پشتیبانی و نگهداری سایت

با خدمات پشتیبانی و سئوی ما کسب و کار خود را هر چه بیشتر ارتقا دهید

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== پشتیبانی و نگهداری سایت
gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== پشتیبانی و نگهداری سایت

پشتیبانی و نگهداری سایت :

پشتیبانی و نگهداری سایت

برای رساندن کسب و کار خود به صفحه اول گوگل بطور طبیعی و همیشگی نیازمند تخصص ، زمان ، فعالیت روزانه ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات و محتوا گذاری اصولی هستید . از مهمترین فعالیت های مجموعه سایت کیپر پشتیبانی و نگهداری سایت و شبکه های مجازی و رساندن سایت ها به صفحات اول گوگل می باشد . شما می توانید با صرف هزینه ماهیانه که به مراتب نسبت به بازخورد آن ناچیز است طی چهار تا پنج ماه در کلمات کلیدی مد نظر خود به صفحات اول گوگل برسید . بجای استخدام یک نیروی ثابت و یا واگذاری سایت به شرکت های سئو و صرف هزینه های بسیار بالا پشتیبانی و سئوی تخصصی سایت خود را به ما بسپارید .

امروزه با وجود بازدیدهای بسیار بالای گوگل و فضای مجازی بسیاری از افراد تنها با داشتن یک وب سایت توانسته اند در مشاغل گوناگون درآمدهای خوبی را کسب کنند و به راحتی کارآفرینی و یا خوداشتغالی ایجاد نمایند . زیرا که به این طریق بسیاری از هزینه های سنگین نظیر اجاره بهای واحد اداری و یا تجاری و هزینه های جانبی ، تبلیغات ، چاپ کاتالوگ ها ، رفت . آمد های اضافی و … کاسته و حذف می شود .

خدمات پشتیبانی سایت :خدمات سئو سایت :

خدمات پشتیبانی سایت :

با واگذاری پشتیبانی سایت خود به مجموعه سایت کیپر ، تمامی آنچه که برای رساندن سایت شما به صفحات اول موتورهای جستجو لازم می باشد انجام خواهیم داد . علاوه بر این سایت شما از لحاظ سرعت ، امنیت ، کاربری آسان و … بهینه خواهد گردید تا وب سایت شما با بالاترین قدرت خود نمایانگر کسب و کار شما باشد .

برخی از خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت مجموعه ما :

پشتیبانی و نگهداری سایت

بهینه سازی سرعت سایت و صفحات

پشتیبانی و نگهداری سایت

انجام سئوی تخصصی سایت و کلیه صفحات

پشتیبانی و نگهداری سایت

اتصال به آنالیزورهای گوگل وبمستر و آنالیتیکس

پشتیبانی و نگهداری سایت

مدیریت شبکه های مجازی شما

پشتیبانی و نگهداری سایت

افزایش امنیت و بک اپ گیری مداوم از سایت

پشتیبانی و نگهداری سایت

افزایش بک لینک و بهینه سازی لینک های داخلی

پشتیبانی و نگهداری سایت

سئو و بهینه سازی کلیه تصاویر سایت

پشتیبانی و نگهداری سایت

درج تبلیغات در ده ها سایت مشابه دیوار و شیپور

پشتیبانی و نگهداری سایت

تولید محتوای مرتبط با سایت و سئو شده مناسب گوگل

پشتیبانی و نگهداری سایت

به روز رسانی سایت و افزونه ها پس از آپدیت آن ها

پشتیبانی و نگهداری سایت

انجام تبلیغات کلیکی در گوگل با پشتیبانی قوی

پشتیبانی و نگهداری سایت

اعمال تغییرات و ویرایش برای بهبود سایت

تعرفه پشتیبانی سایت

[fusion_pricing_table type=”1″ backgroundcolor=”#c8eef4″ background_color_hover=”#33a5e8″ bordercolor=”#f44336″ dividercolor=”#a3a3a3″ heading_color_style_1=”#000000″ heading_color_style_2=”” pricing_color=”#ffffff” body_text_color=”#9e3122″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”table” id=”” columns=”3″][fusion_pricing_column title=”اقتصادی” standout=”no”][fusion_pricing_price currency=”تومان ” currency_position=”left” price=”450000″ time=” ماهانه” ][/fusion_pricing_price][fusion_pricing_row] تولید محتوا – انجام سئوی داخلی – اتصال به گوگل وبمستر – به روز رسانی[/fusion_pricing_row][fusion_pricing_row]پشتیبانی در ساعات کاری[/fusion_pricing_row][fusion_pricing_row]امکان ویرایش سایت ندارد[/fusion_pricing_row][/fusion_pricing_column][fusion_pricing_column title=”معمولی” standout=”yes”][fusion_pricing_price currency=”تومان ” currency_position=”left” price=”600000″ time=”ماهانه” ][/fusion_pricing_price][fusion_pricing_row]تولید محتوا – بهینه سازی سرعت – اتصال به گوگل – افزایش بک لینک [/fusion_pricing_row][fusion_pricing_row]پشتیبانی ۲۴ ساعته بجز تعطیلات[/fusion_pricing_row][fusion_pricing_row]امکان ویرایش سایت دارد[/fusion_pricing_row][/fusion_pricing_column][fusion_pricing_column title=”ویژه” standout=”no”][fusion_pricing_price currency=”تومان ” currency_position=”3″ price=”950000″ time=”ماهانه” ][/fusion_pricing_price][fusion_pricing_row]انجام کلیه امور پشتیبانی به همراه پشتیبانی شبکه های مجازی[/fusion_pricing_row][fusion_pricing_row]پشتیبانی ۲۴ ساعته[/fusion_pricing_row][fusion_pricing_row]امکان ویرایش و طراحی مجدد سایت[/fusion_pricing_row][/fusion_pricing_column][/fusion_pricing_table]

پرداخت نگهداری و پشتیبانی سایت بصورت پیش پرداخت می باشد و تا هر زمان که شما تمایل داشته باشید خدمات ما ادامه خواهد داشت ( به دلیل بازخورد بالای این روش تبلیغاتی معمولا پشتیبانی های به مدت طولانی از سوی مشتریان تمدید شده است )
هدف سایت کیپر ارائه خدمات به گونه ای است که نه تنها رضایت صد در صدی مشتریان را جلب خواهد نمود بلکه خوده مشتریان ما نیز ما را به دیگران معرفی خواهند کرد . با داشتن یک استراتژی خوب و برنامه ریزی منظم سایت شما را به صفحات اول گوگل می رسانیم تا بازخورد مناسب و خوبی از ان بگیرید .


جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰ یا ۰۹۱۲۷۱۱۴۱۳۲ تماس بگیرید 


تعهد و مسئولیت پذیری ۱۰۰%
کسب رضایت مشتریان ۱۰۰%
پشتیبانی منظم و حرفه ای ۱۰۰%
پاسخگویی دقیق ۱۰۰%