما تمام کارهای مورد نیاز هاست و دامنه شما را انجام خواهیم داد و هاست های ارائه شده از بهترین هاست داخل ایران می باشند .
سرعت و امنیت بالا از برترین ویژگی های هاست تحویلی به شما می باشد

پشتیبانی سایت چیست ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۷:۳۷

در زمان پشتیبانی ما موظف هستیم تا در بروز هر گونه خطا و یا ایراد در سایت آن را سریعا برای شما رفع گردانیم و به شما پاسخگو باشیم

چطور می توانیم به شما اعتماد نماییم ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۷:۵۶

تیم مجازی سال هاست که به کار پشتیبانی و طراحی سایت مشغول است ، با ثبت قرار داد و ارسال تعهد نامه رسمی برای شما متعهد به اجرای تمام توافقات انجام شده خواهد بود . همچنین ما را همواره در آدرس : تهران – خ انقلاب بعد از خ دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می توانید ملاقات نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

قیمت های طراحی

قیمت های طراحی سایت فروشگاهی تا حد زیادی توافقی می باشد اما ما با توجه به قابلیت ها و کیفیت های متنوع سه پلن را پیش بینی نموده ایم که شروع کار و تصمیم گیری بهتری داشته باشید . برای اطلاع از قیمت ها به صفحه ” تعرفه های طراحی سایت فروشگاهی ” مراجعه نمایید . لازم به توضیح است که ما بدون هیچ واسطه ای فعالیت می کنیم و به همین دلیل هزینه ها با توجه به کیفیت که ارائه می دهیم به مراتب پایین تر هستند .  قیمت گذاری به شیوه ای انجام شده باشد که هم نسبت به سایر رقبا کمترین میزان باشد و هم برای مشتریان به صرفه باشد و هم برای شرکت سایت کیپر تا انگیزه ی طراحی یک سایت با کیفیت بالا و سئوی قوی از این مجموعه گرفته نشود .

پشتیبانی سایت های فروشگاهی

یکی از مواردی که باید بعد از اتمام طراحی به آن توجه داشته باشید بحث پشتیبانی و نگهداری سایت می باشد . از لحاظ پشتیبانی فنی این مجموعه به مدت یکسال رایگان پشتیبانی سایت را انجام خواهد داد . ولی بابت نگهداری سایت از نظر محصول گذاری ، ویرایش های اضافه ، رسیدیگی به امورات مشتریان ، به روز رسانی ها ، بک اپ گیری و انجام خدمات سئو باید هزینه هایی پرداخت گردد . اگر تنها سایتی طراحی شود و به این موارد دقت نپردد و برای تبلیغات و پشتیبانی سایت برنامه ای نداشته باشید عملا میتوان گفت که شما نمیتوانید منتظر درامد از سایتتان باشید .

سئو

یکی از خدمات اصلی مجموعه سایت کیپر انجام سئو تخصصی و حرفه ای سایت به خصوص سایت های فروشگاهی می باشد . تعرفه این خدمات را در صفحه پشتیبانی و سئو سایت می توانید مشاهده نمایید . این هزینه به صورت ماهانه و پیش پرداخت دریافت می گردد و در عوض آن مجموعه ما به طور منظم با یک استراتزی حرفه ای و اصولی علاوه بر پشتیبانی سئو شما را نیز انجام خواهد داد تا پله پله در کلیدواژه های فراوانی به رتبه های نخست گوگل بیایید .

برای مشاهد برخی از نمونه کارهای سئو و یا حتی طراحی های ما به پایین همین صفحه مراجعه نمایید همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجبه پشتیبانی و سئو سایت به صفحه پشتیبانی و سئو سایت در منوی اصلی مراجعه نمایید یا اینکه با ما تماس بگیرید .

درگاه های پرداخت

شما برای دریافت پرگاه به طور مستقیم از بانک ها اصلی باید اینماد داشته باشید برای دریافت اینماد نیز باید با اطلاعات تماس و آدرس خود در سایت اینماد حساب باز کنید و سپس عملیات اهراز هویت و ثبت شغل را انجام دهید . تا زمانی که اینماد دریافت نشده است می توانید از درگاه های پرداخت واسطه نظیر  زرین پال بهره ببرید که این واسطه ها میزان کمی درصد از واریزی را به خود اختصاص می دهند . در تمام مسیر اخذ اینماد و درگاه مستقیم نیز ما در کنار شماییم .

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل راهی بسیار پر بازده و مناسب برای تبلیغات شما در گوگل می باشد با این شیوه به ازای مبلغی که به گوگل پردداخت می شود وب سایت شما در هر کلید واژه ای که بخواهید به لینک های نخست گوگل خواهد آمد و بدین ترتیب می توانید بازدید کنندگان زیادی را جذب نمایید

مدت زمان انجام طراحی

با توجه به قابلیت ها و وسعت سایت شما مدت زمان متغیر می باشد به طور معمول شما برای سایت های فروشگاهی سیسمونی باید حدود بیست روز تا یکماه را مد نظر داشته باشید . این زمان کاملا حدودی است و ممکن است در مدت زمان کمتری و یا بیشتری نیز صورت پذیرد .

راه های ارتباطی :

آدرس : تهران – خیابان انقلاب بین خیابان دانشگاه و ابوریحان ساختمان فروردین واحد اول

با مدیریت حمیدرضا انصاری

شماره های تماس :

۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

۰۹۰۲۹۰۸۵۷۸

آخرین نمونه کارها

[instagram-feed]

اگر راجبه طراحی سایت فروشگاه سیسمونی سوال و یا درخواست سفارش کار داشتین میتونید یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰ تماس بگیرید یا فرم زیر رو پر کنید و یا در انتهای صفحه شماره تماس و مشخصاتتون رو با سوالتون برامون کامنت کنید 

طراحی سایت در کرمانشاه

برای تماس با ما در واتس اپ روی لینک روبرو کلیک نمایید

[contact-form-7 id="537" title="فرم تماس ۱"]
۱۳۹۹/۵/۱۲ ۱۰:۰۱:۳۵

ثبت ديدگاه