سفارش ساخت سایت فروشگاهی

سفارش ساخت سایت فروشگاهی

این روز ها با توجه به شرایط داخلی و خارجی پیش آمده از جمله شیوع بیماری کرونا یا قطعی های شبکه های اجتماعی بسیار از افراد ، فروشندگان و تولیدی ها به دنبال سفارش ساخت سایت فروشگاهی هستند که کاملا نیز طبیعی است زیرا که استقبال از خرید اینترنتی به حد قابل توجهی در میان ایرانیان افزایش داشته است و بسیاری از افراد در شهرها و حتی روستاهای دور افتاده نیز ترجیح میدهند خواسته های خود را از سایت های فروشگاهی تامین نمایند . شما نیز با همراهی متخصصین ما در مجموعه مجازی مارکت میتوانید با قیمت های عالی و پشتیبانی مناسب به یک سایتی با بازدهی بالا و گرافیک جذاب دست یابید .

ما بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم ؟

با توجه به دنیای مدرنیته ی امروزی همه و همه به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهند در بازار امروز برنده و پیروز باشند باید کسب و کار خود را به دنیای مجازی بیاورند و از خدمات بسیار این دنیا استفاده ی بسیار ببرند ما در این مقاله به شما توضیح می دهیم که داشتن سایت فروشگاهی چه مزایا و امتیازاتی برای کسب و کار شما به ارمغان می اورد .

در اصل در دنیای امروزی حتی بدون پرداخت اجاره ها هنگفت و آن چنانی برای مغازه می توانید بدون هیچ مکانی از فروش بی نظیری بهره مند شوید در اصل در سایت فروشگاهی شما هر نوع جنس و هر نوع کالایی را به راحتی می توانید به دیده ی عمومی به وسعت نه تنها محله ی خود بلکه به وسعت تمام ایران در بیاورید و سودی دو چندان با اندک هزینه ای برا خود به وجود بیاورید .

چرا گفتیم مزیت به نسبت رایگان ؟ چرا که در این دنیا شما فقط با یک طراحی ساده و یک هزینه ی ابتدایی سایتی به وسعت کشور خود خواهید داشت و از این منظر که این فضا به رایگان به دست عموم رسیده است ما این را نسبتا رایگان نامیده ایم .

از تغییرات عقب نمانید

امروزه کسب و کارهایی که نتوانسته اند خود را به دنیای مجازی برسانند در اصل چندین قدم عقب تر از کسانی هستند که از این مزیت به نسبت رایگان بی بهره اند . بسیاری از اادی که کسب و کار سنتی دارند تصور می کنند که سال به سال اوضاع اقتصادی آنها رو به افول بوده است و آن را بهموارد زیادی نسبت میدهند در صورتی که یکی از موارد اصلی برای این موضوع این است که افراد به طور گسترده ای تمایل پیدا کرده اند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام بدهند و به همین دلیل افادی که در دنیای اینترنت توانسته اند رشد کنند درآمد بسیار خوبی را تجربه می کنند .

بنا براین همواره بایستی با ترند های روز همچون داشتن وب سایت یا فعالیت در شبکه های اجتماعی بهره ببرید تا بتوانید مشتریان خود را حفظ نمایید و از رقبایتان عقب نمانید

پیش نیازهای طراحی سایت

پیش نیازهای راه اندازی وب سایت فروشگاهی

برای اینکه سفارش طراحی سایت فروش اینترنتی شما به مرحله نهایی برسد بایستی که پیش نیازهایی را تهیه نمایید که بسیار حائز اهمیت نیز هستند در ادامه ختصرا به آنها خواهیم پرداخت اما برای مطالعه دقیق تر و کاملتر میتوانید به صفحه ” پیش نیازهای راه اندازی سایت مراجعه نمایید ” مراجعه نمایید . البته شما میتوانید تهیه این پیش نیازها را به فرد طراحی یا شرکتی که طراحی سایتتان را به آن می سپارید واگذار نمایید

دامنه سایت : اولین موردی که شما بایستی تمرکز روی آن داشته باشید که یکی از مهمترین عوامل نیز می باشد انتخاب نام و خرید دامنه برای وب سایت شما می باشد . حتما نامی مناسب برای سایت خود برگزینید که نسبت به آن اعتماد به نفس خوبی داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی آن را تبلیغ و معرفی نمایید و روی برند سازی آن کار کنید . همچنین توصیه میشود که در خرید پسوند مناسب نیز دقت کنید تا بعد ها به مشکلی برنخورید .

هاست : هاست فضایی است که اطلاعات سایت شما ، تصاویر ، قالب ، دیتابیس و هر آنچه که به سایت شما مربوط است بر روی آن ذخیره می گردد و زمانی که فردی به سایت شما مراجعه نماید اطلاعات برای وی از هاست قابل خوانایی خواهد گردید . هاست تاثیر مستقیمی دارد بر روی بازدهی و سئو و امنیت وب سایت فروشگاهی شما و هر چقدر که هاست قوی تری داشته باشید سایت بهتری نیز خواهید داشت و اگر هاست بدی را خریداری نمایید سایت شما هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ سرعت دچار مشکل خواهد شد . پس در انتخاب هاست با افراد با تجربه مشورت نمایید .

طرح ابتدایی سایت : بهتر است که قبل اینکه با شخص یا شرکتی برای راه اندازی وب سایتتان وارد مذاکره شوید طرح ابتدایی سایت خود را مشخص کنید و حتما چند نمونه از سایت های حوزه کاری خود چه سایت های داخل ایران و یا سایت های خارجی را ببینید تا به یک دید کلی از سایتی که میخواهید برسید و از طراحان وب سایت خود بخواهید که در همان چهارچوب طراحی را انجام دهند . با اینکار قطعا نتیجه بهتری را خواهید گرفت و توصیه میشود که نمونه های به روز و موفق را رصد کنید و از آنها ایده بگیرید و کامل پروسه طراحی گرافیکی سایتتان را به فرد طراح نسپارید زیرا که آنها ممکن است برای راحتی کار خودشان طرح های ساده تر را اجرایی نمایند .

محتوای اولیه سایت : برای اینکه سایت شما بهتر و حرفه ای تر طراحی گردد حتما محتوای اولیه و تصاویری که میخواهید در صفحات اصلی سایتتان استفاده گردد را به دست طراحان برسانید تا بر مبنای آنها سایت شما را راه اندازی کنند . به هیچ عنوان نگارش متن های اصلی وب سایتتان را به دست طراح نسپارید زیرا که ممکن اس تخصص کافی در حوزه کافی شما برای نگارش متن های جذاب را نداشته باشند و بازدید کننده با خواندن آنها رقبت نکند با شما تماس بگیرید یا از شما خرید انجام دهد . البته میتوانید محتوای کلی متن خود را برای طراحان ارسال کنید و آنها با ویرایش آن هم متنی تخصصی و هم متنی سئو شده را در صفحات اصلی شما قرار دهند .
همچنین در رابطه با تصاویری هم که نیاز است در سایتتان استفاده شود توصیه میشود که حتما از تصاویر مناسب و تصاویری که خودتان تهیه نموده اید استفاده کنید و از تصاویر گوگلی یا تصاویری که در تمام سایت ها است استفاده نکنید .

آشنایی با تیم مجازی مارکت

Smartphone App Presentation سفارش ساخت سایت فروشگاهی

تیم متخصص این مجموعه با تجربه ی کاری بالا و همین طور تعهد کاری مناسب توانسته است رضایت مشتریان خود را در بحث پشتیبانی ، سئو ، تولید محتوا و در نهایت طراحی سایت های مختلف از جمله ساخت سایت فروشگاهی به دست بیاورد . در اصل این مجموعه با طراحی های بسیار در ساخت سایت فروشگاهی با متخصصین مجرب و با تجربه اماده است تا بهترین خدمات رفاهی را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد .

ما با نیروهای کاری متخصص و متعهد که همگی زیر نظر مدیریتی درست و برنامه ریزی شده عمل می کنند اماده ایم بهترین طراحی ها و همین طور بهترین پشتیبانی ها را برای تمام شما عزیزان در هر کجای ایران که هستید انجام دهیم .

یکی دیگر از ویژگی های گروه سایپ کیپر که باعث شده مشتریان رضایت خاطر بیشتری از ابتدا تا انتهای کار با ما داشته باشند تعهد کاری ماست که به صورت عقد قراردادی کاملا دو طرفه و حساب شده زیر نظر کارشناسان حقوقیمان انجام می شود .

آیا سایت به درد کسب و کار من میخورد ؟

افرادی هستند که هنوز نمیدانند که سایت برای آنها مناسب هست یا خیر ، اگر نمیدانید که در حوزه کاری شما سایت جوابگو هست یا خیر کافیست که کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار و یا محصولات خود را در گوگل سرچ نمایید تا ببینید که تا چه حد سایت در آن موضوع مشغول بکار و کسب درآمد هستند .

اگر هم در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام فعال هستید و از آن طریق فروش خوبی را دارید و معتقدید که فعلا به سایت نیاز ندارید بایستی بگوییم که این تفکری اشتباه است و رفته رفته متوجه خواهید شد که سایت تا چه میزان میتواند برای کسب و کار شما ضروری باشد . و به همین دلیل است که برند های معتبر و پیج های با فالور زیاد همگی دارای سایت هستند .

ویژگی های که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد

سایت های فروشگاهی باید با کیفیت و قابلیت ها قابل قبولی طراحی شوند تا برای شما بازدهی داشته باشند اگر وب سایت خود را به افراد نا وارد و یا بی تجربه بسپارید ممکن است به راحتی تمام هزینه ها و زمان هایی که بابت آن انجام داده اید هدر برود پس حتما به این مورد دقت داشته باشید که در انتخاب تیم طراحی سایت خود دقت کافی را داشته باشید و صرفا به دلیل قیمت های پایینی که برخی از افراد و دانشجویان تازه به کار به شما ارائه می دهند اقدام به طراحی سایت فروشگاهی بی کیفیت ننمایید .

یک سایت فروشگاهی باید علاوه بر کاربری آسان و گرافیک جذاب گوگل پسند نیز باشد یعنی اینکه استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد و علاوه بر این ها دارای امنیت مناسب ، مراحل پرداخت اصولی ، نمایش عالی در موبایل و تبلت و رایانه داشته باشد .مجموعه مجازی مارکت به همراه تیم با تجربه خود در خدمت شماست تا سفارش ساخت سایت فروشگاهی را برای شما به نحو احسنت و به بهترین شکل به انجام برساند

امکانات پایه سایت های فروشگاهی

شما با ثب سفارش ساخت سایت فروشگاهی حتی با کمترین تعرفه موجود سایتی خواهید داشت با امکانات پایه زیر که البته هرچقدر بودجه خود را افزایش دهید این امکانات حرفه ای تر و گسترده تر خواهد بود و همچنین قابلیت های دیگری نیز به وبسایت شما افزوده خواهد شد .

  • صفحه فروشگاه حرفه ای
  • صفحه معرفی محصول با امکانات کامل ( گالری محصول ، توضیحات ، ویژگی های کالا ، امتیازدهی با محصول ، ثبت دیدگاه ها ، قراردادن ویدیو در توضیحات ، انتخاب رنگ ، معرفی محصولات مرتبط و … )
  • تعریف محصولات متغیر
  • تعریف محصولات دانلودی
  • سبد خرید پیشرفته
  • ساخت انواع کد تخفیف های ساده و شرطی
  • فیلتر حرفه ای در صفحه فروشگاه
  • تعریف روش های مختلف پرداخت
  • هوشندسازی دریافت هزینه ارسال محصول
  • ارسال فاکتور محصولات خریداری شده به ایمیل مدیر سایت و خریدار
  • ایجاد انواع دسته بندی به صورت نا محدود
  • تعریف انواع ویژگی برای محصولات مثل : جنس ، رنگ ، کشور سازنده ، برند و …
  • فرم پرداخت شخصی سازی شده
  • پنل کاربری برای اعضای سایت
  • قراردادن تخفیف برای مدت زمانی مشخص
  • قرارگیری گزین هایی برای مدیریت موجودی انبار
  • و موارد دیگری که برای فروش محصول در وب سایت شما ضروروی می باشد

انواع پلتفرم ها برای راه اندازی سایت فروشگاهی

برای اینکه شما یک وبسایت فروشگاهی راه اندازی نمایید دارای چند انتخاب و گزینه هستید که در ادامه آنها را یک به یک بررسی خواهیم نمود ، هر کدام از این موارد برای دسته ای از افراد مناسب است و نمیتوان گفت که کدام مورد دقیق برای شما میتواند بهترین گزینه باشد اما به طور کلی استفاده از سایت های وردپرسی به دلایل فراوانی ، از محبوبیت بیشتری نزد افراد برخورداراست . لازم است اشاره نماییم که مجموعه ما در تمامی موارد میتوان با شما همکاری داشته باشد و سایتی کاملا دلخواه شما و با امکانات مد نظر شما را اجرایی نماید .

کدنویسی از پایه : سایت هایی که کاملا اختصاصی و از صفر کدنویسی میشوند مناسب برندهای بزرگ و افرادی هست که امکانات و قابلیت های سفارشی زیادی را در سایت خود میخواهند ، اگر نیاز دارید که در سایتتان عملیات یا محاسبات پیچیده ای انجام شود بایستی به سراغ سایت های کدنویسی بروید اما باید بدانید که این سایتها چالش های بسیاری دارند همچون اینکه هزینه های اجرای آنها بسیار زیاد است و مدت زمان تکمیل آن نیز طولانی خواهد بود همچنین ممکن است در پشتیبانی آن به مشکلات زیادی بخورید زیرا که دائما به پشتیبان وبسایت خود نیاز خواهید داشت و اگر پاسخگویی مناسبی از پشتیبان سایت خود نداشته باشید به مشکلات جدی بر خواهید خورد .

سایت های وردپرسی : یکی از بهترین انتخاب ها برای اکثر افراد سایت های وردپرسی می باشد زیرا که با استفاده از این سایت ساز شما میتواند در زمان مناسب و با قیمت های عالی سایتی بسیار حرفه ای و کارآمد داشته باشید همچون بسیاری از برند های دیگر که از وردپرس استفاده می نمایند . مدیریت سایت های وردپرسی آسان است و شما میتوانید بخش اعظم فعالیت های سایت خود را مدیریت نمایید بدون اینکه نیاز به پشتیبانی خاصی داشته باشید و همچنین با هزاران افرونه ای که برای وردپرس نوشته شده است میتوانید کاملا رایگان یا با پرداخت مبلغی جزیی قابلیت های بسیار جذابی را به وب سایت خود اضافه نمایید .

البته لازم به ذکر است که شما زمانی میتوانید نتیجه خوبی را از سایت های وردپرسی بگیرید که به درست پیاده سازی شده باشد و از لحاظ امنیتی هم تمامی موارد در آن رعایت شده باشد وگرنه سایت شما دچار مشکلاتی خواهد شد پس حتما اگر قصد دارید که سفارش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس داشته باشید توصیه می کنیم که انجام آن را به دست افراد حرفه ای و با تجربه بسپارید .

برای اطلاع بیشتر بخوانید : طراحی سایت های فروشگاهی با وردپرس

پرستاشاپ : پرستاشاپ هم مشابه وردپرس میتواند یک سایت با امکانات فروشگاهی را در اختیار شما قراردهد ، پرستا شاپ دارای چندین قالب آماده فروشگاهی حرفه ای می باشد که شما میتوانید یکی از آنها را برگزینید و فروش اینترنتی خود را آغاز نمایید ، این سایت ساز نیز میتواند سایت های حرفه ای را عملی سازی نماید اما امکانات و افزونه هایی که برای آن ساخته شده است به مراتب از وردپرس کمتر است و مدیریت آن نیز دارای پیچیدگی های بیشتری می باشد .

سایت سازها : شرکت هایی هستند که میتوانند یک پنل فروشگاهی در اختیار شما قرار دهند که از طریق آن فروش داشته باشید به اصطلاح به این عملیات سایت ساز آنلاین یا فروشگاه ساز می گویند . استفاده از این روش برای راه اندازی سایت تنها به افرادی توصیه میشود که قصد دارند در کوتاه ترین زمان سایت داشته باشند و به دنبال داشتن سایتی تمام و کمال نیستند زیرا که این دسته از سایت های فروشگاهی دارای محدودیت بسیار هستند و به طور سالیانه نیز باید تمدید گردند تا از دسترس خارج نشوند .

اگر در خصوص اینکه از چه روشی سایت خود را بنا کنید سوالی داشتید میتوانید از کارشناسان ما در این رابطه مشاوره حرفه ای دریافت نمایید .

محصول گذاری در سایت های فروشگاهی

یکی از دغدغه های شما عزیزان بعد از اتمام پروژه طراحی سایتتان قرار دادن محصول در وبسایت می باشد . اینکار را هم خودتان یکی یکی از نیروهایتان میتواند انجام دهد و هم اینکه میتوانید آن را به ما در ازای پرداخت مباللغی واگذار نمایید . زمانی که سایت شما طراحی شد کلیه آموزش های لازم جهت بارگذاری محصولات به صورت حرفه ای را در قالب ویدیو برای شما ارسال خواهیم نمود تا خود نیز بتوانید در سایتتان محصول بارگذاری نماییید اما اگر فرصت اینکار را نداشتید میتوانید انجام آن را به ما بسپارید تا در کمترین زمان محصولات شما را در وبسایت شما قرار دهیم به ترتیبی که بهترین حالت خود برای نتیجه گیری در گوگل باشد .

سئو سایت های فروشگاهی

پس از سفارش ساخت سایت فروشگاهی و به اتمام رسیدن آن مهمترین مساله پشتیبانی و سئو سایت می باشد ، به دلیل اینکه سئو یک امر تخصصی می باشد و رقابت در گوگل نیز با وجود هزاران سایتی که شکل گرفته است مشکل شده است فعالیت سئو خود را نیز حتما به یک تیم حرفه ای همچون تیم سئو ما بسپارید . فعایت ما در زمینه سئو بر اساس استراتژی های خاص این مجموعه و به صورت کاملا اصولی و منظم و مداوم می باشد تا وب سایت شما در کلید واژه های مد نظر شما رفته به رفته در نتایج نخست گوگل ظاهر گردد . زمان نتیجه گیری سایت های به خصوص سایت های تازه تاسیس در موتورهای جستجو همچون گوگل زمان بر می باشد و باید به صورت مداوم و منظم بر روی سایت فعالیت شود تا بتوان نتیجه گرفت . یکی از مهمترین خدماتی که ما برای مشتریان خود انجام می دهیم فعالیت های مربوط به سئو و پشتیبانی سایت می باشد تا بتوان در کوتاهترین زمان بهترین نتایج را برای سایت رقم زد تمامی فعالیت ها و رشد سایت و افزایش ورودی های سایت نیز برای شما کاملا محسوس خواهد بود .

برای سایت های فروشگاهی سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل ؟

یکی از سوالاتی که برای افراد زیادی که در شروع کار هستند به وجود می آید این است که برای افزایش درآمد خود و تبلیغات سئو را در پیش بگیرند یا اینکه تبلیغات گوگل داشته باشند . باید گفت که طبق تجربه ای که برای تبلیغات چندین مشتری خود در طی این چند سال داشته ایم در حالت کلی و در طولانی مدت انجام سئو حرفه ای بسیار اثربخش تر خواهد بود البته در شروع کار میتوانید تبلیغات گوگل انجام دهید تا سئوی شما نتیجه بخش باشد .

به دلیل اینکه در سایت های فروشگاهی شما میتوانید با سئوی خوده محصولات و یا دسته بندی هایتان در کمترین زمان در گوگل رتبه بگیرید و افراد زیادی هم هستند که کالای شما را سرچ می کنند میتوانید نتیجه خوبی را بگیرید همچنین میتوانید برای کلمات کلیدی اصلی و پر رقابت که تا مدت طولانی کسب رتبه در آنها برای شما میسر نیست تبلیغات گوگل داشته باشید .

استراتژی سئو برای سایت های فروشگاهی

برای اینکه در سئوی سایت های فروشگاهی بتوانید در کمترین زمان نتایج مطلوبی بگیرید و سفارش داشته باشید ، بایستی با یک استراتژی قوی پیش بروید یکی از بهترین استراتژی ها برای اینکار این است که شما کلمات کلیدی مناسبی را برگزینید و بر روی آنها تولید محتوا انجام دهید و علاوه بر آن تک تک محصولات خود را سئو کنید و بعد به سراغ سئوی دسته بندی های وب سایت خود بروید .

در کنار تکمیل محتوای خود و تمرکز بر روی بهترین کلید واژه ها لینک سازی داخلی و خارجی خود را نیز بایستی انجام دهید تا بتوانید در کلمات کلیدی طولانی تر در زمان دو تا سه ماهه و در کلمات کلیدی اصلی و پر رقابت تر در چند ماه رتبه های مناسب در گوگل بگیرید .

برخی از سوالات پر تکرار

برای داشتن یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۷:۴۵

برای داشتن یک سایت قدرتمند شما نیاز به یک دامنه ، هاست و یک قالب سایت خواهید داشت

دامنه و هاست را از کجا تهیه کنم ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۴:۳۷

شما می توانید از شرکت های بسیاری که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید.

ولی پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت کیپر می باشد زیرا که ما تمام کارهای مورد نیاز هاست و دامنه شما را انجام خواهیم داد و هاست های ارائه شده از بهترین هاست داخل ایران می باشند .
سرعت و امنیت بالا از برترین ویژگی های هاست تحویلی به شما می باشد

پشتیبانی سایت چیست ؟۱۳۹۸/۴/۱ ۷:۲۷:۳۷

در زمان پشتیبانی ما موظف هستیم تا در بروز هر گونه خطا و یا ایراد در سایت آن را سریعا برای شما رفع گردانیم و به شما پاسخگو باشیم

چطور می توانیم به شما اعتماد نماییم ؟۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۷:۵۶

تیم مجازی سال هاست که به کار پشتیبانی و طراحی سایت مشغول است ، با ثبت قرار داد و ارسال تعهد نامه رسمی برای شما متعهد به اجرای تمام توافقات انجام شده خواهد بود . همچنین ما را همواره در آدرس : تهران – خ انقلاب بعد از خ دانشگاه روبروی سینما سپیده ساختمان فروردین واحد اول می توانید ملاقات نمایید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

مدت زمان انجام طراحی سایت فروشگاهی

بسته به پروژه ای که برای شما در نظر گرفته اید زمانی که ما برای طراحی در نظر می گیریم متفاوت خواهد بود اما به صورت میانگین می توان گفت ما می توانیم برای شما بین ۱۵ تا ۲۵ روز کاری ( برای سایت های ساده تر ) و برای سایت های حرفه ای تر بین ۲۵ تا ۳۰ روز کاری زمان لازم می باشد . که در این بین تمام مدت شما و متخصصین ما در تماس خواهید بود تا تمام نقطه نظراتتان را برایتان تعبیه کنیم.

تعرفه ها

تمامی تعرفه ها به نحوی قیمت گذاری گردیده اند که علاوه بر مقرون به صرفه بودن برای مشتریان برای این شرکت نیز ارزش زمان وقت گذاری و انگیزه لازم برای طراحی با بالاترین کیفیت را داشته باشد .قیمت های طراحی سایت فروشگاهی هر شرکت ممکن است متفاوت باشد و حتما نیز برای شما پیش آمده است که در تماس های تلفنی خود با سایر افراد قیمت های کاملا متفاوتی را شنیده باشید که این مساله طبیعی می باشد زیرا هر شخص یا شرکتی یک کیفیتی را ارائه می دهد و بر اساس همان از شما طلب دستمزد می نماید . البته بسیاری از افراد هستند که قیمت های غیر منصفانه ای را ارائه می دهند و با اصطلاح هایی همچون طراحی تخصصی یا کد نویسی اختصاصی و یا تخریب سایر سیستم های طراحی سایت فروشگاهی تنها قصد دارند هزینه های هنگفتی را از مشتریان دریافت نمایند . همچنین افرادی هستند که تجربه کافی را ندارند و به ازای قیمت های پایین سایتی بی کیفیت را به شما تحویل می دهند که حتی ممکن است در روزهای اول خود را نشان ندهد و کم کم به آن پی ببرید . ما سعی نموده ایم قیمت ها به نحوی باشد که نه هزینه زیادی از شما دریافت گردد و نه آنقدر کم دریافت شود که انگیزه ارائه سایتی حرفه ای را از ما بگیرد . پس از اینکه سایت برای شما طراحی گردید می توانید از سایر شرکت ها همان سایت را استعلام قیمت بگیرید تا متوجه بشوید که چقدر تعرفه های ما با توجه به سایت هایی که ارائه می دهیم چقدر کمتر در نظر گرفته شده اند .

پشتیبانی و گارانتی سایت

تمامی سایت های تحویلی به مشتریان دارای یکسال پشتیبانی رایگان و گارانتی می باشند و در صورت هر گونه مشکلی تیم ما سریعا مشکلات رخ داده را برای شما بر طرف خواهند نمود .

تبلیغات در گوگل

شما می توانید تا رسیدن سایت خود به رتبه های نخست از تبلیغات گوگلی که بسیار پر بازده هم هستند استفاده نمایید با این تبلیغات میتوانید به ازای پرداخت هزینه ای وب سایت خود را در هر کلمه کلیدی که می خواهید به نتایج اول گوگل برسانید . برای انجام تبلیغات گوگل با بهترین بازدهی با ما تماس بگیرید .

عقد قرارداد برای تمام سایت های ساخته شده توسط مجازی مارکت

با انجام عقد قرارداد و ذکر تمام موارد خواسته شده از شما و همین طور زمان مشخص شده شما می توانید با خیالی آسوده کار را به ما بسپارید و این عقد قرار کاملا دو طرفه و انتخابی می باشد .

موارد ذکر شده در قرارداد طراحی سایت این مجموعه

برای اینکه خیال شما از هر بابت اسوده باشد و بدانید که پروژه شما بر جه اساسی نهایی خواهد شد قراردادی بر اساس توافقات اولیه انجام شده بین طرفیت منعقد خواهد گردید که این قرارداد به صورت فیزیکی یا آنلاین به دست طرفین بایستی امضا و تایید گردد . در قرارداد طراحی سایت فروشگاهی به مواردی همچون مدت زمان تحویل سایت ، مدت زمان پشتیبانی از سایت ، آموزش مدیریت سایت ، مبالغ و زمان واریز آنها ، تعهدات طرفین ، نوع وب سایت و … اشاره خواهد شد .

آموزش استفاده از قالب

طبق قراردادی که با شما منعقد خواهد گردید تیم ما موظف است که فیلم های استفاده از قالب جهت محتوا گذاری ، محصول گذاری و مدیریت سایت را برای شما ارسال نماید و تمامی آموزش های لازم را برای مدیریت کامل مواردی که ذکر شد به شما منتقل نماید این آموزش ها بسیار آسان هستند و شما با یک سیستم می توانید به راحتی در سایت محصول و محتوا قرار دهید هر چند که می توانید به ازای پرداخت هزینه های جزیی محصول و محتوا گذاری در سایت را نیز به تیم مجازی مارکت بسپارید

طراحی سایت فروشگاهی کاملا به سلیقه ی شخصی شما

مجموعه ما آماده است تا بهترین با توجه به سلیقه و انتخاب شخصی شما برای شما سایتی در خود کسب و کار و حرفتان طراحی و برنامه ریزی کند . تمام آن چه که در صفحه های سایت شماست می تواند کاملا بنا به سلیقه ی شما رنگ امیزی وشخصی سازی شود و در نهایت ان چه شما از ما خواسته اید را تحویل خواهید گرفت و این تضمینیست که ما با عقد قرارداد و تعهد کاری بالا نسبت به تمام مشتریان خود داشته ایم و تا کنون رضایت مشتریان را در این موضوع کسب کرده ایم .

امنیت در سایت های فروشگاهی

نکته بسیار مهم در سایت های فروشگاهی امنیت می باشد ، موضوع امنیت در طراحی سایت موضوعی است بسیار مهم که در اکثر سایت ها از آن چشم پوشی میشود و یا اینکه به درستی رعایت نمیشود و همین موضو عبا عث میگرد سایت ها بعد از مدتی که ورودی خوبی گرفتند مورد حملات قرار گیرند و دچار مشکلات بسیار زیادی بشوند . حتما موارد امنیت در سایت هایی که قصد دارند به صورت حرفه ای فعالیت نمایند بایستی رعایت شود تا بدون استرس بتوان سایت را رشد داد و درآمد قابل توجهی داشت .

همچنین امنیت سایت با سئوی سایت نیز در ارتباط می باشد و سایتی که دارای مشکلات امنیتی شود از نتایج گوگل سریعا حذف خواهد گردید .

پنل کاربری حرفه ای

یکی از قابلیت هایی که در طراحی سایت های فروشگاهی اجرایی میشود پنل کاربری مناسب و حرفه ای برای مشتریان و کاربران شما می باشد که در آن اطلاعات فرد و خرید های وی قابل مشاهده و پیگیری می باشد . هر کاربری که از شما خرید انجام بدهد دارای یک پنل کاربری در سایتتان خواهد بود که از آن طریق میتواند سفارشات خود را مشاهده و مدیریت نماید .

داشتن پنل کاربری از ضروریات سایت های فروشگاهی می باشد که ما میتوانیم در انواع مختلف و در سطوح گوناگون برای شما آن را طراحی و اجرایی نماییم .

سبد خرید سفارشی

در سایت های فروشگاهی سبد خرید یکی از ارکان مهم و اصلی است ، زمانی که مشتریان خریدی انجام می دهند سفارش آنها به سبد خریدشان منتقل می گردد و سپس در سبد خرید میتوانند کالاهای خود را مدیریت نمایند و جمع مبلغ آنها را نیز ببینند . حتی در صفحه سبد خرید قسمتی وجود خواهد داشت برای اعمال کدهای تخفیف که در صورت ثبت کد تخفیف درست و فعال به صورت اتوماتیک بر روی سبد خرید مشتریان اعمال می گردد . در سایت هایی که توسط این مجموعه طراحی می گردد سبد های خرید کاملا مناسب و حرفه ای در سایت قرار داده خواهد شد تا سایت بدون نقص در این مورد مشتریان را به مرحله خرید برساند .

سخن آخر :

اگر به دنبال سفارش ساخت سایت فروشگاهی هستید ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم به صورت کاملا دوستانه و با یک همکاری رضایت بخش و دو طرفه سایتی برازنده برای شما طراحی نماییم و همچنین با یک پشتیبانی و پاسخگویی دقیق و همیشگی تمامی نگرانی ها و دغدغه های شما را نیز بر طرف نمایید همین امروز با تماس بگیرید و سفارش خود را به ما اطلاع دهید …

ارتباط با مجازی مارکت :

آدرس : تهران خیابان انقلاب بین خیابان دانشگاه و ابوریحان ساختمان فروردین واحد اول

تلفن : ۰۲۱۶۶۹۸۹۳۷۰

همراه : ۰۹۰۲۹۰۸۵۷۷۸

۱۴۰۰/۹/۱۴ ۶:۴۹:۱۸

ثبت ديدگاه