طراحی سایت در ورامین حرفه ای و ارزان

طراحی سایت در ورامین

اگر در شهر ورامین یا توابع اطراف آن هستید و به یک وب سایت حرفه ای ، زیبا ، مطمئن و طراز اول با یک پشتیبانی بدون نقص و مناسب داشتید توصیه ما به شما این است که حتما با کارشناسان ما در تیم حرفه ای سایت کیپر تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید تا بهترین ها را برای شما انجام دهیم .ما برای کسب و کار شما سایتی برازنده طراحی خواهیم نمود و بصورت مداوم و مستمر پشتیبانی خواهیم کرد برای اطلاع از قیمت ها و شرایط ویژه ای که برای شما در نظر گرفته ایم حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید .
ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید

طراحی سایت در کرمانشاه
gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== طراحی سایت در ورامین حرفه ای و ارزان

ویژگی های طراحی سایت در ورامین سایت کیپر

برخی از ویژگی هایی که مجموعه ما در خدمات خود به آن ها توجه ویژه ای دارد و باعث می گردد که ما را به عنوان طراح وب سایت خود انتخاب نمایید

خدمات ارزان تر و با کیفیت تر نسبت به سایر شهر ها

شاید شما در شهر ورامین به دنبال طراحی یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید اما فرد مناسب آن را پیدا نمی کنید و یا از لحاظ هزینه نمی توانید شرکتی را بیابید که هزینه های معقول و به صرفه ای داشته باشد به راحتی می توانید با دپارتمان طراحی سایت ورامین سایت کیپر تماس بگیرید تا از خدمات ویژه ما استفاده نمایید . تیم سایت کیپر از تمام کشور عزیزمان ایران سفارش کار دارد و خدمات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام می دهد ما برای جلب اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان غیر حضوری خود راه حل های ویژه ای داریم که به برخی از آن ها در ادامه اشاره خواهیم نمود . هدف ما جلب رضایت صد در صدی تک تک مشتریان می باشد . و تا کنون نیز توانسته ایم مشتریان زیادی را جذب خود نماییم که خود این مشتری ها با توجه به رضایتی که از خدمات ما داشته اند سایت کیپر را به دوستان و آشنایان خود معرفی نموده اند .

پشتیبانی دقیق و عالی

پشتیبانی ما یکی از برترین ویژگی هایی است که داریم هر وقت که از ما درخواست و یا سوالی داشتید و یا اگر سایت نیاز به تغییراتی داشت ما در کمترین زمان در دسترس شما خواهیم بود و پاسخگو می باشیم . شما اگر بهترین سایت هم داشته باشید اما یک پشتیبانی خوب و رایگان نداشته باشد همیشه دچار مشکل خواهید بود . ما در مجموعه سایت کیپر آموزش های لازم را به شما انتقال میدهیم تا بتوانید خود نیز با سایت کار کنید و آن را مدیریت بنمایید و هر زمان نیز که نیاز به تغییر و یا رفع ایرادات داشتید ما در خدمت شما هستیم .

طراحی متناسب با معیارهای گوگل

ما پس از سال ها تجربه طراحی ، پشتیبانی و سئوی سایت های گوناگون می دانیم که چه قالبی را طراحی نماییم تا موتورهای جستجو از قبیل گوگل بهتر آن ها را در خود ایندکس کنند و به رتبه های اول خود بیاورند . از جمله این معیارها که ما در مجموعه طراحی سایت در ورامین استفاده می کنیم می توان به سرعت و امنیت بالا ، استفاده از تصاویر بهینه شده ، تولید محتوای سئو شده ، لینک سازی داخلی ، قابلیت ریسپانسیو عالی ، ماندگاری بالای مخاطب در صفحات و… اشاره نمود .

طراحی طبق سلیقه و نظر مشتریان

اگر خواهان آن هستید که طراحی صفحات مهم سایت کامل طبق سلیقه شما باشد و یا اینکه امکانات خاصی مد نظرتان هست که در سایت قرار گیرد به راحتی می توانید آن را به ما منتقل کنید تا ما آنها را برای شما پیاده سازی نماییم . همچنین شما می توانید یک وب سایت نمونه و یا مرجع برای ما ارسال نمایید و م مشابه و به سبک همان برای شما طراحی را انجام دهیم . لازم به ذکر است که کلیه طراحی ها با سیستم قدرتمند وردپرس می باشد و مدیریت آن توسط کاربران عادی با یک یا دو جلسه آموزش و یا ارسال چند ویدیو و مطلب اسان و راحت خواهد بود .

طراحی سایت شرکتی در ورامین

اگر شما دارای یک شرکت و یا یک کسب و کار خدماتی هستید ما برای شما در مجموعه طراحی سایت در ورامین یک سایت ایده آل و برازنده طراحی خواهیم کرد با تمامی ویژگی هایی که یک سایت حرفه ای باید داشته باشد با تضمین صد در صدی ، سایت شرکت مناسب بسیار از مشاغل و موسسات از قبیل شرکت های اداری ، خدماتی ، نظافتی ، تبلیغاتی ، تعمیراتی ، تولیدات ، دفاتر ثبت ، آموزشگاه های هنری و موسیقی ، دکوراسیون و معماری ، مبل و تعمیرات مبل ، درمانگاه ها و تمامی کسب و کارهایی که نیاز به وب سایتی برای معرفی خدمات خود دارند می باشد . طراحی سایت شرکت در ورامین می تواند بسیار برای کسب و کار شما سازنده و ارتقا دهنده باشد زیرا که بازدید کنندگان زیادی را از گوگل جذب خواهید نمود .

طراحی سایت فروشگاهی در ورامین

طراحی سایت فروشگاهی در ورامین به سه صورت می باشد که در زیر به آنها اشاره خواهد شد .

  • تنها قصد معرفی محصولات و تولیدات خود را داشته باشید و نیاز به درگاه پرداخت نداشته باشید که این نوع سایت ها کمترین تعرفه طراحی سایت در ورامین را دارا می باشند .
  • فروش مستقیم محصولات و کالاهای شما در چند قلم و یا یک دسته بندی و نوع جنس با امکانات مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی
  • فروش اجناس در دسته بندی و رده های زیاد و گسترده باکلیه امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای مشابه دیجی کالا باید داشته باشد .

ما هر کدام یک از موارد بالا را که بخواهید با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برای شما طراحی خواهیم کرد تا بتوانید با فروش اینترنتی که به سرعت در حال باب شدن و جا افتادن در کلیه شهرهای ایران است افزایش درآمد قابل توجهی داشته باشد .

طراحی سایت آماده در ورامین

اگر فقط به فکر داشتن یک سایت هستید و توجه زیادی به گرافیک آن ندارید و بیشتر میخواهید که خودتان را معرفی نمایید و یا در گوگل تبلیغات انجام دهید سایت های آماده در دسته بندی های گوناگون مناسب شما هستند ما کیفیت این سایت ها را تضمین خواهیم کرد و برای شما یک سایت زیبا و شیک درست خواهیم کرد .
قیمت های این سایت ها از ۲۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر می باشد و در کلیه زمینه های شغلی نیز موجود می باشند .

برای اطلاع دقیق از قیمت های تماس بگیرید ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

برخی از سوالات پر تکرار

برای داشتن یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۷:۴۵

برای داشتن یک سایت قدرتمند شما نیاز به یک دامنه ، هاست و یک قالب سایت خواهید داشت

دامنه و هاست را از کجا تهیه کنم ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۴:۳۷

شما می توانید از شرکت های بسیاری که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید.

ولی پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت کیپر می باشد زیرا که ما تمام کارهای مورد نیاز هاست و دامنه شما را انجام خواهیم داد و هاست های ارائه شده از بهترین هاست داخل ایران می باشند .
سرعت و امنیت بالا از برترین ویژگی های هاست تحویلی به شما می باشد

پشتیبانی سایت چیست ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۷:۳۷

در زمان پشتیبانی ما موظف هستیم تا در بروز هر گونه خطا و یا ایراد در سایت آن را سریعا برای شما رفع گردانیم و به شما پاسخگو باشیم

چطور می توانیم به شما اعتماد نماییم ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۷:۵۶

تیم مجازی سال هاست که به کار پشتیبانی و طراحی سایت مشغول است ، با ثبت قرار داد و ارسال تعهد نامه رسمی برای شما متعهد به اجرای تمام توافقات انجام شده خواهد بود . همچنین ما را همواره در آدرس : تهران – خ انقلاب بعد از خ دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می توانید ملاقات نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

مراحل انجام کار طراحی سایت در ورامین سایت کیپر

  • مشاوره رایگان حضوری و تلفنی با کارشناسان ما
  • جلسه حضوری و توافق بر سر طرح اولیه و مشخصات پروژه
  • عقد قرار داد به همراه دریافت پیش پرداخت اولیه
  • دریافت اطلاعات مورد نیاز جهت درج در سایت از سوی شما
  • ارائه طرح اولیه به شما جهت بررسی
  • اصلاح و اعمال تغییرات مد نظر شما
  • ارائه قالب و تایید شما و پرداخت مرحله دوم
  • انتقال سایت به هاست و دامنه اصلی
  • تست و بررسی عملکرد سایت
  • ارائه آموزش بصورت حضوری و ویدیویی
  • پرداخت مرحله سوم قرار داد
  • شروع پشتیبانی سایت

فعالیت ما به گونه ای خواهد بود که شما طراحی سایت در ورامین سایت کیپر را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهید کرد .

لزوم طراحی سایت در ورامین

داشتن یک ب سایت حرفه ای می تواند به کسب و کار شما اعتبار ببخشد و باعث شود که مشتریان خود را برای کسب اطلاعات به سایت خود ارجاع دهید و یا در آن نمونه کارها و محصولات خود را بگذارید . یک وب سایت بصورت ۲۴ ساعته می تواند به متقاضیان و مشتریان شما اطلاع رسانی کند و یا با قرار دادن یک سری امکانات همچون فرم رزرو ، فرم تماس ، پیگیری سفارش ، قرار دادن تعرفه ها و … بخشی از کار خود را سبک نمایید .
یک سایت توانایی این را دارد که نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور تبلیغاتی ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی میتوانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. حتی میتوان با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به سایرین اجازه داد نظرات خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران پاسخ دهند.

قیمت طراحی سایت در ورامین

قیمت های سایت کیپر با توجه به اینکه طراحی شما مستقیما توسط خوده طراحان ما صورت می گیرد و به غیر واگذار نمی گردد به دلیل حذف واسطه ها بسیار پایین تر از رقبا برای شما تمام می شود ، قیمت های پایین ما دلیل بر بی کیفیتی سایت ها نیست بلکه ما با پایین اوردن هزینه های اضافی و سایر اقداماتی که پیش بینی کرده ایم سعی داشته ایم که سایت های با کیفیت بالا و درجه اول را با قیمت های پایین تر از رقبا به مشتریان ارائه دهیم . برای مشاهده دقیق تر تعرفه های طراحی سایت در ورامین به صفحه تعرفه ها مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰ تماس بگیرید .
قابل ذکر است که دریافت حق الزحمه طراحی سایت در سه مرحله می باشد که سی درصد در هنگام شروع به کار و پس از توافقات اولیه پنجاه درصد پس از اماده شدن قالب و سی درصد پس از انجام اصلاحات و تغییرات مد نظر شما و تکمیل نهایی سایت .

مدت زمان مورد نیاز برای طراحی سایت

سایت های آماده از دو تا یک هفته آماده تحویل خواهند بود

سایت های معرفی و شرکتی ده تا چهارده روز کاری

سایت های حرفه ای و طراز اول بیست روز تا یک ماه

سایت های فروشگاهی بیست روز تا یک ماه

پشتیبانی و نگهداری سایت در ورامین

از جمله خدماتی که ما بصورت حرفه ای انجام می دهیم پشتیبانی و نگهداری سایت می باشد که شامل خدمات بسیاری از قبیل : محتوا گذاری ، بهینه سازی سرعت سایت ، امنیت سایت ، بهینه سازی سئوی داخلی ، لینک سازی داخلی ، بهینه سازی تصاویر بکار رفته شده در سایت ، ثبت سایت در موتورهای جستجو و گوگل وبمستر و گوگل آنالیز ،تبلیغات در فضای اینترنت ، دیجیتال مارکتینگ ، رسیدگی به امور سایت ، انجام تغییرات سایت ، بک لینک و… می باشد .

ما با یک پشتیبانی منظم و برنامه ریزی شده و با تولید محتواهای خوب سیات شما را در مدت چند ماه به رتبه های اول گوگل خواهیم رساند . اگر کسب و کار شما در ورامین است به راحتی می توانید از طریق گوگل مشتریان زیادی را جذب نمایید به عنوان مثال اگر شما صاحب یک اتوبار و یا باربری در ورامین هستید با پشتیبانی منظم ما پس از مدتی هر متقاضی که در گوگل سرچ نماید ” باربری در ورامین ” و یا ” اسباب کشی در ورامین ” سایت شما برای آن فرد به نمایش در خواهد آمد و با شما تماس خواهد گرفت . رقبای شما در حال سرمایه گذاری بر روی تبلیغات اینترنتی هستند و گوگل اعتبار بیشتری برای سایت های قدیمی تر قائل است پس فرصت را از دست ندهید و سریعا با مشاورین و متخصصین سایت کیپر تماس بگیرید تا ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه دهیم .

رسیدن به صفحه اول گوگل

ما با پشتیبانی و ارائه راهکار های اثر بخش وب سایت شما را پس از مدتی ( با توجه به کلمات کلیدی ) به صفحه اول گوگل خواهیم رساند ، باید توجه داشت که برای رسیدن به نتایج نخست گوگل رقابت بسیار زیادی در مشاغل گوناگون وجود دارد و انجام آن توسط افراد عادی و غیر متخصص کاری بسیار دشوار و زمان بر و بعضا بیهوده خواهد بود از همین رو باید این کار را به متخصصین و کاربلدان سپرد به ویژه کسانی که دارای نمونه کارهای خوبی هستند . ما در مجموعه سایت کیپر چندین سایت در زمینه کاری های متفاوت به نتایج اول گوگل رسانده ایم و توانسته ایم مشتریان خود را از اعتماد به خویش خرسند سازیم . برای خدمات صفحه اول گوگل با مشاوران ما تماس بگیرید .

ارائه هاست پر سرعت

ما برای سایت های تحویلی هاست های بسیار پر قدرت با پشتیبانی مداوم و دقیق ارائه می دهیم ، هاست های این مجموعه داخل ایران و پر سرعت و با امنیت بالا می باشند و بصورت ماهیانه و سه ماهه و یا سالانه قابل خریداری هستند . البته نا گفته نماند که خود شما نیز می توانید از شرکت های دیگر هاست تایید نمایید ولی تشخیص یک هاست ایده ال با پشتیبانی عالی بسیار سخت می باشد و پس از آن پیگیری و رفع مشکلات آن ممکن است برای شما و افراد نا آشنا کار بسیار مشکلی باشد . ما به شما یک سایت بسیار خوب و تضمینی خواهیم داد تا با خیال آسوده بتوانید سایت خود را با سرعت بالا و بدون قطعی  به مشتریانتان نمایش دهید .

اگر راجبه طراحی سایت در کرمانشاه سوالی داشتین و یا درخواست سفارش کار داشتین میتونید یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰ تماس بگیرید یا فرم زیر رو پر کنید و یا در انتهای صفحه شماره تماس و مشخصاتتون رو با سوالتون برامون کامنت کنید 

طراحی سایت در کرمانشاه

برای تماس با ما در واتس اپ روی لینک روبرو کلیک نمایید

[contact-form-7 id="537" title="فرم تماس ۱"]
۱۳۹۸/۴/۱۶ ۱۳:۴۸:۰۶

يك ديدگاه

  1. احمدی ۱۳۹۸-۰۵-۰۵ در ۱۰:۴۲ ب٫ظ- پاسخ دادن

    ممنون از پشتیبانی و پاسخگویی خوبتون

ثبت ديدگاه