طراحی سایت در میدان انقلاب

طراحی سایت سمپاشی

طراحی سایت در میدان انقلاب

اگر خواهان طراحی سایت در تهران و محدوده خیابان و میدان انقلاب هستید ما با داشتن دفتر در این منطقه گزینه ای مناسب برای انجام خواسته شما می باشیم زیرا علاوه بر امکان حضور شما نزد ما با دسترسی های آسان این مجموعه در راستای جذب مشتریان ثابت و همیشگی و ارائه خدمات بسیار رضایت بخش و با کیفیت ویژگی های بسیار خوبی را در خود گنجانده است تا بتواند تک تک سفارشات خود را با بالاترین حد از کیفیت در چهارچوب خواسته های مشتریان انجام بدهد . برای طراحی سایت در میدان انقلاب با خواند این مقاله تا حد زیادی از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد اما اگر همچنان نیاز به مشاوره و یا درخواست جهت انجام پروژه ای داشتید می توانید از طریق یکی از کانال های ارتباطی که در ادامه خواهد آمد با ما تماس بگیرید .
ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== طراحی سایت در میدان انقلاب

خدمات قابل ارائه

خدماتی که ما می توانیم در طراحی سایت در میدان انقلاب خود به شما ارائه بدهیم به طور مختصر در ادامه ذکر خواهیم نمود :

طراحی سایت های حرفه ای :

ما در کلیه زمنیه ها و مشاغل از جمله فروشگاهی ، شرکتی ، خدماتی ، مسافرتی ، املاک ، دانلود ، سرگرمی ، اگهی و نیازمندی ها ، معماری، شخصی ، معرفی محصول ، رزومه ، معرفی اپلیکیشن و…. می توانیم سایت های مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت با توجه به قیمت های بسیار مناسب انجام بدهیم . طراحی های ما کاملا اصولی و همواره مطابق با آخرین معیارهای گوگل می باشد

پشتیانی و نگهداری سایت :

از جمله فعالیت های مهم این شرکت پشتیبانی و نگهداری سایت های گوناگون می باشد برای اطلاع کامل از فعالیت هایی که در این حوزه هست می توانید به صفحه پشتیبانی و نگهداری سایت کیپر مراجعه نمایید . ما در کنار پشتیبانی و تقویت سایت شما مرحله به مرحله آن را به نتایج نخست گوگل خواهیم رساند .

تبلیغات در گوگل :

تبلیغات در گوگل ( گوگل ادز) از جمله دیگر فعالیت این مجموعه می باشد .ما خدمات تبلیغات در گوگل را با مدیریت قوی و پشتیبانی عالی و با نازل ترین قیمت ها برای شما انجام می دهیم به گونه ای که شما را تبدیل به مشتری دائمی ما خواهد کرد . زیرا که این نوع از تبلیغات بسیار پر بازده و سود آور خواهد بود

سئو :

خدمات سئوی سایت کیپر شامل فعالیت ها و اقدامات مهمی است که سایت شما به آن نیاز خواهد داشت تا بتواند به رتبه های خوبی در گوگل دست یابد تیم سئوی ما مجموعه ای از افراد متخصص می باشد که در کنار هم و با آنالیز های دقیق و طبق برنامه ریزی حرفه ای سایت های مشتریان را در زمان تواق شده به نتایج مورد انتظار خواهند رساند .

خدمات ارتقای وب سایت :

اگر سایت شما دچار مشکل گردید و یا خواستید بخش هایی از آن را ارتقا دهیدو با ابزارهای گوناگون و کارآمد بازدید آن را چندین برابر کنید و یا کاربری آن را برای بازدیدکنندگان بهینه نمایید می توانید به صفحه ارتقای وب سایت و افزایش بازدید مراجعه کنید .

طراحی های گرافیکی :

طراحی تراکت ، کارت ویزیت ، بنرهای تبلیغاتی برای سایت ، طراحی پست ها و استوری ا اینستاگرام ، طراحی ایکون ، طراحی لوگو و هرآنچه که شما برای کسب و کار خود نیاز داشته باشید توسط این مجموعه قابل انجام است

کیفیت فعالیت های ما

ارائه کار بی کیفیت و ضعیف جز خط قرمزهای سایت کیپر در طراحی سایت در میدان انقلاب می باشد زیرا که با این عمل هم اعتبار ما به شدت ضربه خواهد خورد و هم اینکه دردسر آن به مراتب بیشتر از سود آن برای ما و همچنین مشتری خواهد بود . هر سایتی که طراحی می کنیم به دنبال آن هستیم تا بتوانیم از آن به عنوان یک نمونه کار زیبا استفاده نماییم و مشتریان جدیدی جذب نماییم . سایت های بی کیفیت و غیر حرفه ای می تواند تمام هزینه های شما را دور بریزد و باعث خواهد گردید که نتیجه ی مطلوب مورد انتظار خود را کسب ننمایید .

قیمت های طراحی سایت

قیمت های این مجموعه با توجه به اینکه ذره ای از کیفیت سایت کسر نخواهد شد با بهترین قیمت های بازار طراحان سایت ارائه می شود . به طوری که این مجموعه در دفعات متعدد با همین قیمت ها از شرکت های دیگر طراحی سایت به عنوان یک طرفه واسطه سفارش کار میگیرد و انجام می دهد بنابراین باید یادآور شویم که حداقل قیمت ها را برای خدمات خود در نظر گرفته ایم و سعی شده فعالیتی انجا مشود که به مراتب ارزش آن خیلی بیشتر از قیمت پرداخت شده باشد . برای مشاهده تعرفه هایطراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و هزینه های پشتیبانی سایت در فهرست و منوی بالای سایت به صفحات مربوطه مراجعه نمایید . و یا اینکه با ما تماس بگیرید . قیمت های درج شده بعضا حدودی هستند و برای سایت های ممکن است پایین تر و یا بالاتر باشد و این با توافق دو طرف مشخص خواهد گردید.

برخی از سوالات پر تکرار

برای داشتن یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۷:۴۵

برای داشتن یک سایت قدرتمند شما نیاز به یک دامنه ، هاست و یک قالب سایت خواهید داشت

دامنه و هاست را از کجا تهیه کنم ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۴:۳۷

شما می توانید از شرکت های بسیاری که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید.

ولی پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت کیپر می باشد زیرا که ما تمام کارهای مورد نیاز هاست و دامنه شما را انجام خواهیم داد و هاست های ارائه شده از بهترین هاست داخل ایران می باشند .
سرعت و امنیت بالا از برترین ویژگی های هاست تحویلی به شما می باشد

پشتیبانی سایت چیست ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۷:۳۷

در زمان پشتیبانی ما موظف هستیم تا در بروز هر گونه خطا و یا ایراد در سایت آن را سریعا برای شما رفع گردانیم و به شما پاسخگو باشیم

چطور می توانیم به شما اعتماد نماییم ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۷:۵۶

تیم مجازی سال هاست که به کار پشتیبانی و طراحی سایت مشغول است ، با ثبت قرار داد و ارسال تعهد نامه رسمی برای شما متعهد به اجرای تمام توافقات انجام شده خواهد بود . همچنین ما را همواره در آدرس : تهران – خ انقلاب بعد از خ دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می توانید ملاقات نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

پشتیبانی

پشتیبانی سایت های طراحی شده توسط ما به مدت یکسال بوده که در این مدت سایت شما اگر نیاز به تغییرات جزیی ، پشتیبانی های امنیتی و رفع باگ داشت ما برای شما انجام خواهیم داد . همچنین ما می توانیم کلیه امور سایت شما را از قبیل نگهداری آن ، تولید محتوا ، افزایش بازدید ، تبلیغات دیجیتال مارکتینگ ، سئو و … را با پرداخت یک هزینه ماهیانه ثابت به عهده بگیریم تا بعد از گذشت چند ماه بالاترین نتیجه را از آن داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه پشتیبانی و نگهداری سایت مراجعه نمایید.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل می تواند بلافاصله بعد از آماده شدن سایت شما را در کلمات کلیدی مد نظرتان به لینک های نخست گوگل تبدیل بشوید . شما به ازای مبلغی هر تعداد کلید واژه که مد نظر دارید را می توانید تبلیغ کنید و به ازای هر کلیکی که مشتری انجام خواهد داد مقداری از آن هزینه ای که پرداخت نموده اید کسر خواهد گردید و این روند تا جایی که بودجه تبلیغاتی اختصاص شده به گوگل به صفر برسد ادامه خواهد داشت .

تبلیغات گوگل یکی از بهترین نوع تبلیغات برای هر کسب و کاری می باشد و با یکبار امتحان آن همیشه این مدل از تبلیغات را در دستور کار خود قرار خواهید داد .

در طراحی سایت در میدان انقلاب ما با پشتیبانی قوی و یک مدیریت بهینه شده بهترین بازدهی را برای شما رقم خواهیم زد .

قرار داد

برای اطمینان خاطر دو طرف نسبت به تعهدات قرار دادی کاملا معتبر بین طرفین کارفرما ( مشتری ) و مجری ( طراح سایت ) منعقد خواهد گردید تا اطمینان خاطر هر چه بیشتر جلب گردد و مشتری بداند که درست در زمان توافق شده سایت خود را دقیقا طبق خواسته خود تحویل خواهد گرفت .

تضمین های ما به شما

سایت کیپر در مجموعه طراحی سایت در میدان انقلاب خود کیفیت بالا و بدون باگ و خطا را در کنار قیمت مناسب به شما تضین می کند و تعهد می دهد که سایت شما را طبق توافق اولیه دقیقا همان طرحی که مد نظر داشتید و در همان زمانی که اعلام گردیده بدون تاخیر تحویل بدهد . ما به شما تضمین خواهیم کرد رضایت صد در صدی شما را جذب خواهیم نمود و شما مشتری دائمی ما خواهید گشت .

آدرس و شماره های تماس سایت کیپر

آدرس ما واقع در تهران خ انقلاب بین خ ابوریحان و دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می باشد .

شماره تماس دفتر : ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

شماره همراه : ۰۹۰۲۹۰۸۵۷۷۸

همچنین از طریق فرم و یا واتس اپ زیر نیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما ارتباط بگیرید .

سخن آخر :

پیشنهاد ما اینست که طراحی سایت در میدان انقلاب برای  شرکت و کسب و کار خود را به تیم متخصص ما بسپارید تا بهترین ها را برای شما انجام دهیم به طوری که پس از انجام کار از اطمینان به ما کاملا راضی باشید . ما به دنبال ارائه خدمات با کیفیت بالا و با پشتیبانی عالی در کنار قیمت های مناسب هستیم ما امنیت بالا ، پشتیبانی قوی ، سئوی مناسب، گرافیک زیبا ، ریسپانسیو پذیری سایت و کاربری آسان آن را به شما تضمین خواهیم کرد پس با خیال آسوده طراحی سایت سمپاشی خود را به ما بسپارید و تنها به فکر افزیاش اعتبار و سود آوری خود باشید .

اگر راجبه طراحی سایت در میدان انقلاب سوال و یا درخواست سفارش کار داشتین میتونید یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰ تماس بگیرید یا فرم زیر رو پر کنید و یا در انتهای صفحه شماره تماس و مشخصاتتون رو با سوالتون برامون کامنت کنید 

طراحی سایت در کرمانشاه

برای تماس با ما در واتس اپ روی لینک روبرو کلیک نمایید

[contact-form-7 id="537" title="فرم تماس ۱"]
۱۳۹۸/۹/۲۷ ۱۶:۵۰:۵۰

ثبت ديدگاه